Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-06-2018 20:47
Ik vind Rowena leuk!
Ja, wel 1 met haar op d’r tanden.
Vind hem ook wel leuk. Heftig verliefd stel denk ik.

Hebben ze allebei in Utopia gezeten?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
08-06-2018 13:39
En waarmee zijn die verleidsters dan bekend?
Heb ze nog nog nooit gezien. En tuurlijk zullen die deelnemers gevraagd zijn en er vast ook voor betaald worden. Hoorde je dat waardeloze argument van Niels en Rosanna over waarom ze meedoen? Geloof je het zelf?
Ze zijn niet mega bekend meer M-sterren. Maar ik herken een paar vanuit Hollands next topmodel, en die angelina lookalike
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ruud dus echt een debiel. Ik weet niet wat het is maar hij irriteert me mateloos.
Rowena is wel oké, beetje ordinair maar dat mag in Temptation.
Het feit dat ze wat ouder zijn scheelt wel. Technisch gezien had ze Megan’s moeder kunnen zijn.
minnimouse schreef:
08-06-2018 22:59
In de voorstukjes zie je idd Alex weer ten tonele verschijnen. Die roept iets naar Niels van ‘Hey Niels, ik ga weer vieze dingen met je meisje doen’.

Niels en Alex hebben iig de kleur van hun nieuwe tanden gemeen.

O ja, nu je het zegt, zoiets had ik inderdaad in de voorstukjes gezien. Ik ben benieuwd of ze zich er weer door laat verleiden...
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
09-06-2018 08:06
O ja, nu je het zegt, zoiets had ik inderdaad in de voorstukjes gezien. Ik ben benieuwd of ze zich er weer door laat verleiden...
Ik denk het niet, ze hebben heel erge ruzie gehad.
Behalve misschien als Niels zich heel slecht gedraagt, maar dan is het puur uit wraak.
AnAppleADay schreef:
09-06-2018 08:15
Ik denk het niet, ze hebben heel erge ruzie gehad.
Behalve misschien als Niels zich heel slecht gedraagt, maar dan is het puur uit wraak.

Ik denk dat Niels zeker wel voor de bijl gaat bij die blonde krullebol (Fabiola geloof ik?)
minnimouse schreef:
08-06-2018 23:00


Hebben ze allebei in Utopia gezeten?
Ja.
Rowena had volgens mij een lange relatie toen ze utopia inkwam en die gozer heeft ze gedumpt voor Ruud dacht ik.
LiesjeVivi schreef:
09-06-2018 09:01
Ja.
Rowena had volgens mij een lange relatie toen ze utopia inkwam en die gozer heeft ze gedumpt voor Ruud dacht ik.
Klopt ja!
Ik heb net de twee afleveringen zien en ik vond het genieten geblazen hahaha
Ook dat vuurwerk element, fantastisch
Alle reacties Link kopieren
Die kont van die verleidster! Jezus, waarom zou je dat willen?
Die twee onbekenden vind ik zo apart. Vooral die jongen. Ik heb het gevoel dat hij zo nep is en acteert ofzo. Ook heeel toevallig dat deel met die verleidster. Ook praat dat stel op een bepaalde manier lijkt het wel. Of het gescript is.

En dan die verleidsters die zooo zielig deden bij die mannen dat hun vriendinnen zo gemeen waren..maar hun eigen verhaal werd niet toegelicht. En dat die mannen zo verbaasd reageerden. Ze hebben het zelf ook notabene meegemaakt.
@Gemini: die mannen vinden het blijkbaar allemaal heel mooi ofzo.... Dus waarschijnlijk doet ze zoiets voor de mannen? Ik wil ook wel wat vet van mijn buik in mijn billen laten spuiten eigenlijk :biggrin:

@Ikkuz: als ze acteurs zouden inhuren dan zouden ze toch wel kiezen voor mensen die wat beter kunnen acteren. Ik denk dat ze zich vooral erg ongemakkelijk voelen voor de camera...
Ik keek wel eens dat programma achter gesloten deuren. Dat was ook vaak heel slecht geacteerd. Maar hoop dat je gelijk hebt. Hoe echter hoe leuker!
gemini2009 schreef:
10-06-2018 10:00
Die kont van die verleidster! Jezus, waarom zou je dat willen?
Ik zit mij daar ook over te verbazen hoor.
Zelf vind ik het absoluut niet mooi maar het viel mij op dat al die mannen het mooi vonden.
Die hele bil vergrotingen zijn hartstikke in en ik snap totaal niet waarom iemand het zou willen. :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
10-06-2018 10:38
Ik keek wel eens dat programma achter gesloten deuren. Dat was ook vaak heel slecht geacteerd. Maar hoop dat je gelijk hebt. Hoe echter hoe leuker!
Sterker nog, volgens mij heeft die gelina in achter gesloten deuren gespeeld... ik geloof er niks van dat dat een echt stel is.
Alle reacties Link kopieren
Denk wel dat het echt is. Iedereen gebruikt heb toch als wanhoopsmiddel voor meer bekendheid.
Anewlife schreef:
10-06-2018 22:09
Sterker nog, volgens mij heeft die gelina in achter gesloten deuren gespeeld... ik geloof er niks van dat dat een echt stel is.
Hm ze kwam al een beetje over als op die manier. Net als haar kerel met die sigaar..lijkt mij ook echt gescript. Bijna alles wat op tv komt is in rode lijnen uitgestippeld.
Waarom zouden die programmamakers acteurs kiezen. dat zou toch super dom zijn. Om verschillende reden. Stel ze blijken toch niet zo goed te kunnen acteren als Carice van houten? Wat eigenlijk een grote kans is. En stel eentje verspreekt zich of wil door emoties niet meer meedoen. Sommige stukjes kun je er dan wel uit knippen. Maar niet veel. Of sommige mensen uit hun omgeving gaan praten. Van nee joh dat is die en die. Zo'n groot risico. En waarvoor? Terwijl er honderden echte stellen staan te springen om mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
fientje1982 schreef:
11-06-2018 20:55
Waarom zouden die programmamakers acteurs kiezen. dat zou toch super dom zijn. Om verschillende reden. Stel ze blijken toch niet zo goed te kunnen acteren als Carice van houten? Wat eigenlijk een grote kans is. En stel eentje verspreekt zich of wil door emoties niet meer meedoen. Sommige stukjes kun je er dan wel uit knippen. Maar niet veel. Of sommige mensen uit hun omgeving gaan praten. Van nee joh dat is die en die. Zo'n groot risico. En waarvoor? Terwijl er honderden echte stellen staan te springen om mee te doen.
Inderdaad, tegenwoordig met Social Media is het ook niet meer te doen. Of je moet mensen al maanden van tevoren samen laten verschijnen. Anders is er altijd wel iemand die ze kent.
Alle reacties Link kopieren
Iemand aflevering 2 nog ergens kunnen vinden online?
fientje1982 schreef:
11-06-2018 20:55
Waarom zouden die programmamakers acteurs kiezen. dat zou toch super dom zijn. Om verschillende reden. Stel ze blijken toch niet zo goed te kunnen acteren als Carice van houten? Wat eigenlijk een grote kans is. En stel eentje verspreekt zich of wil door emoties niet meer meedoen. Sommige stukjes kun je er dan wel uit knippen. Maar niet veel. Of sommige mensen uit hun omgeving gaan praten. Van nee joh dat is die en die. Zo'n groot risico. En waarvoor? Terwijl er honderden echte stellen staan te springen om mee te doen.
Precies. Als het een nep stel zou zijn dan zou dat zo uitkomen. Er zijn honderden mensen die ze kennen. En de werkelijkheid is vaak gekker dan je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Niels en Rosanna zullen sowieso allebei wel vreemdgaan, dat kan bijna niet anders.

En die Fabiola vind ik echt een domme kut :P Ik dacht al dat ik haar herkende, maar ze heeft dus eens aan Holland's Next Top Model meegedaan, maar lag er heel snel uit.
fientje1982 schreef:
11-06-2018 20:55
Waarom zouden die programmamakers acteurs kiezen. dat zou toch super dom zijn. Om verschillende reden. Stel ze blijken toch niet zo goed te kunnen acteren als Carice van houten? Wat eigenlijk een grote kans is. En stel eentje verspreekt zich of wil door emoties niet meer meedoen. Sommige stukjes kun je er dan wel uit knippen. Maar niet veel. Of sommige mensen uit hun omgeving gaan praten. Van nee joh dat is die en die. Zo'n groot risico. En waarvoor? Terwijl er honderden echte stellen staan te springen om mee te doen.
Het scheen bij een vorige temptation island moeilijk te zijn om stellen te werven. Toen kwam marvin met dat meisje. Zij schenen geen relatie te hebben. Hij had zelfs nog een relatie met een ander. Zij hadden ook social media.

Vandaar dat ik het niet zo snel geloof.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
12-06-2018 22:25
Het scheen bij een vorige temptation island moeilijk te zijn om stellen te werven. Toen kwam marvin met dat meisje. Zij schenen geen relatie te hebben. Hij had zelfs nog een relatie met een ander. Zij hadden ook social media.

Vandaar dat ik het niet zo snel geloof.
Mwah dat viel volgens mij wel mee, hoe moeilijk het was.
Marvin en Louise waren inderdaad meer friends with benefits dan een echter relatie maar zij zijn niet gewerft omdat ze niemand konden vinden.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-06-2018 13:01
Mwah dat viel volgens mij wel mee, hoe moeilijk het was.
Marvin en Louise waren inderdaad meer friends with benefits dan een echter relatie maar zij zijn niet gewerft omdat ze niemand konden vinden.
Een t waar een d moet of andersom, maak ik me niet druk om. Maar dit is toch wel erg hoor. 8-.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
13-06-2018 14:00
Een t waar een d moet of andersom, maak ik me niet druk om. Maar dit is toch wel erg hoor. 8-.
Haha ik had eerst gewerfd maar dat was duidelijk fout dus heb ik het snel even a-la kofschip aangepast en niet verder over nagedacht.
Wel heel dom, want ik ben echt een enorme taalnazi normaal gesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven