SYTYCD 2012
zondag 11 november 2012 om 21:46
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 21:40:
[...]
Zou het concept een beetje gedaan zijn?
Ik moet ook zeggen dat ik er lang niet meer zo fanatiek kijk.
Ik ook niet. Maar ik vind het ook allemaal niet zo geweldig en een beetje rommelig. Was dat altijd al zo?
Ik was geloof ik altijd wel al meer fan van de Beffel. Daar vind ik de dansstijlen leuker.
[...]
Zou het concept een beetje gedaan zijn?
Ik moet ook zeggen dat ik er lang niet meer zo fanatiek kijk.
Ik ook niet. Maar ik vind het ook allemaal niet zo geweldig en een beetje rommelig. Was dat altijd al zo?
Ik was geloof ik altijd wel al meer fan van de Beffel. Daar vind ik de dansstijlen leuker.