SYTYCD 2012
zondag 30 september 2012 om 21:38
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 21:36:
[...]
Wat zit je toch te googlen de hele avonddag?
Hoe ik gedrag van m'n kitten moet afleren
Ineens vandaag is ze alles vergeten en doet ze alles wat ik haar de afgelopen week heb 'afgeleerd'.
Hele dag al in paniek en in de stress dat ik het niet goed doe. Tickel heeft op het kattentopic aangegeven hoe zij het deed en die tips was ik niet tegengekomen op Google, dus ik ga daar direct mee aan de slag als het zich voordoet.
Iets heel simpels dus..
[...]
Wat zit je toch te googlen de hele avonddag?
Hoe ik gedrag van m'n kitten moet afleren
Ineens vandaag is ze alles vergeten en doet ze alles wat ik haar de afgelopen week heb 'afgeleerd'.
Hele dag al in paniek en in de stress dat ik het niet goed doe. Tickel heeft op het kattentopic aangegeven hoe zij het deed en die tips was ik niet tegengekomen op Google, dus ik ga daar direct mee aan de slag als het zich voordoet.
Iets heel simpels dus..
zondag 30 september 2012 om 21:39
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:37:
Sum, wat leuk, zo'n oude nieuwe liefde
Vraagje: zijn jullie nu nog hip?
Nee man, we zijn helemaal niet hip meer
Hij wilde me heel graag meenemen naar de plek waar het allemaal begin 11 jaar geleden
Maar gezien de gemiddelde leeftijd daar 18 is en wij toch een ietsje ouder zijn (understatement van de dag) zijn we heel onhip op de bank blijven zitten
Sum, wat leuk, zo'n oude nieuwe liefde
Vraagje: zijn jullie nu nog hip?
Nee man, we zijn helemaal niet hip meer
Hij wilde me heel graag meenemen naar de plek waar het allemaal begin 11 jaar geleden
Maar gezien de gemiddelde leeftijd daar 18 is en wij toch een ietsje ouder zijn (understatement van de dag) zijn we heel onhip op de bank blijven zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 september 2012 om 21:42
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:40:
Een kat africhten? Altijd een uitdaging Ik ga straks nog een rondje doen om mijn weggelopen poes te zoeken...
Agos, wat sneu
Is ze allang weg?
Succes met zoeken, ik ben zo blij dat mijn hond gewoon aan een riempie zit buiten...
Een kat africhten? Altijd een uitdaging Ik ga straks nog een rondje doen om mijn weggelopen poes te zoeken...
Agos, wat sneu
Is ze allang weg?
Succes met zoeken, ik ben zo blij dat mijn hond gewoon aan een riempie zit buiten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 september 2012 om 21:42
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:40:
Een kat africhten? Altijd een uitdaging Ik ga straks nog een rondje doen om mijn weggelopen poes te zoeken...
Inderdaad, ben er achter gekomen, maar wel een leuke uitdaging
Ze mag heel veel, maar niet op tafel en in m'n laptopkabel enzo bijten
Succes met zoeken, ik hoop echt dat je haar snel vindt!
Een kat africhten? Altijd een uitdaging Ik ga straks nog een rondje doen om mijn weggelopen poes te zoeken...
Inderdaad, ben er achter gekomen, maar wel een leuke uitdaging
Ze mag heel veel, maar niet op tafel en in m'n laptopkabel enzo bijten
Succes met zoeken, ik hoop echt dat je haar snel vindt!
zondag 30 september 2012 om 21:42
zondag 30 september 2012 om 21:45
zondag 30 september 2012 om 21:46
quote:dubiootje schreef op 30 september 2012 @ 21:44:
Inderdaad niet leuk (ook een understatement). Ze is nu al 3 weken weg, sinds onze vakantie. Maar ze wordt steeds met dezelfde kater gesignaleerd, dusse... misschien net als Sum op vrijersvoeten?
Wow....ze zeggen toch altijd dat iedereen een dubbelganger heeft?
Is de mijne gewoon een Poes, hoe koel is dat!
Is ze een beetje een knapperT Duub?
Inderdaad niet leuk (ook een understatement). Ze is nu al 3 weken weg, sinds onze vakantie. Maar ze wordt steeds met dezelfde kater gesignaleerd, dusse... misschien net als Sum op vrijersvoeten?
Wow....ze zeggen toch altijd dat iedereen een dubbelganger heeft?
Is de mijne gewoon een Poes, hoe koel is dat!
Is ze een beetje een knapperT Duub?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!