Entertainment alle pijlers

Temptation Island gaat binnenkort weer beginnen!

16-01-2018 15:15 1521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! In februari gaat Temptation Island weer beginnen. Ik kan niet wachten totdat het weer is begonnen. De mannelijke verleiders zijn al bekend las ik vandaag. Wie gaat er nog meer kijken naar Temptaaaation? :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Ik vind de leeftijden zo ontzettend schrikbarend bij die programma’s. Waarom zo ultra jong? Dat is bijna niet gezond.
Troeteltje schreef:
16-01-2018 18:37
Ik vind de leeftijden zo ontzettend schrikbarend bij die programma’s. Waarom zo ultra jong? Dat is bijna niet gezond.
Tja ... Ga je ouder dan zijn er gegarandeerd huwelijken en kinderen mee gemoeid.
En ik dacht dat dat wel één van de afspraken was dat ze geen koppels laten deelnemen die samen een kind hebben of getrouwd zijn.

Als ik 15 jaar jonger was, zou ik het overigens wel weten wie mijn verleider zou zijn ...
Qua uiterlijk toch.
Ik denk dat sommige mee doen voor de bekendheid. Enkele van de vorige seizoenen heeft het namelijk geen windeieren gelegd. Waarom je als koppel mee wil doen, is mij een raadsel.
fientje1982 schreef:
16-01-2018 18:46
Ik denk dat sommige mee doen voor de bekendheid. Enkele van de vorige seizoenen heeft het namelijk geen windeieren gelegd. Waarom je als koppel mee wil doen, is mij een raadsel.
Gratis feestjes en gratis drank?
En nog een 10-daagse vakantie naar de zon erbovenop.

Al zou ik me daar 10 dagen steendood vervelen aan dat zwembad.
Vorig seizoen was er toch een koppel dat achteraf geen koppel bleek? In dat geval loop je weinig risico als “stel”. Echter moedwillig je relatie om zeep helpen op dergelijke wijze...ik zie daar geen lol in.

En ja, dan kun je wel stellen dat als je elkaar niet vertrouwd dat het toch al onbegonnen zaak is. Echter vind dit wel enorm de kat op het spek binnen.
Ik vind de vrouwen dit jaar echt lelijk :-( zeker die yana, ziet er veel ouder uit op die foto dan ze is. Denk niet dat die mannen daarmee hun vriendin gaan bedriegen
Bloody_Mary schreef:
16-01-2018 19:09
Ik vind de vrouwen dit jaar echt lelijk :-( zeker die yana, ziet er veel ouder uit op die foto dan ze is. Denk niet dat die mannen daarmee hun vriendin gaan bedriegen


Ik heb zo'n vermoeden dat je daar nog op terugkomt. :-D
Jaaaaa zinloos hersenloze t.v heerlijk
Jaaaaaaa heerlijk trashen, ik ben erbij!
wanneer begint het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
februari pas
Relax we're all crazy, it's not a competition
Bij de mannen weer niet een waar ik zelf ooit op zou vallen. Weer alleen maar van die gladjakkers.

Maar kan niet wachten tot we weer lekker gaan trashen volgende maand!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zowel de verleiders als de verleidsters niet echt mooi dit seizoen (wel goede figuren dat wel). Ik ben benieuwd naar de koppels en ik hoop op veel drama haha.
Weer een vrouw die "altijd krijgt wat ze wil". In ieder geval niet op een originele manier dan. :facepalm: Jeetje zeg, had voor de gelegenheid dan voor een nieuwe lijfspreuk gekozen.
Ze zijn inderdaad erg jong. En op je 20ste al gescheiden zijn, dat is op zich ook een prestatie.
Dat ze geen gehuwden en koppels met kinderen toelaten getuigt dan toch van een minimum aan fatsoen, anderzijds zit je dan inderdaad direct in een leeftijdscategorie waarbij de gevolgen van een deelname misschien nog niet helemaal doordringen.

De dames vallen van uiterlijk wel mee, maar een stem kan veel doen dus ik wacht de eerste babbels af.
De mannen zijn erg mijn ding niet, maar ik val niet op kleerkasten.
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ion-island
Bearnaise schreef:
17-01-2018 10:56
Weer een vrouw die "altijd krijgt wat ze wil". In ieder geval niet op een originele manier dan. :facepalm: Jeetje zeg, had voor de gelegenheid dan voor een nieuwe lijfspreuk gekozen.


Dat zal de eindredacteur wel bedacht hebben.
fientje1982 schreef:
17-01-2018 13:15
Dat zal de eindredacteur wel bedacht hebben.
Reden genoeg voor een ontslag. :flag:
Alle reacties Link kopieren
aspirientje schreef:
16-01-2018 16:27
Ja dat je even aan het geld en de bekendheid denkt, dat snap ik nog. Maar dat er vlak nadien niet de gedachte komt: mijn ouders, mijn werkgever, mijn buurman, mijn cavia whatever...
Ik hoop zo dat mijn zoon nooit meldt dat hij gaat meedoen aan zoiets. Hij is 3 dus ik heb nog wat jaren voor de boeg maar toch...
Ben het met je eens hoor! Zou zelf ook echt niet mee doen, maar er zijn genoeg mensen die alleen denken aan het geld. :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
16-01-2018 18:58
Vorig seizoen was er toch een koppel dat achteraf geen koppel bleek? In dat geval loop je weinig risico als “stel”. Echter moedwillig je relatie om zeep helpen op dergelijke wijze...ik zie daar geen lol in.

En ja, dan kun je wel stellen dat als je elkaar niet vertrouwd dat het toch al onbegonnen zaak is. Echter vind dit wel enorm de kat op het spek binnen.
Welke dan? Want ze zijn nog allemaal bij elkaar, behalve die Lisa en Merijn maar da was wel echt. En die Jefferson en Lize die zijn ook uit elkaar maar dat was ook echt.
Alle reacties Link kopieren
Zwanetta heeft een zeer vreemd kapsel. Lege blik ook.
LiefsuitLonden schreef:
17-01-2018 13:26
Zwanetta heeft een zeer vreemd kapsel. Lege blik ook.
Ze staat hier inderdaad een beetje suf op:

Afbeelding

:proud:

Maar de fotograaf is er niet in geslaagd om ook maar iemand flatterend op de foto te zetten. Zegt meer over de fotograaf dan de dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net trouwens alle verleiders en verleidsters bekeken, en zelf vind ik dat er bij beide groepen zeker wel een paar tussen zitten waarvan ik denk dat ze wel een goede temptation zullen worden. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zwanetta juist de mooiste verleidster die ertussen zit! Wel een lege blik inderdaad, maar vind haar haar juist wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Bearnaise post_id=28035652 time=1516192183 user_id=356232]
Ze staat hier inderdaad een beetje suf op:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven