Sympathieke BN-ers
woensdag 10 februari 2016 om 13:33
In navolging van het Irritante BN-er topic is hier de variant voor BN-ers die we wel sympathiek vinden.
Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.
Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.
Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 10 februari 2016 om 13:35
Willeke Albert lief, leuk, talentvol en nooit negatief over collega's
Daphne Dekkers, het moest bij mij groeien, maar tegenwoordig heb ik haar hoog zitten, no nonsens mens.
Michiel Huisman.....tsja, talentvol en succesvol natuurlijk. En echt eyecandy.
Rutger Hauer, is heel gewoon gebleven en heel professioneel.
Andre van Duin, lieve talentvolle man.
Daphne Dekkers, het moest bij mij groeien, maar tegenwoordig heb ik haar hoog zitten, no nonsens mens.
Michiel Huisman.....tsja, talentvol en succesvol natuurlijk. En echt eyecandy.
Rutger Hauer, is heel gewoon gebleven en heel professioneel.
Andre van Duin, lieve talentvolle man.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 10 februari 2016 om 13:35
Ik zag in het andere topic Mart Smeets voorbij komen als onsympathiek. Jarenlang heb ik de Tour de France gevolgd en ik vond hem in het begin zooooo irritant. Maar later vond ik hem heel grappig, lekker ironisch. Heb echt van zijn verslagen genoten.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij niet echt sympathiek is.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij niet echt sympathiek is.
woensdag 10 februari 2016 om 13:40
woensdag 10 februari 2016 om 13:41
quote:FleetFox schreef op 10 februari 2016 @ 13:40:
[...]
Ook dat. Ik las onlangs ergens dat hij begin 50 is. Had ik hem écht niet gegeven.Komt dat omdat hij niet grijs is ?
[...]
Ook dat. Ik las onlangs ergens dat hij begin 50 is. Had ik hem écht niet gegeven.Komt dat omdat hij niet grijs is ?
woensdag 10 februari 2016 om 13:41
quote:KirstenQY schreef op 10 februari 2016 @ 13:40:
Peter van der Vorst komt als eerste in me op. Komt heel sympathiek over op tv en ik heb het idee dat hij 'in het echt' ook vriendelijk is.
En ik vind Paul de Leeuw echt altijd leuk, maakt niet uit wat voor programma hij doet!Zo zie je maar hoe smaken verschillen Paul de Leeuw trek ik echt niet..
Peter van der Vorst komt als eerste in me op. Komt heel sympathiek over op tv en ik heb het idee dat hij 'in het echt' ook vriendelijk is.
En ik vind Paul de Leeuw echt altijd leuk, maakt niet uit wat voor programma hij doet!Zo zie je maar hoe smaken verschillen Paul de Leeuw trek ik echt niet..
woensdag 10 februari 2016 om 13:42
woensdag 10 februari 2016 om 13:44
Nu je het over WIDM hebt; Chris Zeegers en Ellie Lust (integer type). En van Robinson Rick Brandsteder (bleek inhoud te hebben) en Ryanne van Dorst (Elle Bandita). Die laatste vond ik zo heerlijk naturel.
En Jan de Hoop.
En Jan de Hoop.