Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
snorriemorrie schreef:
14-06-2018 13:58
Ja, ik vond hem erg saai.

En ik vraag me af: waar was dat vuurwerk nou voor? Heb ik iets gemist??
Oke lag niet aan mij, top!
Ja volgens mij ook dat van Ruud.. Ben heel benieuwd of Rowena daar boos over wordt (wat terecht is maar ik kan haar niet zo goed inschatten)
Voor mij was het ook niet helemaal duidelijk... ook omdat je hem later weg zag sneaken met iemand. Misschien komen die beelden pas volgende week? ik vind het tot nu toe maar tam allemaal
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
14-06-2018 16:28
Voor mij was het ook niet helemaal duidelijk... ook omdat je hem later weg zag sneaken met iemand. Misschien komen die beelden pas volgende week? ik vind het tot nu toe maar tam allemaal
Ze zijn pas 2 dagen bezig, lijkt me logisch dat het dan tam is.
Meestal gaat het pas na kampvuur 1 los.
AnAppleADay schreef:
14-06-2018 16:31
Ze zijn pas 2 dagen bezig, lijkt me logisch dat het dan tam is.
Meestal gaat het pas na kampvuur 1 los.

Ik heb alleen het seizoen gezien wat nu ook op Videoland staat, met die Marvin die gelijk al de eerste nacht met iemand in bed belandde. Misschien dat mijn verwachtingen daardoor wat anders zijn haha
Ga ex on the beach kijken dan! Dat is allesbehalve tam, hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering was een beetje saai. Die Gelina die is wel erg onzeker.

Kan niet wachten tot ze er achter komt dat de ex van haar vriend op dat eiland zit en zijn verjaardag heeft georganiseerd....
Waaron ging Niels nou ineens zitten huilen? En wanneer komt Alex nou?
Die fabiola...pft. Aandacht!
Oee en benieuwd hoe het afloopt met Ruud! Denken jullie dat hij het volhoudt?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-06-2018 22:22
Oee en benieuwd hoe het afloopt met Ruud! Denken jullie dat hij het volhoudt?
Denk dat het vuurwerk voor hem was. Hij sneakte weg met die meid, ik denk dat er wat gebeurd is maar dat we dat nog gaan zien. Gaat niet om dat dansen, dat was niks.
Hij is zwak hoor, dat zie je zo. Iemand rijdt een keer tegen hem aan en hij roept meteen dat hij haar wil neuken.
Ik hoop dat Rowena iets met die Karim (heet hij zo?) krijgt. Gladjakker maar ik denk dat die Ruud dan echt gek wordt.
En Fabiola is verschrikkelijk! Wat een idioot mens met dat badpak en gekruip op de bank. En zogenaamd nog maar 1x seks gehad in haar leven :rofl:
...
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook zo lachen dat Niels zei: Fabiola is gewoon zichzelf, niet bezig met het spel. Terwijl dat mens als een soort slang om hem heen kruipt.
Alle reacties Link kopieren
Donny en Aimee hoeven zich geen zorgen te maken. Ze kozen echt allebei een totaal niet aantrekkelijk persoon. Tessa met haar vreselijke rookstem en Jay (die is denk ik gay).
Haha jaaa die opmerking van Niels! Wat een dude.

Die opmerking van Ruud ja..zonde! Hij weet dat zij dat krijgt te zien. En je ziet in het voorstukje dat zij iets te ver vindt gaan.

Ik vind het meisje van Donny heel zelfverzekerd en leuk. Ik hoop dat zij het volhouden.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
15-06-2018 10:15
Donny en Aimee hoeven zich geen zorgen te maken. Ze kozen echt allebei een totaal niet aantrekkelijk persoon. Tessa met haar vreselijke rookstem en Jay (die is denk ik gay).
Die Tessa is toch totaal geen verleidster? Begrijp niks van die keuze om haar mee te laten doen.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
15-06-2018 11:15
Die Tessa is toch totaal geen verleidster? Begrijp niks van die keuze om haar mee te laten doen.
Ach blijkbaar wil rtl haar in elk programma mee laten doen.
Dit is al haar 5e programma en volgens mij bijna allemaal van rtl.
Dat badpak van Fabiola :rofl: :rofl: :rofl:
Wat een raar meisje is het toch ook, haar gedrag is zooooo vermoeiend :facepalm:
Maar ze gaat het wel voor elkaar krijgen bij Niels denk ik, dat dan weer wel! :biggrin:

Ruud en Rowena kende ik niet doordat ik Utopia nooit gekeken heb, maar ik zou het denk ik wel jammer vinden als dat stuk loopt.
Ruud bedenkt zich te laat hoe zijn gedrag overkomt. En die opmerking dat hij die verleidster wou neuken komt ook heel verkeerd over. Volgens mij begrijp ik wel wat hij bedoelde... hij werd er gewoon geil van denk ik....

Die Stefano vind ik stom. Zijn kleding, gedrag en stem. Alles gewoon! Wat een sukkel met zijn sigaar :facepalm: Zijn vriendin lijkt me een heel lief meisje. Ik snap ook niet wat verleidster Danique in hem ziet, zij komt heel leuk over vind ik en ik vind haar echt wel mooi.

Rosanna spoort niet hoor, die meiden verschrikkelijk afkraken en zichzelf zo geweldig vinden :sick:
Kortom! Wat een kijkgenot :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Omdat het zo lang duurt tot de volgende aflevering ben ik nu Love island aan het kijken op Videoland. Ook een aanrader :lol:
Ik denk dat ik naast dit en Ex on the beach even niet meer aankan qua trashtv :D

Ik hou het wel bij The Handsmaids tale voor erbij.
Alle reacties Link kopieren
Die Niels is wel een dom typje hoor. Die Fabiola draait als een krolse kat om hem heen en hij trapt er met beide benen in. Kom op, dat kan je toch niet serieus nemen dat dat meisje amper ervaring heeft? Dan loop je echt niet zo met je kont te draaien in je string.

Mooi ook dat Rosanne zegt dat Billy lelijke, vette billen heeft en dat ze geen kans maakt als verleidster. Ondertussen kunnen de mannen daar hun ogen er niet vanaf houden :proud: mooie erger TV weer. :yum:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-06-2018 18:13
Die Niels is wel een dom typje hoor. Die Fabiola draait als een krolse kat om hem heen en hij trapt er met beide benen in. Kom op, dat kan je toch niet serieus nemen dat dat meisje amper ervaring heeft? Dan loop je echt niet zo met je kont te draaien in je string.

Mooi ook dat Rosanne zegt dat Billy lelijke, vette billen heeft en dat ze geen kans maakt als verleidster. Ondertussen kunnen de mannen daar hun ogen er niet vanaf houden :proud: mooie erger TV weer. :yum:
Kelly toch? Billy was vorig seizoen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Die griet helemaal rechts bedoel ik. Ik dacht dat zij Billy heette :facepalm: sorry
Maar mijn excuus is dat een hele gare stream heb zitten kijken waarbij het geluid niet synchroon liep met de beelden :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
20-06-2018 09:14
Afbeelding

Die griet helemaal rechts bedoel ik. Ik dacht dat zij Billy heette :facepalm: sorry
Maar mijn excuus is dat een hele gare stream heb zitten kijken waarbij het geluid niet synchroon liep met de beelden :rofl:
Ik dacht dat Billy gewoon een goede grap was, vanwege de dikke billen. ik vond het wel grappig :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
^ Daar zitten vriendin en ik ook hard om te lachen, Maleficent. :proud: Hoe Rosanna over de kont van Kelly praatte, maar ook de andere meiden. Amijé zei ook iets in de trant van "zij is totaal niet Donny's type, dat zei hij net ook nog". En een shot verder zegt Donny dat het helemaal zijn type is. Ook wel stom hoor, dat hij dan wat anders tegen z'n vriendinnetje zegt. Beetje kinderlijk en onzeker gedoe allemaal. Maar ze zijn ook nog erg jong.

Ik las hier trouwens boven dat mensen dat figuur van Kelly lelijk vinden. Is dat dan omdat ze er wat aan heeft laten doen? Of gewoon überhaupt?
Ik vind het niet lelijk hoor!! Als ik het geld ervoor zou hebben zou ik ook wel liposuctie willen en dan wat meer vet in mijn billen.
Alle reacties Link kopieren
Tja wat is mooi en wat is lelijk.

Ik vind het wel een slecht signaal naar jonge meiden dat al die mannen een kont mooi vinden waar aan gesleuteld is. Het is niet natuurlijk. En nu is het ook helemaal in de mode, en in de jaren 90 was het juist in om heel slank te zijn met grote borsten.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven