Temptation Island Vips

donderdag 29 augustus 2019 om 17:51
Kan iemand die Liessinde wakker schudden met een klapstoel oid? Wat een naïef ding.
En die reactie van Yasmin op Danielle vond ik een beetje kinderachtig. Ze heeft geen reden om Danielle te kakken te zetten want die heeft niets misdaan. Ze moet bij die galbak die ze haar vriend noemde zijn.
Wie was t nou op t einde die uit de voorstukjes? Damian?
En laat me niet beginnen over de “presentatie” van Kai, mijn god lijkt wel een beginner. Wat een ingestudeerde vragen.
En die reactie van Yasmin op Danielle vond ik een beetje kinderachtig. Ze heeft geen reden om Danielle te kakken te zetten want die heeft niets misdaan. Ze moet bij die galbak die ze haar vriend noemde zijn.
Wie was t nou op t einde die uit de voorstukjes? Damian?
En laat me niet beginnen over de “presentatie” van Kai, mijn god lijkt wel een beginner. Wat een ingestudeerde vragen.
donderdag 29 augustus 2019 om 18:25
Ik vind Shirley wel heel grappig! Met dat sporten...'dan maar dik' ! Haha, had ik kunnen zeggen..
Ik vind haar en Damian een leuk koppel maar ik denk nog te jong!
Fabrizio en Pom hadden volgens mij een vrij verstikkende relatie..
Thomas, wandelende pik..
Oreo, wat een ontzettende loser is dat! Zijn vriendin voelt zich ook te goed voor iedereen..
En Yasmin komt er wel!! Die opmerkingen over Daniëlle hadden voor mij ook niet gehoeven.. Niet zo classy! Ook lekker voor Daniëlle dat de productie dit uitzendt.. Iedereen denkt dat ze een stinkpoes heeft, over privacyrecht gesproken!
Thomas, wandelende pik..
Oreo, wat een ontzettende loser is dat! Zijn vriendin voelt zich ook te goed voor iedereen..
En Yasmin komt er wel!! Die opmerkingen over Daniëlle hadden voor mij ook niet gehoeven.. Niet zo classy! Ook lekker voor Daniëlle dat de productie dit uitzendt.. Iedereen denkt dat ze een stinkpoes heeft, over privacyrecht gesproken!
donderdag 29 augustus 2019 om 18:48
Ja dat is inderdaad echt lullig terwijl de stinkende handen kwamen door het vissen ofzo eerder die dag. Dat zag ik op een youtube filmpje. Shirley heeft het volgens mij sowieso gehad met Damian terwijl hij zich nog wel goed gedraagt. Al is hij wel een losbol maar vind ik wel grappig. Wat orheo doet vind ik nog wel meevallen al vind ik hem wel een losbol. Pommeline en fabrizio hebben denk ik ook geen goede relatie gehad. Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.

donderdag 29 augustus 2019 om 18:54
Ook walgelijk on Thomas om dat zo te zeggen, stoerdoenerij van middelbare schoolniveau. Maar goed, van hem zijn we het gewend. Ze hadden het niet hoeven uitzenden want het is al erg zat allemaal.Doortjee schreef: ↑29-08-2019 18:25Ik vind Shirley wel heel grappig! Met dat sporten...'dan maar dik' ! Haha, had ik kunnen zeggen..
Thomas, wandelende pik..
Het gros van de koppels (in eigenlijk alle seizoenen) zijn eigenlijk niet klaar voor een relatie in mijn ogen. Het zijn vaak een soort veredelde fuckbuddies met wat relatie-achtig drama en dat zien ze dan als iets serieus. Van veel van die gasten weet je toch ook bijna zeker dat ze veel vaker zijn vreemdgegaan dan die 1 of 2 keer die ze voor de camera opbiechten....
Ik denk dat als de deelnemers over een jaar of 5 echt stabiele relaties hebben, ze hierom kunnen lachen. Het is alleen te hopen dat ze zich niet zo achteloos voortplanten zoals een Quinten en een Fabrizio.

donderdag 29 augustus 2019 om 20:17
Behalve die zoen van Yasmin gebeurt er vrij weinig bij de dames. En wat er al gebeurt, zoals Pommeline op de schommel, is al maximaal uitgemolken.appelientjex schreef: ↑29-08-2019 19:20Waarom hebben de jongens WEER geen kampvuur??? Afl 6 hadden zij hun laatste kampvuur en dit is nou al afl 10!!!
Andere seizoenen hadden ze om de aflevering een kampvuur. Vind de kampvuren het leukst dus een beetje jammer dit.

donderdag 29 augustus 2019 om 21:03
Nou dan laten ze dat maar zien. Je kan ook laten zien dat Yasmin boos is, de boze uitspraken die ze allemáál doen net na het kampvuur, dat Pommeline alleen maar aan het janken is etc. Je hoeft toch niet alleen een kampvuur te laten zien bij “verleiding”.vivautrecht85 schreef: ↑29-08-2019 20:17Behalve die zoen van Yasmin gebeurt er vrij weinig bij de dames. En wat er al gebeurt, zoals Pommeline op de schommel, is al maximaal uitgemolken.
Opvallend dat Yasmin het er alleen maar over heeft dat Thomas zich “voor schut” zet voor “heel Nederland”. Dat heeft ze nu echt zo vaak gezegd.
appelientjex wijzigde dit bericht op 29-08-2019 21:04
0.39% gewijzigd
donderdag 29 augustus 2019 om 21:04
Haha ja ze is wel grappig. Zelfs Yolanthe kon zich niet inhouden. Volgensmij denkt die er van alles van maar probeert ze stoïcijns te blijven kijken.heartsxdaggers schreef: ↑29-08-2019 19:54Hahahaha, die Shirley: 'En ik mag niet naar de Apenheul! Mijn hele relatie nog geen aap gezien!'![]()

donderdag 29 augustus 2019 om 21:14
Ben het wel met je eens hoor, maar ik denk dat de productie zo redeneert. Ze hebben volgens mij ook een bepaald patroon voor ogen in de beelden die ze tonen en het verloop van het programma: nare beelden, wraak, wraak op wraak et cetera. Ze laten amper fragmenten zien van emoties bij het andere kamp. Volgens mij is een jankende Pommeline niet of nauwelijks aan Fabri getoond terwijl dat toch behoorlijk representatief zou zijn.appelientjex schreef: ↑29-08-2019 21:03Nou dan laten ze dat maar zien. Je kan ook laten zien dat Yasmin boos is, de boze uitspraken die ze allemáál doen net na het kampvuur, dat Pommeline alleen maar aan het janken is etc. Je hoeft toch niet alleen een kampvuur te laten zien bij “verleiding”.
Opvallend dat Yasmin het er alleen maar over heeft dat Thomas zich “voor schut” zet voor “heel Nederland”. Dat heeft ze nu echt zo vaak gezegd.
vrijdag 30 augustus 2019 om 06:35
Ik moet zeggen dat ik dat soort uitspraken ook problematischer vind dat hoe Damian zich zou gedragen aan de andere kant van het eiland... Lijkt me geen fijne relatie.appelientjex schreef: ↑29-08-2019 21:04Haha ja ze is wel grappig. Zelfs Yolanthe kon zich niet inhouden. Volgensmij denkt die er van alles van maar probeert ze stoïcijns te blijven kijken.

vrijdag 30 augustus 2019 om 07:26
Ja. Ik mag toch hopen dat ze niet naar hem luistert als hij haar voorschrijft waar ze moet werken.heartsxdaggers schreef: ↑30-08-2019 06:35Ik moet zeggen dat ik dat soort uitspraken ook problematischer vind dat hoe Damian zich zou gedragen aan de andere kant van het eiland... Lijkt me geen fijne relatie.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:33
Ik vind Shirley echt een enorm leuke meid. Ziet er normaal uit (ik vind haar zelfs lekker fris en knap) geen enorm botoxhoofd of opgepompte tetten. En gewoon een redelijke, en grappige en niet al te domme meid.
Damian is een heel dominant en narcistisch baasje. Die behoorlijk licht ontvlambaar lijkt. Ik heb zelf echt een grafhekel aan zulke agressieve baasjes die totaal respectloos ook omgaan met hun omgeving. Hij breekt heel dat huis af.
Die Jamiah is ook al zo'n ordinaire goorbak met haar schoorsteenhoofd. Die is echt verlopen. Elke keer met die doos van haar in iedereens bakkes. Wat een smerig wijf.
Ik vind sowieso dat het er heel ranzig aan toe gaat met de jongens. Bij de meiden vind ik het nog enigszins stijlvol en netjes en in ieder geval tien keer leuker (alhoewel Pommeline gigantisch op mijn zenuwen werkt) de overige meiden en ook de meeste jongens vind ik best heel okay. Het wordt daar nergens ordinair zelfs niet als er af en toe buiten de lijntjes gekleurd wordt.
Thomas is een zielig mannetje. Die echt niet door heeft hoe vrouwen zijn. Die denkt dat er sprake is van wederkerigheid maar vergeet het maar jongen. Die Danielle heeft toch echt geen zin in jou als de camera's straks weg zijn en het spel er op zit. Daar zit nul komma nul toekomst in.
Ik vind Danielle trouwens ook een zeer onaantrekkelijke maar vooral onaardige jongedame. Gehaaid, achter de ellebogen, hard, zakelijk maar vooral heel bitchie en niet likeble. Het type dat ik dus nooit in mijn vriendenkring zou hoeven omdat ze fake is en een rol speelt en niet te vertrouwen is. Sowieso: welke vrouw wil nou iemand verleiden tot seks aan toe voor een programma? Dan ben je toch gewoon een verkapte hoer of niet dan?
Bahbahbah.
Fabrizio vind ik niet onaardig ofzo maar die had dit gewoon niet moeten doen. Uberonhandig en zo niet nodig. Verder heb ik niet echt een mening over hem.
Orpheo is de grootste player ever. Dat vind ik net zo'n pooier met een boel van die geile rappersmeisjes om hem heen om zijn pik te zuigen als hij met zijn vingers knipt en dan een moederdevrouw thuis die zijn crib schoonhoudt en zijn potje kookt. Echt om te kotsen dit soort gasten.
Damian is een heel dominant en narcistisch baasje. Die behoorlijk licht ontvlambaar lijkt. Ik heb zelf echt een grafhekel aan zulke agressieve baasjes die totaal respectloos ook omgaan met hun omgeving. Hij breekt heel dat huis af.
Die Jamiah is ook al zo'n ordinaire goorbak met haar schoorsteenhoofd. Die is echt verlopen. Elke keer met die doos van haar in iedereens bakkes. Wat een smerig wijf.
Ik vind sowieso dat het er heel ranzig aan toe gaat met de jongens. Bij de meiden vind ik het nog enigszins stijlvol en netjes en in ieder geval tien keer leuker (alhoewel Pommeline gigantisch op mijn zenuwen werkt) de overige meiden en ook de meeste jongens vind ik best heel okay. Het wordt daar nergens ordinair zelfs niet als er af en toe buiten de lijntjes gekleurd wordt.
Thomas is een zielig mannetje. Die echt niet door heeft hoe vrouwen zijn. Die denkt dat er sprake is van wederkerigheid maar vergeet het maar jongen. Die Danielle heeft toch echt geen zin in jou als de camera's straks weg zijn en het spel er op zit. Daar zit nul komma nul toekomst in.
Ik vind Danielle trouwens ook een zeer onaantrekkelijke maar vooral onaardige jongedame. Gehaaid, achter de ellebogen, hard, zakelijk maar vooral heel bitchie en niet likeble. Het type dat ik dus nooit in mijn vriendenkring zou hoeven omdat ze fake is en een rol speelt en niet te vertrouwen is. Sowieso: welke vrouw wil nou iemand verleiden tot seks aan toe voor een programma? Dan ben je toch gewoon een verkapte hoer of niet dan?
Bahbahbah.
Fabrizio vind ik niet onaardig ofzo maar die had dit gewoon niet moeten doen. Uberonhandig en zo niet nodig. Verder heb ik niet echt een mening over hem.
Orpheo is de grootste player ever. Dat vind ik net zo'n pooier met een boel van die geile rappersmeisjes om hem heen om zijn pik te zuigen als hij met zijn vingers knipt en dan een moederdevrouw thuis die zijn crib schoonhoudt en zijn potje kookt. Echt om te kotsen dit soort gasten.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:34
Valt me ook op dat Yolanthe er niet zo goed uitziet. Heel zweterig en slecht verzorgd ofzo. Ik kan het niet echt goed onder woorden brengen. Misschien komt dat ook omdat ik haar al een tijdje volg op instagram (don't ask) en gewend ben geraakt aan het gesoepte gezicht met honderd filters eroverheen, zodat ik niet meer weet hoe ze er normaal uitziet.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:45
Weet je hoe warm en benauwd het daar is?darksideofthemoon- schreef: ↑30-08-2019 08:34Valt me ook op dat Yolanthe er niet zo goed uitziet. Heel zweterig en slecht verzorgd ofzo. Ik kan het niet echt goed onder woorden brengen. Misschien komt dat ook omdat ik haar al een tijdje volg op instagram (don't ask) en gewend ben geraakt aan het gesoepte gezicht met honderd filters eroverheen, zodat ik niet meer weet hoe ze er normaal uitziet.
In vind Yolanthe heel knap.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:50
Ik vind haar er ook niet zo goed uitzien. Als in de zin van: gaat het wel goed met haar? Ze zat toen ook midden in de periode van de scheiding dus volgensmij is ze gewoon enorm verdrietig, slaapt ze slecht etc. Dat is haar aan te zien. Er zit een enorme laag make up overheen om het nog enigszins te verbergen.darksideofthemoon- schreef: ↑30-08-2019 08:34Valt me ook op dat Yolanthe er niet zo goed uitziet. Heel zweterig en slecht verzorgd ofzo. Ik kan het niet echt goed onder woorden brengen. Misschien komt dat ook omdat ik haar al een tijdje volg op instagram (don't ask) en gewend ben geraakt aan het gesoepte gezicht met honderd filters eroverheen, zodat ik niet meer weet hoe ze er normaal uitziet.
vrijdag 30 augustus 2019 om 08:55
Ik vraag me echt af in hoeverre die uitspraken kloppen. In welk perspectief je het moet zien. Als je graag naar Apenheul wil en je vriend wil niet mee omdat ie niet van apen houdt, dan ga je toch met iemand anders? Volgensmij is ze gewoon boos en daarom roept ze dat. Ik vind ze juist wel goed bij elkaar passen.heartsxdaggers schreef: ↑30-08-2019 06:35Ik moet zeggen dat ik dat soort uitspraken ook problematischer vind dat hoe Damian zich zou gedragen aan de andere kant van het eiland... Lijkt me geen fijne relatie.
Over Shirley’s uiterlijk gesproken: toen die verleider vroeg of ze neptieten had zei ze: nog niet. Ik hoop echt niet dat ze dat gaat doen want dan gaat ze er heel ordinair uitzien. En zijn haar lippen niet opgespoten?

vrijdag 30 augustus 2019 om 09:42
Klopt; toen het scheidingsnieuws naar buiten kwam, zat zij in Thailand. Ze ziet er soms ook verdrietig uit. En haar wenkbrauwen zijn niet mooi gedaan bij die opnames waardoor ze constant een verbaasde blik heeft.appelientjex schreef: ↑30-08-2019 08:50Ik vind haar er ook niet zo goed uitzien. Als in de zin van: gaat het wel goed met haar? Ze zat toen ook midden in de periode van de scheiding dus volgensmij is ze gewoon enorm verdrietig, slaapt ze slecht etc. Dat is haar aan te zien. Er zit een enorme laag make up overheen om het nog enigszins te verbergen.
vrijdag 30 augustus 2019 om 10:40
Shirley ziet er heel nep uit als ze in de volle make up zit. Zoals bij het kampvuur of, nog extremer, bij het voorstellen in de eerste aflevering.
Als ze gewoon aan het chillen is in de villa heeft ze een leuk fris gezicht. Wel inderdaad de lippen gedaan maar ik vind het niet lelijk bij haar.
Ik hoop niet dat ze gaat doorslaan door deze extra bekendheid, zoals Rosanne.
Als ze gewoon aan het chillen is in de villa heeft ze een leuk fris gezicht. Wel inderdaad de lippen gedaan maar ik vind het niet lelijk bij haar.
Ik hoop niet dat ze gaat doorslaan door deze extra bekendheid, zoals Rosanne.

vrijdag 30 augustus 2019 om 11:42
Zeker! Ligt mijns inziens ook een groot deel aan de bijzonder goede casting van de vrijgezelle mannen: niet zoveel praatjes als die in het vorige seizoen (die er uiteindelijk niks van bakten), rustige aanpak, sociaal intelligent en in het algemeen minder dom dan vorige seizoenen.darksideofthemoon- schreef: ↑30-08-2019 08:33Ik vind Shirley echt een enorm leuke meid. Ziet er normaal uit (ik vind haar zelfs lekker fris en knap) geen enorm botoxhoofd of opgepompte tetten. En gewoon een redelijke, en grappige en niet al te domme meid.
Bahbahbah.
vrijdag 30 augustus 2019 om 11:49
En ze doet het heel goed. Ik vind Yolanthe vele malen beter dan Annelien.minnimouse schreef: ↑30-08-2019 08:45Weet je hoe warm en benauwd het daar is?
In vind Yolanthe heel knap.
Ik moest wel even lachen om Shirley bij het kampvuur. Als Damian echt alles bepaald, dan vraag ik mij af waarom ze überhaupt nog met hem samen is. Dat is dan toch geen leuke relatie? Maar dit is natuurlijk alleen haar kant van het verhaal.
vrijdag 30 augustus 2019 om 12:16
Ja bijna helemaal eens!darksideofthemoon- schreef: ↑30-08-2019 08:33Ik vind Shirley echt een enorm leuke meid. Ziet er normaal uit (ik vind haar zelfs lekker fris en knap) geen enorm botoxhoofd of opgepompte tetten. En gewoon een redelijke, en grappige en niet al te domme meid.
Bahbahbah.
Shirley vind ik ecbt een hele mooie en leuke meid, heel puur ook.
Ik vind alleen fabrizio ook echt een narcistische griezel.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:03