Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/


Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
14-02-2019 18:32
Ik ben net begonnen met aflevering 1, heeft Rick nou heel hard gezweet of gewoon een raar patroon op zijn shirt?

(Dit is niet echt een spoiler toch? :proud:)
Volgens mij zweet, ik heb het idee dat het patroon veranderd.
Bubblegum1 schreef:
14-02-2019 20:45
Volgens mij zweet, ik heb het idee dat het patroon veranderd.
Ik dacht misschien een cocktail over zijn shirt gevallen. Het midden van zijn buik is helemaal nat.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-02-2019 20:48
Ik dacht misschien een cocktail over zijn shirt gevallen. Het midden van zijn buik is helemaal nat.
Dat zou ook nog kunnen. Hij heeft niet echt een buik die tegen zijn shirt aanzit.
Oh dit is zeker nu ook op tv? Dan kijk ik toevallig dit met videoland tegelijk.

Wedden die vrouwen doen of het niks is en die mannen genieten straks natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen die elkaar al kennen. Ben benieuwd of de casting mensen bewust door de Instagram pagina`s van de stelletjes zijn gegaan om singles te zoeken.
Die meiden zijn wel bloedmooi!
Morgan zie ik ook wel vreemd gaan idd!
Wat een raar tshirt. Net was ie weer droog, nu weer nat.
Bij deze serie hebben ze alle lelijke mensen verzameld. Mijn hemel. Vieze tatoeages ook en onsmakelijke piercings.
Alle reacties Link kopieren
Laura heeft niet met factor 50 gesmeerd.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou Ayleen studeren?
Die mannen voelen zich allemaal niet bedreigd. Waarom is het altijd zo voorspelbaar?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-02-2019 20:56
Die meiden zijn wel bloedmooi!
Inderdaad. Mijn man en ik zijn echt gelukkig en ben niet jaloers aangelegd. Maar ik zou hem toch niet graag afstaan aan acht bloedmooie meisjes wier enige doel het is hem het bed in sleuren.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-02-2019 21:05
Die mannen voelen zich allemaal niet bedreigd. Waarom is het altijd zo voorspelbaar?
Maar toch kan ik nog niet inschatten wie voor de bijl gaat.
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
14-02-2019 21:01
Laura heeft niet met factor 50 gesmeerd.

Inderdaad. Zo zie ik er ook uit als ik vergeet te smeren. ;-D
Over rood gesproken: het meisje met het rode haar vind ik erg mooi.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
EvyBlissy schreef:
14-02-2019 21:07
Inderdaad. Mijn man en ik zijn echt gelukkig en ben niet jaloers aangelegd. Maar ik zou hem toch niet graag afstaan aan acht bloedmooie meisjes wier enige doel het is hem het bed in sleuren.
Ik ben ook niet jaloers. Ik zou zo’n verleidster gewoon een handje geven als ze de kamer binnenkomt om mijn man mee te nemen.
Coerage schreef:
14-02-2019 21:09
Inderdaad. Zo zie ik er ook uit als ik vergeet te smeren. ;-D
Over rood gesproken: het meisje met het rode haar vind ik erg mooi.
Ik ook. Prachtig is ze. Mijn dochter heeft dezelfde haarkleur en ook diep donkere ogen. Ik ben blij dat ze pas 3 is maar man die gaat me kopzorgen bezorgen over een jaar of 13 hoor.
EvyBlissy schreef:
14-02-2019 21:07
Inderdaad. Mijn man en ik zijn echt gelukkig en ben niet jaloers aangelegd. Maar ik zou hem toch niet graag afstaan aan acht bloedmooie meisjes wier enige doel het is hem het bed in sleuren.
Ik ook niet, mijn vriend wel. Toch zie ik hem sneller vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-02-2019 21:10
Ik ben ook niet jaloers. Ik zou zo’n verleidster gewoon een handje geven als ze de kamer binnenkomt om mijn man mee te nemen.
Maar dat vindt de regisseur niet cool.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
boontje80 schreef:
14-02-2019 21:07
Maar toch kan ik nog niet inschatten wie voor de bijl gaat.
Nee ik ook niet! Die meiden denk ik niet. Veel te trouw
Alle reacties Link kopieren
ik gooi er een tvp in meld me morgen :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gatekeeper* schreef:
14-02-2019 21:11
Ik ook. Prachtig is ze. Mijn dochter heeft dezelfde haarkleur en ook diep donkere ogen. Ik ben blij dat ze pas 3 is maar man die gaat me kopzorgen bezorgen over een jaar of 13 hoor.
Geef haar veel complimenten of laat haar weten dat zij mooi is.

Ik ben tot mijn 14e gepest om mijn witte huid, rossige kleur en sproeten. Erg jammer! Nu zijn mijn sproeten verdwenen, haar bijna blond en word weer beetje bruin:'). Maar als ik fotos zie, zie ik een prachtige dame. Alleen door het pesten mezelf altijd 'lelijk' gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-02-2019 20:56
Die meiden zijn wel bloedmooi!
Vind je? Ik vind er 2 mooi (die met die rode haren en die Kimberly), de rest vind ik echt te ordinair om mooi te vinden.
AnAppleADay schreef:
14-02-2019 21:19
Vind je? Ik vind er 2 mooi (die met die rode haren en die Kimberly), de rest vind ik echt te ordinair om mooi te vinden.
Ja? Ik ben misschien nog niet zover. Maar tot nu toe vind ik ze heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Oh die Maxime daar krijg ik kromme tenen van.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven