Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Leuk pakje
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar pakje heeft die Marcha aan?

Haar billen hangen eronder uit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sum, wat leuk, zo'n oude nieuwe liefde



Vraagje: zijn jullie nu nog hip?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik jammer, ik vond zijn auditie zo gaaf!
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 21:36:

[...]





Wat zit je toch te googlen de hele avonddag?





Hoe ik gedrag van m'n kitten moet afleren

Ineens vandaag is ze alles vergeten en doet ze alles wat ik haar de afgelopen week heb 'afgeleerd'.

Hele dag al in paniek en in de stress dat ik het niet goed doe. Tickel heeft op het kattentopic aangegeven hoe zij het deed en die tips was ik niet tegengekomen op Google, dus ik ga daar direct mee aan de slag als het zich voordoet.

Iets heel simpels dus..
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft zij in haar oog? Ik kan er niet naar kijken
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:37:

Sum, wat leuk, zo'n oude nieuwe liefde



Vraagje: zijn jullie nu nog hip?

Nee man, we zijn helemaal niet hip meer

Hij wilde me heel graag meenemen naar de plek waar het allemaal begin 11 jaar geleden



Maar gezien de gemiddelde leeftijd daar 18 is en wij toch een ietsje ouder zijn (understatement van de dag) zijn we heel onhip op de bank blijven zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat vals van Ish
Alle reacties Link kopieren
Een kat africhten? Altijd een uitdaging Ik ga straks nog een rondje doen om mijn weggelopen poes te zoeken...
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Huh....afgelopen?

Wat duurde het kort...

Of ik vond er gewoon niets aan dat kan ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sum



Misschien een middagje naar de bejaardensoos om dat hippe gevoel terug te krijgen?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:40:

Een kat africhten? Altijd een uitdaging Ik ga straks nog een rondje doen om mijn weggelopen poes te zoeken...

Agos, wat sneu

Is ze allang weg?

Succes met zoeken, ik ben zo blij dat mijn hond gewoon aan een riempie zit buiten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 21:41:

Huh....afgelopen?

Wat duurde het kort...

Of ik vond er gewoon niets aan dat kan ookNee, ik vond het ook wat saai.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, ik las het ergens, Dubio, wat naar!

Alle goede tips waren al gegeven, 's avonds lokken lijken me idd het beste!

Wat een nachtmerrie zeg. Sterkte!
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:40:

Een kat africhten? Altijd een uitdaging Ik ga straks nog een rondje doen om mijn weggelopen poes te zoeken...

Inderdaad, ben er achter gekomen, maar wel een leuke uitdaging

Ze mag heel veel, maar niet op tafel en in m'n laptopkabel enzo bijten



Succes met zoeken, ik hoop echt dat je haar snel vindt!
Alle reacties Link kopieren
Tot de volgende keer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 21:42:

[...]



Agos, wat sneu

Is ze allang weg?

Succes met zoeken, ik ben zo blij dat mijn hond gewoon aan een riempie zit buiten...Katten hoeven ook niet per se los te lopen
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:41:

Sum



Misschien een middagje naar de bejaardensoos om dat hippe gevoel terug te krijgen?

Nah....we hadden er wel 3 flessen wijn bij.

Hipt dat de boel een beetje op?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gaat er nog iemand mee naar MVVVV?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jij jouw poes vind Dubio sterkte
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad niet leuk (ook een understatement). Ze is nu al 3 weken weg, sinds onze vakantie. Maar ze wordt steeds met dezelfde kater gesignaleerd, dusse... misschien net als Sum op vrijersvoeten?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 21:43:

Gaat er nog iemand mee naar MVVVV?Die heb ik al gezien dus ik niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:44:

Inderdaad niet leuk (ook een understatement). Ze is nu al 3 weken weg, sinds onze vakantie. Maar ze wordt steeds met dezelfde kater gesignaleerd, dusse... misschien net als Sum op vrijersvoeten?Oh jee, is ze wel gesteriliseerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:44:

Inderdaad niet leuk (ook een understatement). Ze is nu al 3 weken weg, sinds onze vakantie. Maar ze wordt steeds met dezelfde kater gesignaleerd, dusse... misschien net als Sum op vrijersvoeten?

Wow....ze zeggen toch altijd dat iedereen een dubbelganger heeft?

Is de mijne gewoon een Poes, hoe koel is dat!



Is ze een beetje een knapperT Duub?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat is MVVVVVV?



Mijn kat aan een riempie, gaat 'em nie worden



Sum, je weet hoe ik denk over alcohol. Hoe meer, hoe beter



Bedankt voor het duimen, dames!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven