Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Het boeit me steeds minder merk ik... jammer
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me trouwens dat Vivian en Arno een goed paar zouden zijn, hopelijk zien we die volgende week of zo samen.
Ik hoop dat Eliane eruit gaat.
Alle reacties Link kopieren
Eruit bij de mannen: DenDen

Vrouwen: Iris
Alle reacties Link kopieren
Hey ik kijk ook mee maar vergeet steeds te posten.

Ik ben fan van Kalila en Delano, dus ben blij. Denk dat Sinerjy en Iris naar huis gaan hoewel ik dat jammer zou vinden want ik vind Sinerjy geweldig. Wat een leuke jongen, als ik die in real life tegen zou komen zou ik daar stront verliefd op worden haha.

Enne zijn denden en vivian een koppel ofzo? heb het idee dat zij hem wel ziet zitten,.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij werd Dan ineens wakker toen hij zijn naam hoorde.
Alle reacties Link kopieren
Als zelfs de jury het al langdradig vindt...
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ook knap, dat de ondertiteling er al stond ruim voordat Dan die zin uitsprak



Live my ass
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 22:01:

Ook knap, dat de ondertiteling er al stond ruim voordat Dan die zin uitsprak



Live my ass Live met een paar minuten vertraging
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Aaahhhhhhhhhhhhhhh........ik gunde het Iris wel eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zat erin. Ik vind het jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 22:03:

[...]



Live met een paar minuten vertraging Heet jij soms Robert?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook jammer, had het haar wel gegund, want knokken kan ze
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik gun het Iris op de een of andere manier ook echt! Ik vind het ook een enorm mooie en sexy vrouw overigens!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch bang dat DoenDoen eruit moet.
Alle reacties Link kopieren
En Eliane vind ik eigenlijk niet zo leuk.

Ze danst wel heel goed, maar ik vind het niet zo'n leuk mens.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 22:07:

En Eliane vind ik eigenlijk niet zo leuk.

Ze danst wel heel goed, maar ik vind het niet zo'n leuk mens.

Dat heb ik dus ook....



Arno moet wel blijven hoor



Sinnerdinges eruit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ow? Denden door, had ik niet verwacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 22:08:

[...]



Dat heb ik dus ook....



Arno moet wel blijven hoor



Sinnerdinges eruit!Nietus!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 22:08:

[...]



Dat heb ik dus ook....



Arno moet wel blijven hoor



Sinnerdinges eruit!





Maar Sinnerdinges danst meestal wel goed.

Niet mijn stijl, maar hij doet het ook wel goed in vreemde stijlen.

Arno is wat onzichtbaarder.
Alle reacties Link kopieren
Maar Arno moet er ook in blijven :'- (
Alle reacties Link kopieren
Pieuwwww
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jammer van Sinerjey.
Alle reacties Link kopieren
Denden had er gewoon uit gemoeten. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Huh?!? Dat is wel onverwacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven