Temptation Island Vips

vrijdag 30 augustus 2019 om 13:40
Ik volg haar ook op Instagram (do ask: ik vind haar een heel leuke vrouwdarksideofthemoon- schreef: ↑30-08-2019 08:34Valt me ook op dat Yolanthe er niet zo goed uitziet. Heel zweterig en slecht verzorgd ofzo. Ik kan het niet echt goed onder woorden brengen. Misschien komt dat ook omdat ik haar al een tijdje volg op instagram (don't ask) en gewend ben geraakt aan het gesoepte gezicht met honderd filters eroverheen, zodat ik niet meer weet hoe ze er normaal uitziet.

vrijdag 30 augustus 2019 om 13:41
Same here. Ze is in elk geval zichzelf.minnimouse schreef: ↑30-08-2019 13:39Ik vind Djamiah veel te druk en veel te ordinair, maar vind haar beter te pruimen dan zo'n Danielle.

vrijdag 30 augustus 2019 om 13:54
Ik vind haar ook supermooi hoor. Het is meer dat ze tijdens deze afleveringen op mij soms wat verdrietig overkomt in haar blik en uitstraling. Wat natuurlijk logisch is in zo'n periode.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:56
Ja, dat is ook logisch als dat toen in die periode gebeurde.vivautrecht85 schreef: ↑30-08-2019 13:54Ik vind haar ook supermooi hoor. Het is meer dat ze tijdens deze afleveringen op mij soms wat verdrietig overkomt in haar blik en uitstraling. Wat natuurlijk logisch is in zo'n periode.
Yolanthe wordt altijd zo afgekraakt door dat gebeuren met Jan Smit toen, maar volgens mij heeft ze gewoon oprecht van Wesley gehouden. Anders hou je het geen 11 jaar vol.

vrijdag 30 augustus 2019 om 14:14
Volgens mij is ze juist heel lief en huiselijk bij de juiste man.Gatekeeper* schreef: ↑30-08-2019 14:12Ze is prachtig en toch wordt ze steeds besodemieterd. Jan ging vreemd, Wesley meerdere keren. Als t nou een enorme kenau zou zijn maar dat idee heb ik niet.

vrijdag 30 augustus 2019 om 14:51
Zo zie je maar weer dat vreemdgaan en uiterlijk van de partner niet in verband staan met elkaar. Sneijder ging al vreemd in zijn vorige huwelijk toen hij met een beduidend minder knappe dame getrouwd was. Het zit echt in die mannen.Gatekeeper* schreef: ↑30-08-2019 14:12Ze is prachtig en toch wordt ze steeds besodemieterd. Jan ging vreemd, Wesley meerdere keren. Als t nou een enorme kenau zou zijn maar dat idee heb ik niet.
vrijdag 30 augustus 2019 om 15:00
Daar lijken de verleidsters en de deelnemers anders ook geen last van te hebben, ik zie bij niemand zweetogen en tomaathoofden. De hitte vind ik geen excuus.
Ja, Yolanthe is heel mooi. Maar ik vind haar voor haar doen er slecht uitzien, alsof ze niet lekker in haar vel zit (wat heel logisch is als je in scheiding ligt). Inderdaad kijkt ze verdrietig en haar gezicht is wat opgezet. Wel zielig hoor. Ik vind het haar ook leuk presenteren. Jammer dat de presentatoren niet wat meer zichzelf mogen zijn maar volgensmij echt worden gehouden aan bepaalde standaard vragen. Denk dat ze dan nog beter uit de verf zou komen als het minder gescript zou zijn.
appelientjex wijzigde dit bericht op 30-08-2019 15:15
23.33% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 15:11
Ja ik ook. Daniëlle is gewoon zo iemand die je niet als vriendin wilt hebben omdat ze je vriend afpakt. Alhoewel ze nog wel zei dat ze het zielig vond voor Yasmin, en Thomas daar heel gevoelloos over doet: o dat is haar eigen schuld, zij begon. Hij lijkt totaal niet na te denken over hun relatie, over waarom Yasmin dit gedaan heeft. Heel oppervlakkig.minnimouse schreef: ↑30-08-2019 13:39Ik vind Djamiah veel te druk en veel te ordinair, maar vind haar beter te pruimen dan zo'n Danielle.
Djamiah vind ik met dat dansen alleen wel echt veel te ver gaan. Zo dansen doe je op seksshows, in seksclubs. Echt bizar ver gaat dat. Alsof ze een prostituée is, zo dans je gewoon niet voor vreemde mannen, tenzij je een hoer bent.
appelientjex wijzigde dit bericht op 30-08-2019 15:25
1.66% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 15:17
Ja, zij zei dat Orpheo totaal niet haar type was en dat hij een pimp is. Dat is de juiste omschrijving, met z'n zonnebrillen, gouden kettingen en badjasappelientjex schreef: ↑30-08-2019 15:14Die Poolse verleidster vind ik het leukste. Die zegt ook gewoon dat ze Oreo een player vind, maar toch maar meedoet omdat dat is waarvoor ze gekomen is. Wel eerlijk. En ze komt over als een lieve vrouw.

vrijdag 30 augustus 2019 om 15:25

zaterdag 31 augustus 2019 om 18:51
Wie zegt dat Wesley vreemd ging? Hij zei wel ik heb het verpest, meerdere keren. Maar ik denk dan eerder aan iets anders dan vreemdgaan.Gatekeeper* schreef: ↑30-08-2019 14:12Ze is prachtig en toch wordt ze steeds besodemieterd. Jan ging vreemd, Wesley meerdere keren. Als t nou een enorme kenau zou zijn maar dat idee heb ik niet.

zaterdag 31 augustus 2019 om 18:55
Verder laat ook wel zien dat Yasmin echt een relatie had met Thomas. Ze lijkt me niet het type meid die hashtag zuurkut zomaar aan iemand zou meegeven als het toch maar een spel was. Zoals ik denk dat ze is, zou ze zich daar toch schuldig om voelen.
Verder is elk jaar dezelfde discussie of het echt of nep is. Waarom zouden ze mensen kiezen die geen relatie hebben, als ze ook uit mensen kunnen kiezen die wel een relatie hebben?
Dan maak het jezelf als producent wel onnodig moeilijk.
Natuurlijk zijn er onderdelen gescript, maar dat is weer wat anders.
Verder is elk jaar dezelfde discussie of het echt of nep is. Waarom zouden ze mensen kiezen die geen relatie hebben, als ze ook uit mensen kunnen kiezen die wel een relatie hebben?
Dan maak het jezelf als producent wel onnodig moeilijk.
Natuurlijk zijn er onderdelen gescript, maar dat is weer wat anders.
zondag 1 september 2019 om 09:58
Ik denk dat je niet moet vergeten, dat Thomas andere beelden te zien heeft gekregen, dan wij hebben gezien. Ik bedoel, wat zou jij denken, als je jouw vriend ziet zoenen met een andere vrouw, zonder dat je welke context dan ook weet? Ik zou ook meteen denken, ‘einde relatie’.appelientjex schreef: ↑30-08-2019 15:11...en Thomas daar heel gevoelloos over doet: o dat is haar eigen schuld, zij begon. Hij lijkt totaal niet na te denken over hun relatie, over waarom Yasmin dit gedaan heeft.
En ja, Thomas is natuurlijk hartstikke fout geweest met zijn uitspraken en ‘ik was stomdronken’ is geen excuus, maar op dat moment wist hij niet of nauwelijks meer wat hij allemaal had uitgekraamd. Dus als je dan je vriendin, zonder context te weten, een andere man vol ziet (tong) zoenen, gaan alle stoppen door.
Later heeft Thomas in zijn filmpjes ook toegegeven dat hij de reactie van Yasmin nu wel kan begrijpen. Maar pas nadat hij de hele context wist.
zondag 1 september 2019 om 15:06
De meesten reageren toch anders als ze zien dat hun partner vreemd gaat. Die zijn daar emotioneel toch wat meer aangedaan van. Neehoor Thomas zat hier gewoon op te wachten zodat hij een goed excuus had om zijn zak te legen.Wilhetnietweten schreef: ↑01-09-2019 09:58Ik denk dat je niet moet vergeten, dat Thomas andere beelden te zien heeft gekregen, dan wij hebben gezien. Ik bedoel, wat zou jij denken, als je jouw vriend ziet zoenen met een andere vrouw, zonder dat je welke context dan ook weet? Ik zou ook meteen denken, ‘einde relatie’.
En ja, Thomas is natuurlijk hartstikke fout geweest met zijn uitspraken en ‘ik was stomdronken’ is geen excuus, maar op dat moment wist hij niet of nauwelijks meer wat hij allemaal had uitgekraamd. Dus als je dan je vriendin, zonder context te weten, een andere man vol ziet (tong) zoenen, gaan alle stoppen door.
Later heeft Thomas in zijn filmpjes ook toegegeven dat hij de reactie van Yasmin nu wel kan begrijpen. Maar pas nadat hij de hele context wist.
Een relatie uitmaken om 1 kus, met verder prima beelden, zonder de context te weten, zonder je partner de kans te geven het uit te leggen, ik vind het maar raar. Dan wilde je al niet verder meer.
Ook toen hij goede beelden zag reageerde hij heel lauw en 1x zelfs ronduit negatief. Toen zei hij: nu heb ik nog niks gezien. Er moet wel wat veranderen want we zijn hier niet voor niks heen gegaan. Ik zou liever een wild feestbeest zien.
zondag 1 september 2019 om 21:17