Temptation Island Vips

donderdag 22 augustus 2019 om 10:37
Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wat zijn Thomas en Orpheo sneaky zeg. Zodra ze het idee hebben dat de camera weg is, dan gedragen ze zich ineens anders.
Frappant vond ik ook dat Liessinde zichzelf helemaal de hemel in prees, dat zij de ideale vrouw is met het juiste totaalpakket. Pure onzekerheid schat ik zo in. Ze gaf zichzelf al (gedeeltelijk) de schuld van de vorige keer dat haar vent vreemd ging, dus ik denk niet dat zij een heel gelijkwaardige relatie hebben.
Frappant vond ik ook dat Liessinde zichzelf helemaal de hemel in prees, dat zij de ideale vrouw is met het juiste totaalpakket. Pure onzekerheid schat ik zo in. Ze gaf zichzelf al (gedeeltelijk) de schuld van de vorige keer dat haar vent vreemd ging, dus ik denk niet dat zij een heel gelijkwaardige relatie hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 22 augustus 2019 om 10:41
Ben het helemaal met je eens, maar ik denk dat toen hij dat zei over dat beffen etc echt stomdronken was, dus dat is hij denk ik helemaal kwijt. En van dat andere dacht hij dat er geen beelden waren dus ja, in zijn ogen heeft hij helemaal geen aanleiding gegeven.appelientjex schreef: ↑22-08-2019 10:34Ik vind Thomas echt steeds triester worden, als dat al mogelijk was. Hij heeft echt zó geen zelfreflectie! Dat hij 28 is zou je niet zeggen. Ik moest echt lachen toen hij zei dat hij er nu niet meer op hoefde te letten hoe de beelden bij Yasmin zouden overkomen. Uhhhh gast, dat deed je toch al niet. Heeft hij dan echt niet door dat zinnen als “ik heb best zin om nu een bepaalde kut te beffen” of “kunnen we niet gewoon ergens neuken als de camara’s weg zijn” de grens over is??

donderdag 22 augustus 2019 om 10:59
Toen Liessinde het tijdens haar date met Sam had over “hij komt niet te dicht in mijn aura” had ik het niet meer. Houd eens op met dat aura gedoe
Snap die Thomas ook totaal niet met dat “ik heb niks verkeerd gedaan, ik ga met opgeheven hoofd naar huis”. Sure dude,
sure.
Trouwens viel het andere mensen ook op dat Yasmin ineens een blauwe plek op haar voorhoofd had in een interview?
En vraag me ook af waar Jonah ineens is gebleven? Hij was toch haar grote temptation, en nu is er ineens Stuwey.

Snap die Thomas ook totaal niet met dat “ik heb niks verkeerd gedaan, ik ga met opgeheven hoofd naar huis”. Sure dude,
sure.
Trouwens viel het andere mensen ook op dat Yasmin ineens een blauwe plek op haar voorhoofd had in een interview?
En vraag me ook af waar Jonah ineens is gebleven? Hij was toch haar grote temptation, en nu is er ineens Stuwey.
donderdag 22 augustus 2019 om 12:21
Hm ik vraag me dat echt af of ie nou zo dronken was. En dan nog vind ik dat geen excuus. Daarbij waren er nog veel meer opmerkingen.Maleficent schreef: ↑22-08-2019 10:41Ben het helemaal met je eens, maar ik denk dat toen hij dat zei over dat beffen etc echt stomdronken was, dus dat is hij denk ik helemaal kwijt. En van dat andere dacht hij dat er geen beelden waren dus ja, in zijn ogen heeft hij helemaal geen aanleiding gegeven.![]()

donderdag 22 augustus 2019 om 14:24
Ja en dan te bedenken dat Thomas en Daniëlle nog steeds contact hebben en misschien wel meer.appelientjex schreef: ↑22-08-2019 10:34Ik vind Thomas echt steeds triester worden, als dat al mogelijk was. Hij heeft echt zó geen zelfreflectie! Dat hij 28 is zou je niet zeggen. Ik moest echt lachen toen hij zei dat hij er nu niet meer op hoefde te letten hoe de beelden bij Yasmin zouden overkomen. Uhhhh gast, dat deed je toch al niet. Heeft hij dan echt niet door dat zinnen als “ik heb best zin om nu een bepaalde kut te beffen” of “kunnen we niet gewoon ergens neuken als de camara’s weg zijn” de grens over is??
En in het begin vond hij dat Yasmin maar saai was en te weinig de uitdaging aanging.
Ik vond hem ook echt niet verdrietig of emotioneel overkomen, zoals je bij de andere mannen wel ziet bij slechte beelden. Denk dat hij alleen maar blij is nu zodat ie kan neuken want dat is het enige waar hij aan denkt. Dat Daniëlle zich leent voor zo’n vies mannetje.
En Liessinde is dom of naïef of allebei. Die spoort ook niet helemaal. De verleidsters hebben het goed gezien dat ze medelijden met haar hebben, en dat ze niet snappen wat ze in orpheo ziet. Maar dat er aan haarzelf ook wel een steekje los zit.
Toen Thomas Orpheo riep omdat het fotolijstje afging leek het trouwens met alsof hij hem Oreo noemde

donderdag 22 augustus 2019 om 14:27
Misschien is zij wel het totaalpakket voor Orpheo maar dan wel van 1 van zijn persoonlijkheden. Want hij kan dat scheiden en dan kan zijn andere deel vreemdgaan. Ofzo.Maleficent schreef: ↑22-08-2019 10:37Ik heb net de laatste aflevering gezien. Wat zijn Thomas en Orpheo sneaky zeg. Zodra ze het idee hebben dat de camera weg is, dan gedragen ze zich ineens anders.
Verder doet ze inderdaad nogal uit de hoogte en lijkt ze zich superieur te voelen aan de andere koppeldames. Met haar andere level. Ja een geheel ander level van naïviteit ja.
donderdag 22 augustus 2019 om 15:36
Dat vroeg ik me idd ook al af!!CDS94 schreef: ↑22-08-2019 10:59Toen Liessinde het tijdens haar date met Sam had over “hij komt niet te dicht in mijn aura” had ik het niet meer. Houd eens op met dat aura gedoe![]()
sure.
donderdag 22 augustus 2019 om 16:45
Ja dat was ook weer zo’n nerden actie. Vet ongemakkelijk/gênant moment. Daniëlle zei dat ze haar slipje moest verschonen en Thomas zei dat zijn handen stonken. Blijkbaar had ie Daniëlle gevingerd??Maleficent schreef: ↑22-08-2019 15:39Maar wat zei Thomas nou nadat hij met Danielle in dat boothuis had gezoend? Dat hij zijn handen niet kon wassen en nu stonk zijn vinger? Wat was dat allemaal?

donderdag 22 augustus 2019 om 17:06
Inderdaad. Hij wilde het wel zo doen overkomen met zijn "ik heb trillende handen" en dat ie zo in shock was maar dat bleek niet uit zijn lichaamstaal en gezichtsuitdrukking. Hij zei ook zo resoluut dat het over was dat het wel leek alsof hij hierop wachtte.
donderdag 22 augustus 2019 om 18:55
Dat gevoel had ik ook. Alle andere mannen (behalve Oreo) laten zoveel meer emoties zien bij het zien van beelden van hun vriendin.vivautrecht85 schreef: ↑22-08-2019 17:06Inderdaad. Hij wilde het wel zo doen overkomen met zijn "ik heb trillende handen" en dat ie zo in shock was maar dat bleek niet uit zijn lichaamstaal en gezichtsuitdrukking. Hij zei ook zo resoluut dat het over was dat het wel leek alsof hij hierop wachtte.

donderdag 22 augustus 2019 om 21:52
Ik geloofde geen moer van de “emoties” van Thomas. Vond t zo gespeeld.
Die Liessinde, raap me op. Wat een portret, zo naïef, zo dom. Dat is er zo een die alle rode vlaggen structureel negeert en dan verbaasd is dat haar vent een eikel blijkt te zijn.
Overigens vind ik de mannen wel huilies worden hoor. Nog even en hun menstruatie loopt synchroon.
Die Liessinde, raap me op. Wat een portret, zo naïef, zo dom. Dat is er zo een die alle rode vlaggen structureel negeert en dan verbaasd is dat haar vent een eikel blijkt te zijn.
Overigens vind ik de mannen wel huilies worden hoor. Nog even en hun menstruatie loopt synchroon.
donderdag 22 augustus 2019 om 22:28
Een vrouw die beschikbaar is, denk ik... De rest heeft geen belangstelling voor hem.butterfly- schreef: ↑22-08-2019 22:13Wat is die Danielle onaantrekkelijk... Met die monotone stem en sexloze opmerkingen. Wat ziet Thomas daar in...
vrijdag 23 augustus 2019 om 09:26
Ik vind het wel een knap meisje. Even los van hoe ze praat enzo.butterfly- schreef: ↑22-08-2019 22:13Wat is die Danielle onaantrekkelijk... Met die monotone stem en sexloze opmerkingen. Wat ziet Thomas daar in...
beter dan die Djamiah die steeds zo ordinair aan het twerken is in bomen en alles.
Angi vind ik niet mooi. Snap niet dat Oreo daar binnen 1 dag al voor valt.
vrijdag 23 augustus 2019 om 09:35
Ze hebben bij die Djamiah toch gezegd dat ze in een strip club werkt? Waarom staat er dan bij haar naam 'restaurant manager'.
En idd waar kwam die buil op het hoofd van Yasmine vandaan?
Thomas en Yasmin zijn gewoon fake, dat kan niet anders. Het is net een kleuter die kerel. Ik geloof echt wel dat ze een relatie hadden voor dat het uit ging, maar dat ze kort bij elkaar waren en toen aan TI mee deden? Dat 'weer kort bij elkaar' geloof ik niet zo heel erg.
Oreo is echt een enorme sukkel en buiten dat Liessinde erg naïef is snap ik niet wat ze met zo'n figuur moet. Het lijken me heel andere types.
En zagen jullie Damian ook op de bar dansen in een fluo oranje tutu. Geweldig haha!
En idd waar kwam die buil op het hoofd van Yasmine vandaan?
Thomas en Yasmin zijn gewoon fake, dat kan niet anders. Het is net een kleuter die kerel. Ik geloof echt wel dat ze een relatie hadden voor dat het uit ging, maar dat ze kort bij elkaar waren en toen aan TI mee deden? Dat 'weer kort bij elkaar' geloof ik niet zo heel erg.
Oreo is echt een enorme sukkel en buiten dat Liessinde erg naïef is snap ik niet wat ze met zo'n figuur moet. Het lijken me heel andere types.
En zagen jullie Damian ook op de bar dansen in een fluo oranje tutu. Geweldig haha!
vrijdag 23 augustus 2019 om 11:18
Ik vind Angi niet mooi maar wel lief. Het is geen gemene bitch zoals andere verleidsters.Maleficent schreef: ↑23-08-2019 09:26Ik vind het wel een knap meisje. Even los van hoe ze praat enzo.
beter dan die Djamiah die steeds zo ordinair aan het twerken is in bomen en alles.
vrijdag 23 augustus 2019 om 12:03
Thomas en Yasmin hebben beide nog geen traan gelaten om hun relatie. Zelfs als je boos bent komt er daarna toch nog wel een momentje dat je rouwt om wat je kwijt bent? Ik geloof er dus allemaal niks van.
Damian en zijn vriendin vind ik echt leuk. Dacht aan het begin dat zij vreselijk zouden zijn, maar ze blijken juist grappig en sociaal. En tenminste eentje bij de dames die aan geeft dat ze zich na het vorig kampvuur een beetje aanstelde en dat het eigenlijk zo erg niet is wat ze zag (en inzicht dat ze zelf ook zulke beelden aan Damian geeft).
Ik vroeg me ook al af waar Jonah is gebleven!
Damian en zijn vriendin vind ik echt leuk. Dacht aan het begin dat zij vreselijk zouden zijn, maar ze blijken juist grappig en sociaal. En tenminste eentje bij de dames die aan geeft dat ze zich na het vorig kampvuur een beetje aanstelde en dat het eigenlijk zo erg niet is wat ze zag (en inzicht dat ze zelf ook zulke beelden aan Damian geeft).
Ik vroeg me ook al af waar Jonah is gebleven!
vrijdag 23 augustus 2019 om 13:11

vrijdag 23 augustus 2019 om 13:20
https://www.superguide.nl/nieuws/fabriz ... stape-news
Alles voor de fame.
Ik had hier eerder een artikel gedeeld dat ene Tim Hofman zoiets aangaf dat die twee al uit elkaar zijn. Zij bevestigden dit, maar dat ze kort voor de opnames weer bij elkaar waren..
Tsjah dan kan iedereen meedoen toch?
Alles voor de fame.
Ik had hier eerder een artikel gedeeld dat ene Tim Hofman zoiets aangaf dat die twee al uit elkaar zijn. Zij bevestigden dit, maar dat ze kort voor de opnames weer bij elkaar waren..
Tsjah dan kan iedereen meedoen toch?
vrijdag 23 augustus 2019 om 13:23
Ik vind Danielle ook mooi, maar zodra ze begint te praten.....Maleficent schreef: ↑23-08-2019 09:26Ik vind het wel een knap meisje. Even los van hoe ze praat enzo.
vrijdag 23 augustus 2019 om 14:05
Ik vind danielle juist niet mooi. Valt me sowieso op dat veel verleidsters niet mooi zijn. Enige die ik prachtig vind is julia.
Voor de rest vind ik de vriendinnen mooier dan de verleidsters.
Maar dat nieuwe koppel. Echt een heeeeel apart stel. Ik denk dat zij er heel veel spijt van gaat krijgen dat ze heeft meegedaan.
Voor de rest vind ik de vriendinnen mooier dan de verleidsters.
Maar dat nieuwe koppel. Echt een heeeeel apart stel. Ik denk dat zij er heel veel spijt van gaat krijgen dat ze heeft meegedaan.