Temptation Island Vips

donderdag 15 augustus 2019 om 20:42
En ik vind het net iets te gemaakt. Ook zoals ze steeds de camera’s opzoekt. Ze legt het er iets teveel bovenop. Ik heb het niet over haar manier van spreken, want dat hoort wel bij haar inderdaad.appelientjex schreef: ↑15-08-2019 19:54Zo is zij gewoon, van begin af aan al. Ze heeft een gearticuleerde manier van praten, met een meisjesstemmetje. Ik vind haar juist leuker worden nu ik aan haar gewend ben.
donderdag 15 augustus 2019 om 20:49
Ik denk dat dat meer mediageil is. In zekere zin hebben Channah en Quinten dat natuurlijk ook. Ze weten best dat het uit gaat komen dat ze zwanger is tijdens de deelname, en dat het een rel zal worden als dat uitkomt. Toch doen ze mee. Ze komen oprecht over, maar doen het ook gewoon voor de aandacht die het ze oplevert.Wilhetnietweten schreef: ↑15-08-2019 20:42En ik vind het net iets te gemaakt. Ook zoals ze steeds de camera’s opzoekt. Ze legt het er iets teveel bovenop. Ik heb het niet over haar manier van spreken, want dat hoort wel bij haar inderdaad.
donderdag 15 augustus 2019 om 21:01
Verschrikkelijk, dat stemmetje.appelientjex schreef: ↑15-08-2019 19:54Zo is zij gewoon, van begin af aan al. Ze heeft een gearticuleerde manier van praten, met een meisjesstemmetje. Ik vind haar juist leuker worden nu ik aan haar gewend ben.
Zo fake.

donderdag 15 augustus 2019 om 21:26
Dat huilen voor de camera kwam ook nep over. Ze sloeg haar handen voor haar ogen, maakte huilgeluiden maar er was geen traan te zien.Wilhetnietweten schreef: ↑15-08-2019 19:32Ik denk dat bij de afleveringen van vorige week en van deze week, de actrice in Yasmin ‘aan’ staat. Het komt net te onnatuurlijk over, daarom irriteert het mij ook.

donderdag 15 augustus 2019 om 23:04
Ik vind het echt fascinerend hoe jullie dat meisje maar voor nep zitten uit te maken terwijl Thomas zich echt als een vieze lapzwans gedraagd. “Ze huilt te nep” “ze praat te gearticuleerd”. Serieus?
Ik schrik er van dat het nog normaal is om je zo te gedragen eigenlijk. Ook die nieuwe gast, meteen vol er in hoe die het liefst van twee walletjes eet.
Ik schrik er van dat het nog normaal is om je zo te gedragen eigenlijk. Ook die nieuwe gast, meteen vol er in hoe die het liefst van twee walletjes eet.
donderdag 15 augustus 2019 om 23:07
Ja daar heb je gelijk in. Thomas is echt de grootste eikel van TI, en die nieuwe gast spoort natuurlijk ook niet. Heb ook geen enkele binding met dat nieuwe koppel.YellowLemon schreef: ↑15-08-2019 23:04Ik vind het echt fascinerend hoe jullie dat meisje maar voor nep zitten uit te maken terwijl Thomas zich echt als een vieze lapzwans gedraagd. “Ze huilt te nep” “ze praat te gearticuleerd”. Serieus?
Is het vanwege zijn lage IQ dat hij de 1e dag al dat soort domme uitspraken doet, waarvan hij weet dat zijn vriendin ze gaat zien?
donderdag 15 augustus 2019 om 23:10
Hoezo? Wat iemand van haar vindt heeft toch weinig met het gedrag van Thomas te maken? Dat staat daar compleet los van.YellowLemon schreef: ↑15-08-2019 23:04Ik vind het echt fascinerend hoe jullie dat meisje maar voor nep zitten uit te maken terwijl Thomas zich echt als een vieze lapzwans gedraagd. “Ze huilt te nep” “ze praat te gearticuleerd”. Serieus?

vrijdag 16 augustus 2019 om 07:07
Wie zegt dan dat het normaal is dat Thomas zich zo gedraagt dan? Ik ben wel benieuwd want dat heb ik gemist. Dat hij een mongool is, lijkt me zo duidelijk dat het niet eens het vermelden waard is.YellowLemon schreef: ↑15-08-2019 23:04Ik vind het echt fascinerend hoe jullie dat meisje maar voor nep zitten uit te maken terwijl Thomas zich echt als een vieze lapzwans gedraagd. “Ze huilt te nep” “ze praat te gearticuleerd”. Serieus?
vrijdag 16 augustus 2019 om 08:02
Precies en dat verandert bovendien niks aan het gegeven dat Yasmine het er overdreven dik bovenop legt. Heel duidelijk in de camera kijken, wanneer ze zegt dat de vuurpijl voor Thomas is. Net alsof ze wil zeggen: "Nederland, kijk mij eens wraak nemen."vivautrecht85 schreef: ↑16-08-2019 07:07Wie zegt dan dat het normaal is dat Thomas zich zo gedraagt dan? Ik ben wel benieuwd want dat heb ik gemist. Dat hij een mongool is, lijkt me zo duidelijk dat het niet eens het vermelden waard is.
Wil ze nu gezien worden, of wil ze echt wraak op Thomas. En dat is niet hetzelfde.
vrijdag 16 augustus 2019 om 08:29
Zo, voel ik me even een oma. Bij Temptation Gossip vertelt Stuwey lacherig dat hij wel eens filmt bij de seks. "En dan ziet zij mij niet, maar ik film wel." En maar lachen met Ferry.
Twee vriendinnen van mij hebben een sekspartner ook wel eens betrapt op stiekem filmen/foto's maken. Ik snap niet wat daar grappig aan is. Vind het om te janken.
Twee vriendinnen van mij hebben een sekspartner ook wel eens betrapt op stiekem filmen/foto's maken. Ik snap niet wat daar grappig aan is. Vind het om te janken.

vrijdag 16 augustus 2019 om 08:52
Ik vond die uitspraak in de camera juist goed. Ze laat daar Thomas mee zien dat het wraak is, niet haar eigen lust. Ik hoop dat ze hem bij het fotolijstje alleen dat stukje laten zien en dan niet de zoen zelf.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2019 08:02Precies en dat verandert bovendien niks aan het gegeven dat Yasmine het er overdreven dik bovenop legt. Heel duidelijk in de camera kijken, wanneer ze zegt dat de vuurpijl voor Thomas is. Net alsof ze wil zeggen: "Nederland, kijk mij eens wraak nemen."
Wil ze nu gezien worden, of wil ze echt wraak op Thomas. En dat is niet hetzelfde.
vrijdag 16 augustus 2019 om 10:00
Joh, die twee doen alles voor de aandacht. Ik geloof echt helemaal niks van hen als koppel.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2019 08:02Precies en dat verandert bovendien niks aan het gegeven dat Yasmine het er overdreven dik bovenop legt. Heel duidelijk in de camera kijken, wanneer ze zegt dat de vuurpijl voor Thomas is. Net alsof ze wil zeggen: "Nederland, kijk mij eens wraak nemen."
vrijdag 16 augustus 2019 om 10:04
Maar dat is toch logisch dat ze de camara inkijkt? Ze wil wraak nemen, ze doet het niet omdat ze zo’n zin had om te zoenen. Ze is woest op Thomas, daarom doet ze dat. Ik vond het juist een goeie. Gezien wordt ze toch wel, daar hoef je geen camara voor in te kijken.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2019 08:02Precies en dat verandert bovendien niks aan het gegeven dat Yasmine het er overdreven dik bovenop legt. Heel duidelijk in de camera kijken, wanneer ze zegt dat de vuurpijl voor Thomas is. Net alsof ze wil zeggen: "Nederland, kijk mij eens wraak nemen."
En tja, alle deelnemers doen het (ook) voor de fame en aandacht. Zo ook Channah en Quinten. Toch vind ik het seizoen 10x leuker dan het vorige.

vrijdag 16 augustus 2019 om 10:19
Jahoorrr. En wist Yolanthe het ook al?Knockknock schreef: ↑16-08-2019 10:15Channah had het al eerder aan de productie verteld, daardoor kon het koppel dezelfde avond nog in de villa komen.
Las ik net in een interview. Daarom was het kampvuur ook niet tegelijk met de mannen.
vrijdag 16 augustus 2019 om 11:17
Ze hebben inderdaad wel weer een pareltje opgedoken.appelientjex schreef: ↑15-08-2019 23:07en die nieuwe gast spoort natuurlijk ook niet. Heb ook geen enkele binding met dat nieuwe koppel.
Is het vanwege zijn lage IQ dat hij de 1e dag al dat soort domme uitspraken doet, waarvan hij weet dat zijn vriendin ze gaat zien?
Die gast is er nauwelijks 24 uur en heeft het al over een klik en over vreemdgaan.
Dat hij dan zogezegd maar 1 keer vreemdgegaan is, geloof ik helemaal niks meer van.
En zijn grootste temptation is Angie?

Die vind ik lijken op Rosanna van dat TLC programma.

Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 16 augustus 2019 om 11:37
Temptation kennende, zullen ze waarschijnlijk juist alleen die zoen laten zien, zonder het hele gebeuren (truth or dare) er omheen. Ze willen immers graag dat Thomas daar weer wraak op neemt.AnAppleADay schreef: ↑16-08-2019 08:52Ik vond die uitspraak in de camera juist goed. Ze laat daar Thomas mee zien dat het wraak is, niet haar eigen lust. Ik hoop dat ze hem bij het fotolijstje alleen dat stukje laten zien en dan niet de zoen zelf.

vrijdag 16 augustus 2019 om 13:01
Ja soms vind ik dat wel jammer, de waarheid is vaak zeker zo interessant.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2019 11:37Temptation kennende, zullen ze waarschijnlijk juist alleen die zoen laten zien, zonder het hele gebeuren (truth or dare) er omheen. Ze willen immers graag dat Thomas daar weer wraak op neemt.![]()

vrijdag 16 augustus 2019 om 16:58
Klopt. Damian vertelde dat ze ook al het geluid hadden weggehaald. Thomas hoorde dus ook geen gejoel van de andere verleiders.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2019 11:37Temptation kennende, zullen ze waarschijnlijk juist alleen die zoen laten zien, zonder het hele gebeuren (truth or dare) er omheen. Ze willen immers graag dat Thomas daar weer wraak op neemt.![]()

vrijdag 16 augustus 2019 om 17:20
Je bedoelt Louisa denk ik. Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk! Niet mijn ding.Maleficent schreef: ↑16-08-2019 11:17En zijn grootste temptation is Angie?![]()
Die vind ik lijken op Rosanna van dat TLC programma.
(Rosanna is nu Rowan, de man van het stel)
vrijdag 16 augustus 2019 om 19:32
Ja ik zat echt vol verbazing te kijken. Ze wist het gewoon. Dom hoor.minnimouse schreef: ↑16-08-2019 14:21Wat een aanstelster is die Laetitia. Dramatisch gejank terwijl Quinten in een interview zei dat zij het tijdens de opnames ook wist.