Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/


Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft die Belgische presentatrice anorexia ofzo? Eng!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
14-02-2019 18:32
Ik ben net begonnen met aflevering 1, heeft Rick nou heel hard gezweet of gewoon een raar patroon op zijn shirt?

(Dit is niet echt een spoiler toch? :proud:)
In de talk wordt gezegd dat het bloedheet was die dag en het idd zweet was haha.
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
14-02-2019 23:03
In de talk wordt gezegd dat het bloedheet was die dag en het idd zweet was haha.
Wat een raar zweetpatroon dan :rofl:
Je zou denken dat de styling wel een extra shirt bij de hand heeft.
appelientjex schreef:
14-02-2019 22:14
OMG wat een lelijke mensen zitten er dit jaar in. Die verleidsters lijken net omgebouwde mannen, en die 4 vrouwen vind ik ook niks qua uiterlijk.
Maar goed de mannen zijn niet veel beter.
En serieus? 7 maanden samen en dan hier aan mee doen? Hoe serieus neem je je relatie dan?

Ik vind de verleidsters bijna allemaal een ordinaire look hebben maar omgebouwde eruit zien is wel wat overdreven.
Verder vind ik de roodharige dame prachtig en Kimberley en Tisha.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niks van Demi en Sydney. Waarom zijn zij een koppel? Zij lijkt zo leeg en ongezellig en hij is losjes en grappig.

En wát gaat Milou nou doen op het einde van de aflevering? Wat moet het voor haar erg zijn om te horen dat men al meteen ziet dat zij een makkelijke prooi is.

Die Roger heeft continu een paniekerige blik in zijn ogen, dit programma is niet goed voor hem denk ik. ;-D
Kan ik ergens online zien? Ik kan niet via rtl kijken en videoland heeft m niet meer
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
15-02-2019 01:07
Kan ik ergens online zien? Ik kan niet via rtl kijken en videoland heeft m niet meer
Op Videoland staan de eerste 3 afleveringen plus alle voorgaande seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb in het verleden wel iets voor Heikki gevoeld gehad, maar ik heb daar toen niets mee gedaan gehad." ;-)

Vind het overdreven om te roepen dat iedereen lelijk is. Vind ze vooral jong.. en die verleidsters lopen er natuurlijk schaamteloos bij. De mannen houden in het begin geforceerd afstand en de dames vinden het 'zo gezellig' met de verleiders. Gewoon vriendschappelijk natuurlijk..
Het is allemaal weer zo héérlijk voorspelbaar ;-)
Alle reacties Link kopieren
Die Armanda vind ik trouwens een ordinaire variant van K3 Klaasje.
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk de combinatie van make-up, verbouwingen, kleding en een ordinaire uitstraling wat niet echt móói maakt.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ik zag net (ben nu even aflevering 2 aan het kijken) een interview shot van Tisha waar ze (bijna) geen make up op heeft.
Het is toch wel een knap meisje maar als ze opgedost is dan gaat dat totaal verloren.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik trouwens ook grappig vond, was dat Morgan aangaf 'in het verleden' twee keer te zijn vreemdgegaan. Die gast is 19 en is sinds z'n 16e bij z'n vriendin!! Die 'relaties' stellen echt geen drol voor. De langste duurt 'al' drie jaar (aldus Demi) en sowieso zijn het op die leeftijd waarschijnlijk geen verbintenissen voor het leven. Dus tja, hoe heftig is het eigenlijk als het klapt?
Wanneer gaan we stellen zien die 10 jr bij elkaar zijn? Dan is het pas spannend.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
15-02-2019 09:45
Wat ik trouwens ook grappig vond, was dat Morgan aangaf 'in het verleden' twee keer te zijn vreemdgegaan. Die gast is 19 en is sinds z'n 16e bij z'n vriendin!! Die 'relaties' stellen echt geen drol voor. De langste duurt 'al' drie jaar (aldus Demi) en sowieso zijn het op die leeftijd waarschijnlijk geen verbintenissen voor het leven. Dus tja, hoe heftig is het eigenlijk als het klapt?
Wanneer gaan we stellen zien die 10 jr bij elkaar zijn? Dan is het pas spannend.
Dan moet je TI USA kijken. Dat zijn allemaal stellen tussen de 25 en 35 en ze zijn tussen de 3(?) en 10 jaar samen.
Wel een heel andere sfeer, minder drank, drama en geslet.
Las ik nou goed dat dit seizoen echt tot 16 mei duurt?

Heikki en Milou gaan denk ik wel het eerst voor de bijl.
AnAppleADay schreef:
15-02-2019 07:56
Die Armanda vind ik trouwens een ordinaire variant van K3 Klaasje.

:high5: precies dit. :lol:
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
15-02-2019 09:45
Wat ik trouwens ook grappig vond, was dat Morgan aangaf 'in het verleden' twee keer te zijn vreemdgegaan. Die gast is 19 en is sinds z'n 16e bij z'n vriendin!! Die 'relaties' stellen echt geen drol voor. De langste duurt 'al' drie jaar (aldus Demi) en sowieso zijn het op die leeftijd waarschijnlijk geen verbintenissen voor het leven. Dus tja, hoe heftig is het eigenlijk als het klapt?
Wanneer gaan we stellen zien die 10 jr bij elkaar zijn? Dan is het pas spannend.
Ja en dan dat geklep over ‘vroeger’.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
15-02-2019 07:56
Die Armanda vind ik trouwens een ordinaire variant van K3 Klaasje.
Ik dacht al...ze doet me aan iemand denken..
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in de limburger verleidsters krijgen 10.000 euro voor een wip.
Het is gewoon verkapte prostitutie. Vandaar is het een commerciële zender alles voor het geld.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
14-02-2019 23:27
Ik vind de verleidsters bijna allemaal een ordinaire look hebben maar omgebouwde eruit zien is wel wat overdreven.
Verder vind ik de roodharige dame prachtig en Kimberley en Tisha.
Hm ik vind ze dus wel iets travestieterigs hebben.
En die roodharige ziet er van opzij knap uit. Maar van de voorkant heeft ze een raar gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat die dames (dit en vorig seizoen) zowiezo veel bezig zijn met borstimplantaten, fillers en toestanden. Ook bij Ex on the beach bijvoorbeeld. Er zit geen een echt tiet of bovenlip meer in, terwijl die dames nog geen 30 zijn. Echt zonde dat je zoveel aan jezelf moet laten verbouwen om jezelf mooi te vinden... dat zegt wat over je zelfvertrouwen, niet over je uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
15-02-2019 13:02
Ik vind dat die dames (dit en vorig seizoen) zowiezo veel bezig zijn met borstimplantaten, fillers en toestanden. Ook bij Ex on the beach bijvoorbeeld. Er zit geen een echt tiet of bovenlip meer in, terwijl die dames nog geen 30 zijn. Echt zonde dat je zoveel aan jezelf moet laten verbouwen om jezelf mooi te vinden... dat zegt wat over je zelfvertrouwen, niet over je uiterlijk.
Ja in dit soort programma’s zie je weinig meiden die naturel zijn.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
15-02-2019 07:56
Die Armanda vind ik trouwens een ordinaire variant van K3 Klaasje.
Oh ja, nu je het zegt!

Ik vind die Armanda trouwens best een leuk koppie hebben.
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
15-02-2019 11:04
Vandaag in de limburger verleidsters krijgen 10.000 euro voor een wip.
Het is gewoon verkapte prostitutie. Vandaar is het een commerciële zender alles voor het geld.
Dat geloof ik niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
15-02-2019 13:02
Ik vind dat die dames (dit en vorig seizoen) zowiezo veel bezig zijn met borstimplantaten, fillers en toestanden. Ook bij Ex on the beach bijvoorbeeld. Er zit geen een echt tiet of bovenlip meer in, terwijl die dames nog geen 30 zijn. Echt zonde dat je zoveel aan jezelf moet laten verbouwen om jezelf mooi te vinden... dat zegt wat over je zelfvertrouwen, niet over je uiterlijk.
Echt zo lelijk.
Superhuisvrouw schreef:
15-02-2019 11:04
Vandaag in de limburger verleidsters krijgen 10.000 euro voor een wip.
Het is gewoon verkapte prostitutie. Vandaar is het een commerciële zender alles voor het geld.
Is niet zo. Ben zelf benaderd (wat grappig is gezien mijn leeftijd) en je krijgt echt niks betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven