Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Goeie verliezer, ik kan niet anders zeggen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
dit is de eerste keer dat ze niet een volledig koppel naar huis sturen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik het eerlijker had gevonden als Doendoen was weggestuurd.

Maar daar lijken ze enorm fan van te zijn, dat was bij de Beffel ook al zo.
Alle reacties Link kopieren
Ladies, het was weer gezellig, ik ga nog even verder breien aan mijn deken.



Tot de volgende keer
Alle reacties Link kopieren
Gek is dat toch hè. dat het thuis zo heel anders kan over komen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de hond uitlaten en lekker mijn bed in

Weltrusten allemaal!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn keuken opruimen. Tot volgende x allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Trusten Sum!



Ik duik ook mijn bed in. Slaap lekker allemaal
Alle reacties Link kopieren
truste maisjes en tot trash
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Jammer van Sinerjey echt heel jammer. Krijg altijd een smile van hem op mijn gezicht. Maar ja blijkbaar was Arno beter, al ken ik die niet echt. Kijk niet altijd naar de liveshows. Kijk meestal op rtl gemist de optredens. Maar goed tot volgende week. Krijgen ze dan een nieuwe partner?
Alle reacties Link kopieren
Truste!
Alle reacties Link kopieren
Mijn computer weigerde maar helaas is Signergy eruit. Ik dacht echt dat Arno eruit zou gaan.

Iris had wel de slechtse solo van alledrie.
Alle reacties Link kopieren
Ja eigenlijk had Denden eruit gemoeten, want die heeft t minste neergezet met de vorige dansen met Vivian, toch? Was niet altijd hele positieve feedback wat hij kreeg! Vindhem in andere stijlen best tegenvallen helaas, twrwijl hij bij de Beffel wel goed was vond ik. Ik denk dat vooral Dan een zwak voor hem heeft!



Jammer van Iris, ik vond haar eigenlijk ook best goed en sneu dat ze met andere woorden te'horen kreeg, dat zij Arno slechter leek lijken dan hij is....ik vind haar ook goed hoor, zeker met al die tegenslagen, tenminste niet zon huilie!



Vond t wel n afknapper toen Delano zo aan t zagen was ocer dat zijn gevoel weg was pppffff zeikerd! Puur omdat een x in de dance for your life stond, baby, wat n doorzetter ahum!
Alle reacties Link kopieren
oh, ik vind het zo jammer dat Sinerjey eruit is! Snap er ook niks van. Hij kwam in de andere stijlen elke keer naar voren als een verrrassing en kreeg positief commentaar. En toen ze de stukjes lieten zien van wat hij allemaal had meegemaakt herrinnerde ik me ook weer dat hij bij die prestigieuze New York school in modern enorm positief was opgevallen bij de dansleraar. Nu heb ik er verder de ballen verstand van, maar dat bevestigt een beetje mijn gedachten als ik denk dat die jongen op het sytycd-podium ook goede dingen neerzet.



Over Denden verbaas ik me al sinds bootcamp. Daar stelde hij teleur, vond de jury ook...toch door, liveshows niet altijd even sterk, toch door, 2x achter elkaar dat t publiek niet genoeg stemmen geeft (wat voor de jury een reden is om synerjey nog ff ferm toe te spreken, ook al zaten daar weken tussen), toch door.

Volgens mij is DanDan een beetje verliefd op DenDen



Jaja, ik kan me er erg druk om maken, haha. Maar goed, de echte vraag is natuurlijk, waarom is Remi elke keer door? Daar snap ik nou helemaaaaaal niks van!
quote:saszzje schreef op 12 november 2012 @ 10:23:

oh, ik vind het zo jammer dat Sinerjey eruit is! Snap er ook niks van. Hij kwam in de andere stijlen elke keer naar voren als een verrrassing en kreeg positief commentaar. En toen ze de stukjes lieten zien van wat hij allemaal had meegemaakt herrinnerde ik me ook weer dat hij bij die prestigieuze New York school in modern enorm positief was opgevallen bij de dansleraar. Nu heb ik er verder de ballen verstand van, maar dat bevestigt een beetje mijn gedachten als ik denk dat die jongen op het sytycd-podium ook goede dingen neerzet.



Over Denden verbaas ik me al sinds bootcamp. Daar stelde hij teleur, vond de jury ook...toch door, liveshows niet altijd even sterk, toch door, 2x achter elkaar dat t publiek niet genoeg stemmen geeft (wat voor de jury een reden is om synerjey nog ff ferm toe te spreken, ook al zaten daar weken tussen), toch door.

Volgens mij is DanDan een beetje verliefd op DenDen



Jaja, ik kan me er erg druk om maken, haha. Maar goed, de echte vraag is natuurlijk, waarom is Remi elke keer door? Daar snap ik nou helemaaaaaal niks van! Nou inderdaad! Krijgt hij zoveel stemmen of zijn partner? Vind hem samen met Denden echt de minst goede man, hoewel ik Denden gisteren wel goed vond met die Rumba vol lifts.



Bij de meiden vond ik het niet kloppen dat Iris er nog in zat, vind het wel terecht dat zij naar huis is.



Ik heb trouwens wel het idee dat de koppels zijn samengesteld op basis van de verwachtingen van de jury. Bijvoorbeeld Niels en Sara hadden allebei een direct ticket naar NY, Iris en Arno waren allebei een onzekere factor. Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Die Remy is alleen door vanwege de stemmers thuis! Ik vind hem ook zwaar tegenvallen hor! Maar hij geeft iedere week les bij mij vlakbij en alllll die kids enzo stemmen massaal op hem! Het is cvolgens mij best n leuke gozer, maar dansen kan hij niet haha ( in n andere stijl dan)!



Z zie jemmaar dat deze ruim ervaren jury er weleens flink naast kunnen zitten. Die Niels rechtstreeks door naar NY, vond dat hij echt niet goed kon dansen hor! Zag niks unieks, of aangeboren talent!
Alle reacties Link kopieren
Damn zeg, Synerjey eruit Hopelijk krijgt hij nu mooie nieuwe kansen en komt hij Ieper uit. Hij was mijn favoriet!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Leuk jurkje van Ann. Wel erg kort maar het staat haar goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 18 november 2012 @ 20:03:

Leuk jurkje van Ann. Wel erg kort maar het staat haar goed.Ik ben lesbies met Ann!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven