SYTYCD 2012 deel 2
zondag 2 december 2012 om 20:22
quote:coolpack2 schreef op 02 december 2012 @ 20:21:
Is DenDen hier wat beter om aan te zien en te doen? Vond 'm nogal irritanti bij dat andere program.
(eigenlijk vind ik alleen z'n naam al ontzettend ergerniswekkend)Hij is niet irritant vind ik. Maar vooral goed in zijn eigen genre, niet zo erg in de rest.
Is DenDen hier wat beter om aan te zien en te doen? Vond 'm nogal irritanti bij dat andere program.
(eigenlijk vind ik alleen z'n naam al ontzettend ergerniswekkend)Hij is niet irritant vind ik. Maar vooral goed in zijn eigen genre, niet zo erg in de rest.
zondag 2 december 2012 om 20:27
quote:coolpack2 schreef op 02 december 2012 @ 20:25:
Over DenDen: was toen ook al inderdaad. Waarom is-ie dan zo ver gekomen?
Hij gedraagt zich ook niet per se irritant, maar iets in zijn uitstraling bezorgt me negatieve jeuk.
Maar ja, ik ben ook niet zo dol op de andere Den.
Hij komt elke keer ver door zijn Dance for your life die wel heel goed is.
En je laatste opmerking negeer ik
Over DenDen: was toen ook al inderdaad. Waarom is-ie dan zo ver gekomen?
Hij gedraagt zich ook niet per se irritant, maar iets in zijn uitstraling bezorgt me negatieve jeuk.
Maar ja, ik ben ook niet zo dol op de andere Den.
Hij komt elke keer ver door zijn Dance for your life die wel heel goed is.
En je laatste opmerking negeer ik
zondag 2 december 2012 om 20:35