Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012 deel 2

02-12-2012 20:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hier weer verder genieten van Dan

En van Sum dit keer



Alle reacties Link kopieren
OMG, zei ik doos?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 december 2012 @ 20:19:



Wat is er met die piemel?Die komt omhoog
Alle reacties Link kopieren
Denden is een opaatje.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
zul je zien dat Fred Davinia er door heen trekt

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Is DenDen hier wat beter om aan te zien en te doen? Vond 'm nogal irritanti bij dat andere program.



(eigenlijk vind ik alleen z'n naam al ontzettend ergerniswekkend)
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 02 december 2012 @ 20:21:

Is DenDen hier wat beter om aan te zien en te doen? Vond 'm nogal irritanti bij dat andere program.



(eigenlijk vind ik alleen z'n naam al ontzettend ergerniswekkend)Hij is niet irritant vind ik. Maar vooral goed in zijn eigen genre, niet zo erg in de rest.
Alle reacties Link kopieren
Is Sum al gespot? Waar zit ze en hoe herkennen we haar?
Ik vind hier dingen van.
Over DenDen: was toen ook al inderdaad. Waarom is-ie dan zo ver gekomen?

Hij gedraagt zich ook niet per se irritant, maar iets in zijn uitstraling bezorgt me negatieve jeuk.



Maar ja, ik ben ook niet zo dol op de andere Den.
Alle reacties Link kopieren
Cool
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 02 december 2012 @ 20:25:

Over DenDen: was toen ook al inderdaad. Waarom is-ie dan zo ver gekomen?

Hij gedraagt zich ook niet per se irritant, maar iets in zijn uitstraling bezorgt me negatieve jeuk.



Maar ja, ik ben ook niet zo dol op de andere Den.





Hij komt elke keer ver door zijn Dance for your life die wel heel goed is.



En je laatste opmerking negeer ik
Alle reacties Link kopieren
Caaf, je hep meel.
Zeg ik niet voor het eerst hoor hahahah
Alle reacties Link kopieren
Weet ik, ik negeer het elke keer



*schudt haar hoofd en mompelt iets over geen smaak*





Alle reacties Link kopieren
Hee Liezze, zie, ik ben er braaf een keer

Ben alleen wel ondeugend omdat ik heb gezegd dat ik niet zo dol ben op Dan haha
Alle reacties Link kopieren
Oeh, mooi liedje
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Mooi!

Maar Fred is goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 december 2012 @ 20:33:

Oeh, mooi liedjeLara Fabian denk ik?
wat een aparte zangstem
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 02 december 2012 @ 20:32:

Hee Liezze, zie, ik ben er braaf een keer

Ben alleen wel ondeugend omdat ik heb gezegd dat ik niet zo dol ben op Dan hahaHey Cool, leuk dat je er bent en verder gewoon braaf je mond houdt
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nooit onthouden of malade nu 'ziek' of 'gek' betekent.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Liezze





mooi, maar niet het kippevel van vorige week, Viev is echt beter dan Davi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh, en hoi! (kwam ff een MacTiet tussendoor)
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi in de studio zegt Sum. Tranen!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 02 december 2012 @ 20:35:

Liezze





mooi, maar niet het kippevel van vorige week, Viev is echt beter dan Davi Hey Roos! En helemaal mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven