Temptation Island Vips

woensdag 14 augustus 2019 om 06:29
woensdag 14 augustus 2019 om 06:30
Daarom zei ik ook: niet kijken als je geen spoilers wil.appelientjex schreef: ↑13-08-2019 21:06Ik wil eigenlijk geen spoilers want dan vind ik er niks meer aan.

woensdag 14 augustus 2019 om 08:15
Hier ontmoet Yasmin de verleiderster van Thomas (vanaf 15 min)
https://m.youtube.com/watch?v=ZabVnonGaQU
https://m.youtube.com/watch?v=ZabVnonGaQU

donderdag 15 augustus 2019 om 11:13
Ik ook echt helemaal niet!

donderdag 15 augustus 2019 om 13:30
Ja net als die Stefano van de vorige VIPS. Saai en sloom.

donderdag 15 augustus 2019 om 13:36
Haha ja daar zat ik ook aan te denken, zal iemand anders hun koffers hebben ingepakt? En het irriteert me ook dat yolanthe zegt dat dit nog nooit gebeurd is bij temptation, bij de allereerste temptations in 2004 is dit zo ook al eens gebeurd, kwam er ook meteen een nieuw stel voor in de plaats.vivautrecht85 schreef: ↑15-08-2019 13:32Ik vraag me nog wel af hoe 1 en ander praktisch is geregeld. Zit er altijd een reservekoppel dichtbij? En hoe doen ze dat met het inpakken van de koffers van Channah en Quinten? Ja waar ik me al druk om maak![]()

donderdag 15 augustus 2019 om 13:55
Ja, toen kwamen ze toch pas tijdens TI achter de zwangerschap? Dat vind ik ook wel intrigerend, zou de betreffende dame al wat vermoed hebben? Heeft ze iemand van de productie op pad gestuurd voor een test?Knockknock schreef: ↑15-08-2019 13:36Haha ja daar zat ik ook aan te denken, zal iemand anders hun koffers hebben ingepakt? En het irriteert me ook dat yolanthe zegt dat dit nog nooit gebeurd is bij temptation, bij de allereerste temptations in 2004 is dit zo ook al eens gebeurd, kwam er ook meteen een nieuw stel voor in de plaats.

donderdag 15 augustus 2019 om 14:26
donderdag 15 augustus 2019 om 15:25
Precies dit ! Ik krijg echt genoeg van dat vreselijke gebleer van haar. Juist zij die weet hoe t werkt daar. En die Fabri is boos op Quinten, want hij zet zelfs zijn verloving op t spel bla bla blavivautrecht85 schreef: ↑15-08-2019 09:55Wow wat is Pommeline toch intens egocentrisch. Na het nieuws over Channah meteen "Ik ben m'n maatje kwijt". Ze denkt totaal niet aan anderen.
donderdag 15 augustus 2019 om 16:43
Ik bedoelde ermee te zeggen dat ze de toneelschool heeft gedaan dus dat ik het dan logisch vind dat je kan huilen alsof het echt lijkt. Of je nu een bekende actrice bent of niet, dat heeft ze gewoon geleerd.appelientjex schreef: ↑10-08-2019 11:36Het is een onbekende C actrice. Daar hecht ik geen waarde aan.
Beetje lullig want het is misschien nooit goed maar dat nieuwe meisje vind ik té overdreven aardig doen vanaf moment 1 naar de andere meiden. Zó zoetsappig, niet mijn ding.
donderdag 15 augustus 2019 om 17:11
Ik vind het raar dat Channah en Quentin niet even persoonlijk afscheid kwamen/mochten nemen in de villa's, ze hadden ze toch zelf hun spullen kunnen laten pakken ipv het even uit te leggen in een kort bericht via de tablet? Echt stom. Het nieuwe stel moet ik nog heel erg aan wennen.
En ik vond het juist een goeie actie van Yasmin na dat sneaky gedrag van Thomas, wat een vreselijk ventje is dat..
En ik vond het juist een goeie actie van Yasmin na dat sneaky gedrag van Thomas, wat een vreselijk ventje is dat..
donderdag 15 augustus 2019 om 17:34
Aan dat koppel deden ze me idd echt denken! Die man kijkt heel dom, en die vrouw praat veel te langzaam. Vraag me af of die lui al in Thailand zaten? Channah en Quinten waren nog maar koud weg of zij deden hun entree. Wel relaxed om reservekoppel te zijn. 9 van de 10 keer heb je dan een gratis vakantie in het resort ernaast.
appelientjex wijzigde dit bericht op 15-08-2019 17:38
13.31% gewijzigd
donderdag 15 augustus 2019 om 17:37
Ik vind het ook een goede actie van Yasmin. Ze is gewoon pissig op Thomas, en daarbij is het voor haar nu uit. Triest dat Thomas het gelijk aangrijpt om zelf ook vreemd te gaan (in het voorstukje lijkt het daar iig op). Hier wachtte hij gewoon op, hij knijpt in zijn handjes dat hij nu “legaal” vreemd mag gaan.Malibu123 schreef: ↑15-08-2019 17:11Ik vind het raar dat Channah en Quentin niet even persoonlijk afscheid kwamen/mochten nemen in de villa's, ze hadden ze toch zelf hun spullen kunnen laten pakken ipv het even uit te leggen in een kort bericht via de tablet? Echt stom. Het nieuwe stel moet ik nog heel erg aan wennen.

donderdag 15 augustus 2019 om 18:26
Ja volgens mij is hij ook degene die van bil gaat in 1 van de trailers in het begin. Je hoort hem zeggen dat hij helemaal aan het trillen is enzo, maar volgens mij doet hij dat meer om in de rol van gekwetste onschuldige jongen te blijven. Het lijkt er namelijk op dat hij zichzelf al heel vlug daarna herpakt en Daniëlle pakt...appelientjex schreef: ↑15-08-2019 17:37Ik vind het ook een goede actie van Yasmin. Ze is gewoon pissig op Thomas, en daarbij is het voor haar nu uit. Triest dat Thomas het gelijk aangrijpt om zelf ook vreemd te gaan (in het voorstukje lijkt het daar iig op). Hier wachtte hij gewoon op, hij knijpt in zijn handjes dat hij nu “legaal” vreemd mag gaan.
donderdag 15 augustus 2019 om 19:14
Ja dat denk ik ook. Het wordt van hem verwacht dat hij zegt dat hij overstuur is. Vraag me af of ie dat echt is.vivautrecht85 schreef: ↑15-08-2019 18:26Ja volgens mij is hij ook degene die van bil gaat in 1 van de trailers in het begin. Je hoort hem zeggen dat hij helemaal aan het trillen is enzo, maar volgens mij doet hij dat meer om in de rol van gekwetste onschuldige jongen te blijven. Het lijkt er namelijk op dat hij zichzelf al heel vlug daarna herpakt en Daniëlle pakt...
donderdag 15 augustus 2019 om 19:32
Ik denk dat bij de afleveringen van vorige week en van deze week, de actrice in Yasmin ‘aan’ staat. Het komt net te onnatuurlijk over, daarom irriteert het mij ook.
donderdag 15 augustus 2019 om 19:54
Zo is zij gewoon, van begin af aan al. Ze heeft een gearticuleerde manier van praten, met een meisjesstemmetje. Ik vind haar juist leuker worden nu ik aan haar gewend ben.Wilhetnietweten schreef: ↑15-08-2019 19:32Ik denk dat bij de afleveringen van vorige week en van deze week, de actrice in Yasmin ‘aan’ staat. Het komt net te onnatuurlijk over, daarom irriteert het mij ook.