Sympathieke BN-ers
woensdag 10 februari 2016 om 13:33
In navolging van het Irritante BN-er topic is hier de variant voor BN-ers die we wel sympathiek vinden.
Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.
Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.
Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 10 februari 2016 om 14:31
woensdag 10 februari 2016 om 14:37
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 februari 2016 @ 14:23:
Angela Groothuizen
Jan de Hoop
Ellemieke Vermolen
Katja Schuurman
Dieuwertje Blok inderdaad! Zo'n leuk mens!
Chantal Jansen
Pip Pellens
Erica Terpstra. Ik heb haar in een oude baan eens aan de telefoon gehad en ze was zo gezellig! We hebben over van alles en nog wat gekeuveld voordat ik haar doorverbond.
Maxima en Willem-Alexander
Prinses Laurentien
Johnny de Mol
Linda de Mol
Suzan Visser
Josje van K3
Martijn Krabbé
René van der Gijp
Renate Verbaan
Serieus, Josje?
Ik kan haar alleen maar een onsympathieke heks vinden die het achter haar ellebogen heeft en die nooit onder stoelen of banken stak dat zij K3 zag als springplank naar een "echte carriére".
Ik zag haar laatst in een programma samen met Victoria Koblenko en toen wist zij dat gevoel alleen maar te onderstrepen, bah wat een oppurtinistisch typje is dat...
Angela Groothuizen
Jan de Hoop
Ellemieke Vermolen
Katja Schuurman
Dieuwertje Blok inderdaad! Zo'n leuk mens!
Chantal Jansen
Pip Pellens
Erica Terpstra. Ik heb haar in een oude baan eens aan de telefoon gehad en ze was zo gezellig! We hebben over van alles en nog wat gekeuveld voordat ik haar doorverbond.
Maxima en Willem-Alexander
Prinses Laurentien
Johnny de Mol
Linda de Mol
Suzan Visser
Josje van K3
Martijn Krabbé
René van der Gijp
Renate Verbaan
Serieus, Josje?
Ik kan haar alleen maar een onsympathieke heks vinden die het achter haar ellebogen heeft en die nooit onder stoelen of banken stak dat zij K3 zag als springplank naar een "echte carriére".
Ik zag haar laatst in een programma samen met Victoria Koblenko en toen wist zij dat gevoel alleen maar te onderstrepen, bah wat een oppurtinistisch typje is dat...
woensdag 10 februari 2016 om 15:35
woensdag 10 februari 2016 om 16:15
quote:koos03 schreef op 10 februari 2016 @ 14:58:
Ik zag iemand prinses laurentien noemen.... nou..
Zij is dus ECHT NIET aardig. Ja als er camera's op gericht zijn is ze poeslief, totdat die weg gaan.. Veranderd ze echt in een heks. :(Maxima schijnt dus ook een heks te zijn. Heb het gehoord van 2 verschillende vrouwen die voor haar werken. Ze schijnt vreselijk arrogant te zijn. Had ik niet verwacht want ik vind haar altijd zo leuk overkomen en ook vind ik haar heel mooi.
Ik zag iemand prinses laurentien noemen.... nou..
Zij is dus ECHT NIET aardig. Ja als er camera's op gericht zijn is ze poeslief, totdat die weg gaan.. Veranderd ze echt in een heks. :(Maxima schijnt dus ook een heks te zijn. Heb het gehoord van 2 verschillende vrouwen die voor haar werken. Ze schijnt vreselijk arrogant te zijn. Had ik niet verwacht want ik vind haar altijd zo leuk overkomen en ook vind ik haar heel mooi.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
woensdag 10 februari 2016 om 16:47
Ellie Lust: helemaal dol op haar sinds WIDM
Marc-Marie Huijbrechts: oprecht en sympathiek wat mij betreft
Nelleke vd Krogt zag ik hier genoemd, vind ik ook altijd geweldig overkomen
Gerdi Verbeet, zelfde
Adriaan van Dis
Chantal Jansen, idd veel zelfspot
Sophie Hilbrand
Soundos el Ahmadi
Kan vast nog wel ff doorgaan, maar dit als begin.
Marc-Marie Huijbrechts: oprecht en sympathiek wat mij betreft
Nelleke vd Krogt zag ik hier genoemd, vind ik ook altijd geweldig overkomen
Gerdi Verbeet, zelfde
Adriaan van Dis
Chantal Jansen, idd veel zelfspot
Sophie Hilbrand
Soundos el Ahmadi
Kan vast nog wel ff doorgaan, maar dit als begin.