Temptation Island Vips

vrijdag 16 augustus 2019 om 19:55
Het zou idd leuk zijn als ze laten zien dat Yasmin gewoon heel boos is op hem.AnAppleADay schreef: ↑16-08-2019 13:01Ja soms vind ik dat wel jammer, de waarheid is vaak zeker zo interessant.
vrijdag 16 augustus 2019 om 21:24
Ze was denk ik zo hysterisch aan het janken omdat ze zag dat Quinten niet terugkwam. Ze vond hem echt leuk blijkbaar.minnimouse schreef: ↑16-08-2019 14:21Wat een aanstelster is die Laetitia. Dramatisch gejank terwijl Quinten in een interview zei dat zij het tijdens de opnames ook wist.
vrijdag 16 augustus 2019 om 21:32
Het zou dan ook eerlijker zijn en dan zou Thomas wellicht tot bezinning kunnen komen. En dat is nu juist niet wat de programmamakers willen, het merendeel van de kijkers wil zoveel mogelijk spanning en sensatie. En dat krijg je blijkbaar niet met eerlijke beelden.appelientjex schreef: ↑16-08-2019 19:55Het zou idd leuk zijn als ze laten zien dat Yasmin gewoon heel boos is op hem.

zaterdag 17 augustus 2019 om 07:38

zaterdag 17 augustus 2019 om 08:24
zaterdag 17 augustus 2019 om 11:54
Nou zij was anders net zo bezitterig als Fabrizio toen hij verleider was.heartsxdaggers schreef: ↑17-08-2019 08:24
Die Quentin is me er eentje zeg, Wat zijn Laetitia wijsmaakt en vervolgens weer hetzelfde tegen Channah zegt.
Iemand die nog met een ander is helemaal claimen alsof je er een relatie mee hebt.
Ook niet helemaal lekker ben je dan.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 17 augustus 2019 om 12:28
Ik vind dat verhaal van die Orpheo echt heel bijzonder. Dan weet je toch eigenlijk van tevoren al dat je het niet gaat halen? Waarom laat je de ander daar dan doorheen gaan?
Thomas heb ik echt geen woorden voor overigens, wat een kansloos figuur is dat. Hij vindt zichzelf ook echt geweldig maar hij is echt een jongetje van 13.
Damian is me eigenlijk het positiefst opgevallen tot nu toe. Kende hem niet en dacht dat hij meer als de andere oh oh's zou zijn maar ik vind hem wel innemend.
Thomas heb ik echt geen woorden voor overigens, wat een kansloos figuur is dat. Hij vindt zichzelf ook echt geweldig maar hij is echt een jongetje van 13.
Damian is me eigenlijk het positiefst opgevallen tot nu toe. Kende hem niet en dacht dat hij meer als de andere oh oh's zou zijn maar ik vind hem wel innemend.
Natte tosti..
zaterdag 17 augustus 2019 om 12:32
Hahaha, hij had / heeft een acccount openbaar staan

zaterdag 17 augustus 2019 om 20:12
Ja, en Fabrizio deed hetzelfde. Eigenlijk een beetje op Quentin zeuren want 'ik zet m'n verloving op het spel en nu dit'. Eh, ja? En Quentin een KIND!? Is dat niet nog een klein trappetje heftiger? Arme arme Fabrizio. Die jongen heeft echt het aangeboren talent om overal over te zeiken, toen als verleider was ie ook al zo erg. Ik vind hem qua uiterlijk nogal aantrekkelijk, maar dat gedrág..
Ik ken Damian persoonlijk en het is echt een goede gast. Heel gek op Shirley ook, maar hij heeft wel z'n foutjes begaan.
Ik ken Damian persoonlijk en het is echt een goede gast. Heel gek op Shirley ook, maar hij heeft wel z'n foutjes begaan.
zaterdag 17 augustus 2019 om 21:18
Ja die baalt dat ze nu minder steun krijgt. En yasmin er gelijk op in met haar geslijm: o maar wij zijn er toch voor je! Alsof t allemaal om Pommeline draait. Gelukkig leek ze zich de volgende dag wel iets herpakt te hebben...Letsgetlosttonight schreef: ↑17-08-2019 20:04Ik vond iedereen overdreven reageren. En Pommeline gelijk weer op zichzelf betrekken door te gaan huilen en zeggen 'zij was m'n maatje.'.
Shirley en Damian zijn tot nu toe het leukste stel samen.

zaterdag 17 augustus 2019 om 21:38

zaterdag 17 augustus 2019 om 21:40
Ja die psycholoog heeft wel geholpen.appelientjex schreef: ↑17-08-2019 21:18Ja die baalt dat ze nu minder steun krijgt. En yasmin er gelijk op in met haar geslijm: o maar wij zijn er toch voor je! Alsof t allemaal om Pommeline draait. Gelukkig leek ze zich de volgende dag wel iets herpakt te hebben...
Shirley en Damian zijn tot nu toe het leukste stel samen.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 22:13
1.25% gewijzigd

zaterdag 17 augustus 2019 om 22:03
Psycholoog*

zaterdag 17 augustus 2019 om 22:04
Kan me best voorstellen dat als je kleindochter in een televisieprogramma zit waar heel Nederland het over heeft, jij dat ook wilt zien. Ze zegt ook in het filmpje dat ze het een vreselijk programma vindt, maar kijkt omdat Yasmin er aan meedoet.

zaterdag 17 augustus 2019 om 22:13
brr moet er niet aan denken
maar ja snap sowieso niet dat je meedoet
zondag 18 augustus 2019 om 15:29
Ik ken Liessinde persoonlijk en ze hebben echt een relatie.