Entertainment alle pijlers

Temptation Island gaat binnenkort weer beginnen!

16-01-2018 15:15 1521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! In februari gaat Temptation Island weer beginnen. Ik kan niet wachten totdat het weer is begonnen. De mannelijke verleiders zijn al bekend las ik vandaag. Wie gaat er nog meer kijken naar Temptaaaation? :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
ja ik zag hem net.. O_O
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik heb hem ook net gezien.

Nog anderhalve week en dan is het weer zover!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de eerste aflevering al gezien?
Ik heb hem gisteren bekeken via deze link:
https://nederlandtrending.nl/temptation ... evering-1/

oh en ik zie nu net bij het opzoeken van de link dat aflevering 2 ook al te zien is!
https://voorallebroeders.nl/temptation- ... rineg-2-2/

:yes:
Nee ik kijk gewoon als het op tv komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar dus echt het geduld niet voor haha! :-$
Zo lang er maar niet gespoilerd gaat worden in het topic gewoon kijken wanneer je wilt. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Voordat Temptation Island begint is het smullen geblazen bij Love Island!
Dit wordt iedere dag uitgezonden op RTL5, singles op 1 eiland die moeten proberen om koppels te vormen, hilarisch! Er moeten mensen weg, er komen nieuwe mensen bij die de afleveringen gezien hebben en gebruik / misbruik maken van wat ze van de andere deelnemers gezien hebben. De kijker beslist uiteindelijk wie het beste koppel is, die 2 winnen dan een leuk geldbedrag.
Ik heb er de eerste week van gezien maar mij kon Love island niet boeien. Ik wacht wel op Temptation Island haha.

Are You The One op mtv vond ik wel leuk. Is net zoiets. 20 singles die vooraf met elkaar gematched zijn. Zelf weten ze niet wie hun match is en daar moeten ze dan achter zien te komen. De kandidaten moet aan het eind alle 10 de matches goed hebben om een geldbedrag te winnen. Maar er ontstaan natuurlijk ook setjes tussen singles die denken dat ze een match zijn (maar dat niet zijn)

Hilarisch leuk. Is nu ook terug te kijken bij ziggo on demand zag ik.
Ok ik kon me niet inthouden, zal niks verklappen.

Vind de vrouwen minder lelijk dan gedacht en idd helemaal niet plussize (op 2 na ofzo), op video zien ze er anders uit vind ik. Bij de mannen zitten er ook wel een paar waarvan ik denk jah die zou ik doen. Wel grappig dat ze enkel de Belgen ondertitelen :D Vind Vanessa wel heel erg mooi op beeld, Jeremy is een idioot als hij vreemdgaat op dat eiland.
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
28-01-2018 23:28
Ok ik kon me niet inthouden, zal niks verklappen.

Vind de vrouwen minder lelijk dan gedacht en idd helemaal niet plussize (op 2 na ofzo), op video zien ze er anders uit vind ik. Bij de mannen zitten er ook wel een paar waarvan ik denk jah die zou ik doen. Wel grappig dat ze enkel de Belgen ondertitelen :D Vind Vanessa wel heel erg mooi op beeld, Jeremy is een idioot als hij vreemdgaat op dat eiland.
In België ondertitelen ze ook enkel de Nederlanders hoor :P

Ben iig erg benieuwd!! Ik ga braaf wachten tot volgende week, heb nu tentamens.
Veritas vos liberabit
Oh misschien heb ik dan de Nederlandse versie gezien? Ik ben alleszins blij met die ondertiteling van die Oostendenaars, snap geen bal van al wat daaruit komt. :facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
18-01-2018 20:24
Plussize? Alleen Maxime vind ik wat voller, de andere dames hebben een doodnormaal figuur (niet perfect in proportie, maar dat hoeft ook niet) en een gezond gewicht. Prima dat de verleidsters vrouwen met een normaal gewicht zijn, in plaats van topmodellen met BMI 17.6.
Zo plussize vind ik ze niet. Gewoon normaal. Als dat tegenwoordig al plussize is.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
En waarom dan geen plussize mannen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Nu ik de aflevering heb gezien vind ik ze idd niet meer plussize, gewoon normaal. Sommige vrouwen zagen er op foto anders uit vond ik (zeker inge, vind haar echt mooi op beeld). Whyyty kijk ik hiernaar #schaamte
Komt het nu deze donderdag voor het eerst of moet ik nog 1 week wachten :proud:
Alle reacties Link kopieren
single1985 schreef:
30-01-2018 16:14
Komt het nu deze donderdag voor het eerst of moet ik nog 1 week wachten :proud:
Deze donderdag
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Oh leuk, dan hebben deze keer NL en BE hetzelfde, dat was best vervelend vorige keer, toen liep België een aflevering voor. Ik heb nog niet gekeken of het donderdag weer een dubbelaflevering is eerst.
Alle reacties Link kopieren
Dubbele aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
30-01-2018 16:15
Deze donderdag
Serieus zo snel
Al O_O
Relax we're all crazy, it's not a competition
wow dat gaat ineens snel dan :popcorn:
Is er animo voor een spoilertopic voor mensen die vooruit kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk spoiler topic ik heb de eerste 2 afleveringen namelijk al gezien
dan wel graag een apart spoiler topic want niet iedereen kijkt vooruit. Ik bv niet en ik denk nog wel anderen ook niet
hamaika schreef:
30-01-2018 20:30
dan wel graag een apart spoiler topic want niet iedereen kijkt vooruit. Ik bv niet en ik denk nog wel anderen ook niet
Ja daar heb ik het dan ook over...
vivautrecht85 schreef:
31-01-2018 07:27
Ja daar heb ik het dan ook over...
Goed bezig !!!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 31-01-2018 07:48
1.90% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven