Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
16-08-2019 13:01
Ja soms vind ik dat wel jammer, de waarheid is vaak zeker zo interessant.
Het zou idd leuk zijn als ze laten zien dat Yasmin gewoon heel boos is op hem.
minnimouse schreef:
16-08-2019 14:21
Wat een aanstelster is die Laetitia. Dramatisch gejank terwijl Quinten in een interview zei dat zij het tijdens de opnames ook wist.
Ze was denk ik zo hysterisch aan het janken omdat ze zag dat Quinten niet terugkwam. Ze vond hem echt leuk blijkbaar.
appelientjex schreef:
16-08-2019 19:55
Het zou idd leuk zijn als ze laten zien dat Yasmin gewoon heel boos is op hem.
Het zou dan ook eerlijker zijn en dan zou Thomas wellicht tot bezinning kunnen komen. En dat is nu juist niet wat de programmamakers willen, het merendeel van de kijkers wil zoveel mogelijk spanning en sensatie. En dat krijg je blijkbaar niet met eerlijke beelden. :-(
Nog niet besproken, maar ik wil wat props geven voor Shirley - afgelopen aflevering dacht ik: damn die stelt zich echt heftig aan qua beelden en reactie, maar ze gaf nu zelf aan dat ze overtrokken reageerde. Dat zelfinzicht zie je niet vaak terug komen op TI.
Die nieuwe gast slaat natuurlijk helemaal nergens op. Zullen ze wel een echt koppel zijn? Als je je zo al de eerste nacht gedraagd? Frappant.

Laetitia (zoiets) doet zich zo sterk en dominant overkomen, maar is ook eigenlijk maar een klein meisje..
Volgens instagram zijn ze zeker wel een koppel (oude vakantiefoto's... tenzij ze daarna uit elkaar zijn gegaan)! Maar wonderlijk is het wel ja.
Die Quentin is me er eentje zeg, Wat zijn Laetitia wijsmaakt en vervolgens weer hetzelfde tegen Channah zegt.
Gunnen jullie die lui volgers op instagram? Ik niet hoor...
heartsxdaggers schreef:
17-08-2019 08:24

Die Quentin is me er eentje zeg, Wat zijn Laetitia wijsmaakt en vervolgens weer hetzelfde tegen Channah zegt.
Nou zij was anders net zo bezitterig als Fabrizio toen hij verleider was.
Iemand die nog met een ander is helemaal claimen alsof je er een relatie mee hebt.
Ook niet helemaal lekker ben je dan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik weet helaas niet hoe ik t moet plakken. Maar iemand t stukje van Kiki Duren op Amayzine.com ook gelezen. Een hele grappige uiteenzetting
Ik vind dat verhaal van die Orpheo echt heel bijzonder. Dan weet je toch eigenlijk van tevoren al dat je het niet gaat halen? Waarom laat je de ander daar dan doorheen gaan?

Thomas heb ik echt geen woorden voor overigens, wat een kansloos figuur is dat. Hij vindt zichzelf ook echt geweldig maar hij is echt een jongetje van 13.

Damian is me eigenlijk het positiefst opgevallen tot nu toe. Kende hem niet en dacht dat hij meer als de andere oh oh's zou zijn maar ik vind hem wel innemend.
Natte tosti..
appelientjex schreef:
17-08-2019 11:47
Gunnen jullie die lui volgers op instagram? Ik niet hoor...
Hahaha, hij had / heeft een acccount openbaar staan :D
De Youtubevideo van Thomas is ook weer om te kotsen. Die gast heeft echt nul zelfreflectie.
Ik vond iedereen overdreven reageren. En Pommeline gelijk weer op zichzelf betrekken door te gaan huilen en zeggen 'zij was m'n maatje.'.
Ja, en Fabrizio deed hetzelfde. Eigenlijk een beetje op Quentin zeuren want 'ik zet m'n verloving op het spel en nu dit'. Eh, ja? En Quentin een KIND!? Is dat niet nog een klein trappetje heftiger? Arme arme Fabrizio. Die jongen heeft echt het aangeboren talent om overal over te zeiken, toen als verleider was ie ook al zo erg. Ik vind hem qua uiterlijk nogal aantrekkelijk, maar dat gedrág..

Ik ken Damian persoonlijk en het is echt een goede gast. Heel gek op Shirley ook, maar hij heeft wel z'n foutjes begaan.
Letsgetlosttonight schreef:
17-08-2019 20:04
Ik vond iedereen overdreven reageren. En Pommeline gelijk weer op zichzelf betrekken door te gaan huilen en zeggen 'zij was m'n maatje.'.
Ja die baalt dat ze nu minder steun krijgt. En yasmin er gelijk op in met haar geslijm: o maar wij zijn er toch voor je! Alsof t allemaal om Pommeline draait. Gelukkig leek ze zich de volgende dag wel iets herpakt te hebben...
Shirley en Damian zijn tot nu toe het leukste stel samen.
MrsLady schreef:
17-08-2019 14:43
De Youtubevideo van Thomas is ook weer om te kotsen. Die gast heeft echt nul zelfreflectie.
De Youtubevideo van Yasmin daarentegen is hilarisch. Zij bekijkt de aflevering samen met haar oma (na haar uitspraak "dat zelfs mijn oma dit moet zien").
appelientjex schreef:
17-08-2019 21:18
Ja die baalt dat ze nu minder steun krijgt. En yasmin er gelijk op in met haar geslijm: o maar wij zijn er toch voor je! Alsof t allemaal om Pommeline draait. Gelukkig leek ze zich de volgende dag wel iets herpakt te hebben...
Shirley en Damian zijn tot nu toe het leukste stel samen.
Ja die psycholoog heeft wel geholpen.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 22:13
1.25% gewijzigd
MrsLady schreef:
17-08-2019 21:38
De Youtubevideo van Yasmin daarentegen is hilarisch. Zij bekijkt de aflevering samen met haar oma (na haar uitspraak "dat zelfs mijn oma dit moet zien").
Pff wiens oma kijkt nou TI.
17-08-2019 21:40
Ja die psychiater heeft wel geholpen.
Psycholoog*
17-08-2019 21:40
Pff wiens oma kijkt nou TI.
Kan me best voorstellen dat als je kleindochter in een televisieprogramma zit waar heel Nederland het over heeft, jij dat ook wilt zien. Ze zegt ook in het filmpje dat ze het een vreselijk programma vindt, maar kijkt omdat Yasmin er aan meedoet.
MrsLady schreef:
17-08-2019 22:03
Psycholoog*
oeps sorry echt heel dom, ff aanpassen
MrsLady schreef:
17-08-2019 22:04
Kan me best voorstellen dat als je kleindochter in een televisieprogramma zit waar heel Nederland het over heeft, jij dat ook wilt zien. Ze zegt ook in het filmpje dat ze het een vreselijk programma vindt, maar kijkt omdat Yasmin er aan meedoet.
brr moet er niet aan denken

maar ja snap sowieso niet dat je meedoet
Tuurlijk kijk je als een bekende erin zit, ongeacht of je het programma nou leuk vindt of niet.
Ik keek een stukje samen met mijn moeder, die vond het volgens mij maar een rare boel. :proud: Ze zei nog wel dat ik qua uiterlijk precies tussen de verleidsters zou passen, maar qua innerlijk niet. Bedankt, mam.
Ikkuz schreef:
17-08-2019 07:56
Die nieuwe gast slaat natuurlijk helemaal nergens op. Zullen ze wel een echt koppel zijn? Als je je zo al de eerste nacht gedraagd? Frappant.

Laetitia (zoiets) doet zich zo sterk en dominant overkomen, maar is ook eigenlijk maar een klein meisje..
Ik ken Liessinde persoonlijk en ze hebben echt een relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven