Entertainment alle pijlers

Sympathieke BN-ers

10-02-2016 13:33 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Irritante BN-er topic is hier de variant voor BN-ers die we wel sympathiek vinden.

Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.

Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Humberto Tan! Vind het een heel sympathieke man, doet zich niet anders voor dan dat hij is.

Willeke Albert lief, leuk, talentvol en nooit negatief over collega's

Daphne Dekkers, het moest bij mij groeien, maar tegenwoordig heb ik haar hoog zitten, no nonsens mens.

Michiel Huisman.....tsja, talentvol en succesvol natuurlijk. En echt eyecandy.

Rutger Hauer, is heel gewoon gebleven en heel professioneel.

Andre van Duin, lieve talentvolle man.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Humberto ja!

En ik vind Jan Kooijman ook altijd wel sympathiek.
Ik zag in het andere topic Mart Smeets voorbij komen als onsympathiek. Jarenlang heb ik de Tour de France gevolgd en ik vond hem in het begin zooooo irritant. Maar later vond ik hem heel grappig, lekker ironisch. Heb echt van zijn verslagen genoten.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij niet echt sympathiek is.
quote:FleetFox schreef op 10 februari 2016 @ 13:34:

Humberto Tan! Vind het een heel sympathieke man, doet zich niet anders voor dan dat hij is.

[afbeelding]En is ook nog eens een mooie man.
Guus Meeuwis, Dotan, MissMontreal, Marco Borsato, Nick en Simon, van Velzen, Humberto, Winston Gerstanodinges, ....

volgens mij hebben we gelukkig meer sympathieke dan onsympathieke bn'ers.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 13:36:

[...]

En is ook nog eens een mooie man.Mwah ik vind het wel een sympathieke man maar mooi? Nou nee niet echt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 13:36:

[...]

En is ook nog eens een mooie man.Ook dat. Ik las onlangs ergens dat hij begin 50 is. Had ik hem écht niet gegeven.
Peter van der Vorst komt als eerste in me op. Komt heel sympathiek over op tv en ik heb het idee dat hij 'in het echt' ook vriendelijk is.

En ik vind Paul de Leeuw echt altijd leuk, maakt niet uit wat voor programma hij doet!
Winstons vrouw Renate vind ik ook heel leuk. Die had ook al een carierre voordat ze met Winston ging.
Viktor Brand lijkt me een erg leuke vent. Maar ik ken hem niet in het echt, dus ik weet niet zeker of hij zo is als hij op mij over komt.
quote:FleetFox schreef op 10 februari 2016 @ 13:40:

[...]

Ook dat. Ik las onlangs ergens dat hij begin 50 is. Had ik hem écht niet gegeven.Komt dat omdat hij niet grijs is ?
quote:KirstenQY schreef op 10 februari 2016 @ 13:40:

Peter van der Vorst komt als eerste in me op. Komt heel sympathiek over op tv en ik heb het idee dat hij 'in het echt' ook vriendelijk is.

En ik vind Paul de Leeuw echt altijd leuk, maakt niet uit wat voor programma hij doet!Zo zie je maar hoe smaken verschillen Paul de Leeuw trek ik echt niet..
quote:pamelacourson schreef op 10 februari 2016 @ 13:40:

Viktor Brand lijkt me een erg leuke vent. Maar ik ken hem niet in het echt, dus ik weet niet zeker of hij zo is als hij op mij over komt.Ja, ik vond hem in Wie is de mol ook erg leuk, had in niet verwacht.
quote:SweetFirefly schreef op 10 februari 2016 @ 13:41:

[...]

Komt dat omdat hij niet grijs is ?

Dat, maar heeft ook een heel mooie huid. Zijn huidskleur zal ook wel in zijn voordeel werken, maar ik schatte hem voorheen 37 of zo...
Bastiaan en Tooske Ragas

Chantal Janzen

Caroline Tensen

Komen op tv allemaal over als vriendelijke, bescheiden mensen.
quote:KirstenQY schreef op 10 februari 2016 @ 13:42:

[...]

Ja, ik vond hem in Wie is de mol ook erg leuk, had in niet verwacht.Oh, dat kijk ik nooit. Wanneer deed hij daaraan mee?
quote:MalleBabbe1 schreef op 10 februari 2016 @ 13:41:

[...]

Zo zie je maar hoe smaken verschillen Paul de Leeuw trek ik echt niet.. Daar ben je zeker niet de enige in volgens mij Ik ga over een paar weken naar zijn theatershow.
Nu je het over WIDM hebt; Chris Zeegers en Ellie Lust (integer type). En van Robinson Rick Brandsteder (bleek inhoud te hebben) en Ryanne van Dorst (Elle Bandita). Die laatste vond ik zo heerlijk naturel.

En Jan de Hoop.
Ohjah Viktor! Die vond ik ook leuk in widm.

Verder inderdaad Guus Meeuwis, ook een leuke kerel.

En ik vind die Erik van der Hof ook altijd leuk.
quote:pamelacourson schreef op 10 februari 2016 @ 13:43:

[...]

Oh, dat kijk ik nooit. Wanneer deed hij daaraan mee?Als ik het goed heb vorig seizoen
John de Mol junior

Twan Huys (knappe vent)
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Linda de Mol
Angela Groothuizen

Soundos el Alhmadi sinds 4 handen ben ik fan

Willeke Alberti

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven