Entertainment alle pijlers

Temptation Island gaat binnenkort weer beginnen!

16-01-2018 15:15 1521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! In februari gaat Temptation Island weer beginnen. Ik kan niet wachten totdat het weer is begonnen. De mannelijke verleiders zijn al bekend las ik vandaag. Wie gaat er nog meer kijken naar Temptaaaation? :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Net de verhalen van de koppels even gelezen, moet genoeg drama kunnen opleveren denk ik!
Bearnaise schreef:
17-01-2018 13:24
Reden genoeg voor een ontslag. :flag:
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die verleiders maar niets, of ze hebben speciale kunstjes.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Zwanetta vind ik totaal niet mooi, echt.

Ik had gelezen dat Lize en Jefferson geen koppel waren toen ze deelnamen, maar gewoon fuckbuddy’s.

Ik kijk iig erg uit naar dit seizoen!! Vanaf 1 februari te zien in België. Ben vooral benieuwd naar het koppel Daniëlle en Mezdi, gezien het voor de verandering om een (rechten)studente gaat. Leuk leuk leuk.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
rosiethelab schreef:
17-01-2018 14:35
Net de verhalen van de koppels even gelezen, moet genoeg drama kunnen opleveren denk ik!
sommige hebben echt zo een kop waar van je denkt wat zien vrouwen in je? :confused:
de verleidsters vind ik vooral arrogante koppen hebben
ik ga maar vast popcorn inslaan
Relax we're all crazy, it's not a competition
Charlotte717 schreef:
17-01-2018 15:14
Zwanetta vind ik totaal niet mooi, echt.

Ik had gelezen dat Lize en Jefferson geen koppel waren toen ze deelnamen, maar gewoon fuckbuddy’s.

Je moet niet alles geloven wat je leest.
Mensen denken al vrij snel dat iets nep is.
Maar zo kunnen acteren dat kan zelf Carice van Houten niet.
De producenten zouden eerder voor safe gaan. Dus echte koppels
En genoeg aanmeldingen.
rosiethelab schreef:
17-01-2018 14:35
Net de verhalen van de koppels even gelezen, moet genoeg drama kunnen opleveren denk ik!
Ik vraag mij vooral af "je hebt de vorige seizoenen gezien, met welk idee vertrek je naar dat eiland als je partner 10 dagen lang zelfs geen hand mag geven? Of niet met zijn ultieme uitdaging op date mag?".

Redelijk naïef dus.
Zeker als je dan leest dat in werkelijk elk koppel al minstens 1 iemand vreemd is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
En daarrr is de eerste rel!
https://slebs.nl/2018/01/17/mooi-verlei ... iendinnen/
Alle reacties Link kopieren
fientje1982 schreef:
17-01-2018 16:44
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Mensen denken al vrij snel dat iets nep is.
Maar zo kunnen acteren dat kan zelf Carice van Houten niet.
De producenten zouden eerder voor safe gaan. Dus echte koppels
En genoeg aanmeldingen.
Wat ik las, bevestigden mijn vermoedens alleen maar hoor. Ik zag geen sprankje liefde tussen die twee. Wellicht zijn ze gekozen omwille van hun persoonlijkheid ofzo
Veritas vos liberabit
Tornacense schreef:
17-01-2018 18:49
Ik vraag mij vooral af "je hebt de vorige seizoenen gezien, met welk idee vertrek je naar dat eiland als je partner 10 dagen lang zelfs geen hand mag geven? Of niet met zijn ultieme uitdaging op date mag?".

Redelijk naïef dus.
Zeker als je dan leest dat in werkelijk elk koppel al minstens 1 iemand vreemd is gegaan.


Ja en daarnaast manipuleren ze de beelden. Dus dan lijkt het net of iemand in jouw douche heeft gedoucht, terwijl in werkelijkheid iedereen in 1 douch douchte. En zo nog veel meer. Waardoor de ander denkt ja daag dat kan ik nog veel beter.
99sjakie schreef:
17-01-2018 18:59
En daarrr is de eerste rel!
https://slebs.nl/2018/01/17/mooi-verlei ... iendinnen/
Wanneer is die foto gemaakt?
De afleveringen zijn toch al afgelopen?
Wellicht dat ze daarna met elkaar op stap zijn gegaan. Dat zagen we vorig seizoen ook. Werden de verleiders ineens beste vrienden met een van de koppels
fientje1982 schreef:
17-01-2018 16:44
Je moet niet alles geloven wat je leest.
Mensen denken al vrij snel dat iets nep is.
Maar zo kunnen acteren dat kan zelf Carice van Houten niet.
De producenten zouden eerder voor safe gaan. Dus echte koppels
En genoeg aanmeldingen.
Het kan wel kloppen hoor.
Ene marvin met dat meisje was ook geen koppel. Die kerel ging zo makkelijk vreemd. Zij waren ook alleen fuckbuddies. Zijn ex vriendin bevestigde dat nog.
Ikkuz schreef:
17-01-2018 20:42
Het kan wel kloppen hoor.
Ene marvin met dat meisje was ook geen koppel. Die kerel ging zo makkelijk vreemd. Zij waren ook alleen fuckbuddies. Zijn ex vriendin bevestigde dat nog.
Zijn ex-vriendin had de eerste maanden tegelijkertijd met Louise een relatie. Tenminste zo werd verteld.
Maar ik weet het ook niet zeker natuurlijk.

Wel grappig dat ze er een boek over heeft geschreven;

Wat Gabriël en Lilly aan elkaar bond, was van bij het begin pure passie, avontuur en verliefdheid. Met Gabriël was alles vuur. Lilly was op zich al heel
explosief, maar hij gooide nog olie op haar vuur." Het einde van een mooie verliefdheid hoeft niet noodzakelijk het einde van de wereld te betekenen.
Dat bewijst Louise Coffyn in deze gevoelige roman, waarin ze het verhaal vertelt van Lilly en haar vriend Gabriël, die besluiten om samen deel te nemen aan een tv-programma dat hun relatie op de proef stelt. Ook wanneer tijdens de uitzending vervelende en intieme tapes opduiken op het internet, houdt Lilly
zich sterk. Met een bewonderenswaardige moed staat ze weer op en kiest resoluut voor een positieve toekomst...
Ik vind die zwanette ook nog 1 van de mooiere, wel slechte foto en wat een debiele naam ook.

Bij de mannen ook weer niks. :'(

Wanneer begint dat eigenlijk? Is de uitzendtijd in Be weer anders dan NL?
anoniem_330937 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 18:01
32.26% gewijzigd
Ik denk dat Zwanette (proest) en Billy het meeste succes gaan boeken als verleidsters. Laetitia prachtig gezicht, maar meer een model dan echt een lekker wijf.
Wie verzint er zo een naam, Zwanetta......
Tornacense schreef:
17-01-2018 18:49
Ik vraag mij vooral af "je hebt de vorige seizoenen gezien, met welk idee vertrek je naar dat eiland als je partner 10 dagen lang zelfs geen hand mag geven? Of niet met zijn ultieme uitdaging op date mag?".

Redelijk naïef dus.
Zeker als je dan leest dat in werkelijk elk koppel al minstens 1 iemand vreemd is gegaan.
Ja daar zit ik mijzelf ook weer over te verbazen, juist als je al bedrogen bent wil je dit jezelf toch niet aandoen?
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
16-01-2018 19:09
Ik vind de vrouwen dit jaar echt lelijk :-( zeker die yana, ziet er veel ouder uit op die foto dan ze is. Denk niet dat die mannen daarmee hun vriendin gaan bedriegen
Mannen doen het ook wel op een PLORK (Prachtig Lichaam Ontzettende RotKop) die mannen weten niet eens dat deze meiden ogen hebben joh
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
99sjakie schreef:
17-01-2018 18:59
En daarrr is de eerste rel!
https://slebs.nl/2018/01/17/mooi-verlei ... iendinnen/
Tja een ‘journalistiek stukje vakwerk’ kan moeilijk serieus worden genomen met spelvouten.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
De helft van de verleidsters moesten plussize zijn ofzo? Wat wordt dat toch door je strot geramd tegenwoordig. Als ik een vent was ging ik met annelien coorevits ervandoor. En die mannen van die koppels jezus. Weeral marginaliteit ten top.
Bloody_Mary schreef:
18-01-2018 18:10
De helft van de verleidsters moesten plussize zijn ofzo? Wat wordt dat toch door je strot geramd tegenwoordig. Als ik een vent was ging ik met annelien coorevits ervandoor. En die mannen van die koppels jezus. Weeral marginaliteit ten top.
Moet Annelien nog wel meewillen :-D.
Getrouwd, 2 kinderen en heiliger dan heilig.

Geef mij maar die Rick :-D.
Bloody_Mary schreef:
18-01-2018 18:10
De helft van de verleidsters moesten plussize zijn ofzo? Wat wordt dat toch door je strot geramd tegenwoordig. Als ik een vent was ging ik met annelien coorevits ervandoor. En die mannen van die koppels jezus. Weeral marginaliteit ten top.
Plussize? Alleen Maxime vind ik wat voller, de andere dames hebben een doodnormaal figuur (niet perfect in proportie, maar dat hoeft ook niet) en een gezond gewicht. Prima dat de verleidsters vrouwen met een normaal gewicht zijn, in plaats van topmodellen met BMI 17.6.
Lachattenoir schreef:
18-01-2018 20:24
Prima dat de verleidsters vrouwen met een normaal gewicht zijn, in plaats van topmodellen met BMI 17.6.
Daar ben ik ook blij mee. Anders smaakt die zak chips ondertussen toch net iets zuurder ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
18-01-2018 18:16
Moet Annelien nog wel meewillen :-D.
Getrouwd, 2 kinderen en heiliger dan heilig.

Geef mij maar die Rick :-D.
Die Rick wil je niet. Was een keer uit, toevallig waar hij ook was. Toen liep hij als een mans pikkie tegen iedereen aan te beuken als hij erlangs wilde. En als iemand dan boos werd en er iets van zei kreeg hij de woorden ''weet je wel wie ik ben?'' terug. (6)
Alle reacties Link kopieren
Er is al een nieuwe trailer bekend en het belooft heel wat!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven