Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Er komen nu al best wat foto's naar buiten van Donny met een verleidster na Temptation dat ik vermoed dat Donny nog gewoon bij zijn vriendin is. Het ligt er te dik boven op.
Morgen begint het.

Hadden jullie al gezien dat de moeder van Megan uit de kleren is gegaan voor een blad.Nouja ze poseerde in een zwarte leren bikini. Maargoed.
[urlhttps://www.hln.be/showbizz/celebrities/zo-moed ... ~ae4cfc03/][/url]
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken maar ik vind BNers toch wel minder leuk.
En ik mis de Belgen.
Alle reacties Link kopieren
Kom er elke week een aflevering op videoland of staat het hele seizoen er in 1 keerop?
Alle reacties Link kopieren
Orabelle schreef:
07-06-2018 10:15
Kom er elke week een aflevering op videoland of staat het hele seizoen er in 1 keerop?
Staan nu de eerste 2 afleveringen op, denk daarna 1 per week.
AnAppleADay schreef:
07-06-2018 08:21
Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken maar ik vind BNers toch wel minder leuk.
En ik mis de Belgen.
Nou nou bn 'er is een groot woord. :-D
Wat ik mij afvroeg. Toen Rosanna en Niels er waren op Temptation Talk hadden ze toen al meegedaan aan tempation vips? Ik vind ze toen al dat ze niet blij leken met elkaar.
^fientje1982 Oeh ja dat zou best eens kunnen idd.

Vind Rosanna en Niels in dit seizoen ook behoorlijk ”cringy”.

Heb na vorig seizoen abbo op Videoland opgezegd en had me zo voorgenomen om er geen te nemen met dit seizoen. Maarja hier zitten we dan aflevering 1 al te kijken :whistle:
Ik ga ook meekijken. Sinds kort Videoland, eigenlijk om the handmaids tale te kjken. Maar inmiddels helemaal verslaafd aan temptation island. Al begrijp ik zelf niet eens waarom o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger met een van de verleidsters op school gezeten.
Ze had deed toen al reportages in ‘mannenbladen’. En dan geen mooie shoots maar best ordinaire.

Één klasgenoot had zo’n boekje meegenomen en iedereen ging natuurlijk kijken en lachen.
Janken dat ze deed toen ze het in de gaten kreeg! Tranen met tuiten!!!
Zo erg dat de leerkracht de volledige klas toe ging spreken!

Het was toen een enorm arrogant typje, echt over het paard getilt.
Totaal niet vriendelijk en ontzettend egoïstisch.
gemini2009 wijzigde dit bericht op 07-06-2018 15:08
Reden: Toevoeging.
13.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is er ook nog een illegale weg om te kijken?
fientje1982 schreef:
07-06-2018 14:22
Wat ik mij afvroeg. Toen Rosanna en Niels er waren op Temptation Talk hadden ze toen al meegedaan aan tempation vips? Ik vind ze toen al dat ze niet blij leken met elkaar.
Weet niet meer precies wanneer Rosanna en Niels te gast waren, maar bij de finale-uitzending was Kaj Gorgels al aanwezig en die was toen echt net 3 dagen ofzo terug van de opnames. Dus ik vermoed het niet, want ze zullen niet tijdens de opnames te gast zijn geweest.
derooiekater schreef:
07-06-2018 19:14
Is er ook nog een illegale weg om te kijken?
Www.bundavids.nl

Soms worden ze er op verzoek van rtl afgehaald maar staan er niet veel later weer op.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel van het weekend eens kijken
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn grote verbazing vind ik Donny en zijn vriendin eigenlijk best wel leuk.
Ik weet alleen niet of dat betekent dat ze echt leuk en normaal zijn of dat de rest gewoon nog veel debieler zijn. :proud:
Even een tvp.Ga morgen verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het de eerste 2 afleveringen alweer de toon goed zetten.

Rosanna doet alsof ze de meest stabiele relatie heeft en de verleidsters goedkope hoeren noemen terwijl ze zelf nog lelijker is.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
07-06-2018 22:09
Rosanna doet alsof ze de meest stabiele relatie heeft en de verleidsters goedkope hoeren noemen terwijl ze zelf nog lelijker is.
Echt dit inderdaad! Ik vond Rosanna in de eerste temptation waar ze aan meedeed, nog best een mooie vrouw. (ietwat dommig, maar dat moet je natuurlijk wel zijn als je aan zo'n programma meedoet)
Nu bestaat ze voor ongeveer de helft uit plastic, siliconen en/of botox. Vreselijk zoals ze eruit ziet, de verleidster waar Niels nu mee liep te flirten, zou een enorme verbetering zijn, in ieder geval qua looks.
AnAppleADay schreef:
07-06-2018 20:59
Tot mijn grote verbazing vind ik Donny en zijn vriendin eigenlijk best wel leuk.
Ik weet alleen niet of dat betekent dat ze echt leuk en normaal zijn of dat de rest gewoon nog veel debieler zijn. :proud:
Ik herken je gevoel! Vind haar ook heel normaal overkomen, zonder poespas enzo.
Vind de sfeer trouwens ook anders overkomen dan in Thailand.
Daarnaast heb ik het vermoeden dat Gelina de nieuwe jolien wordt...
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die twijfels heeft bij die gelina en haar vriend ? Ik vind het zo nep en gespeeld overkomen met die twee dat ik het vermoeden heb dat het twee acteurs zijn die ingehuurd zijn omdat er geen vip koppel te vinden was die nog mee wilde doen
Alle reacties Link kopieren
Anewlife schreef:
07-06-2018 23:41
Ben ik de enige die twijfels heeft bij die gelina en haar vriend ? Ik vind het zo nep en gespeeld overkomen met die twee dat ik het vermoeden heb dat het twee acteurs zijn die ingehuurd zijn omdat er geen vip koppel te vinden was die nog mee wilde doen
Ze lijken me twee totaal verschillende types, dus je zou gelijk kunnen hebben.

Net als Niels en Rosanna. Sorry, maar waarom doen zij mee? Wedden dat ze ervoor betaald krijgen? En wat zien ze eruit zeg! Hij ook met zijn mega witte tandpasta smile. Verschrikkelijk. Net als Alex zag ik in de voorstukjes.
En Rosanna doet net alsof ze een fantastische relatie heeft. Dat valt ook allemaal wel mee.

En wat een ordinair gedoe hoe ze elkaar toespreken (verleidsters en vrouwen). Allemaal super agressief. En dan die twee verleiders die praten over Rosanna als een gebruiksvoorwerp. Wat een plat en ordinair gedoe zeg.

Utopia heb ik nooit gezien maar die Ruud komt wel oké over tot nu toe.
Net als Donny.
Ik heb t nog niet gezien maar is er inderdaad al iemand tussen de lakens beland? :cheer:
Alle reacties Link kopieren
MissMystique schreef:
08-06-2018 00:02
Ik heb t nog niet gezien maar is er inderdaad al iemand tussen de lakens beland? :cheer:
Nee.
Al heeft Niels al wel intieme gesprekken gevoerd met iemand.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-06-2018 23:49
Wedden dat ze ervoor betaald krijgen? En wat zien ze eruit zeg!
Volgens mij zijn heel veel gevraagd om mee te doen. Die vrouwelijke verleiders zijn allemaal een keer op tv geweest. Ik denk dat die benaderd zijn.
Ruud met zijn piemel waar 7 kraaien op kunnen zitten :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven