The Great British Bake Off
dinsdag 24 mei 2022 om 10:13
Ik ga zeker weer kijken!
Bakfans opgelet: The Great British Bake Off is terug!

Vanaf donderdag 2 juni zien we hoe twaalf nieuwe enthousiaste amateurbakkers de Great British Bake Off-bubbel betreden en zich wagen, onder leiding van Noel Fielding en Matt Lucas, aan dertig gloednieuwe opdrachten.
The Great British Bake Off, vanaf 2 juni om 20.30 uur op NPO 1.
Bakfans opgelet: The Great British Bake Off is terug!
Vanaf donderdag 2 juni zien we hoe twaalf nieuwe enthousiaste amateurbakkers de Great British Bake Off-bubbel betreden en zich wagen, onder leiding van Noel Fielding en Matt Lucas, aan dertig gloednieuwe opdrachten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 2 augustus 2025 om 13:07
zaterdag 2 augustus 2025 om 13:15
Dat denk ik ook. Ben heel benieuwd! Leuk seizoen weer!
zaterdag 2 augustus 2025 om 13:42
zaterdag 2 augustus 2025 om 16:48
En terecht natuurlijk, anders zou de spanning er snel vanaf zijn. Tis wel een tv show natuurlijk.
vrijdag 8 augustus 2025 om 23:16
Bijzonder dat er deze keer op 3 dagen gebakken werd (de eerste dag het deeg maken). Maar wat een anticlimax toen iedereen er zoveel werk in had gestoken maar niemand het echt goed had gedaan.
Het mandje van Georgie
Leuk dat op het eind de cameramensen nog in beeld kwamen. Ik zou wel een hele behind-the-scenes aflevering willen eigenlijk. Ben zo benieuwd hoe het gemaakt wordt.
Het mandje van Georgie

Leuk dat op het eind de cameramensen nog in beeld kwamen. Ik zou wel een hele behind-the-scenes aflevering willen eigenlijk. Ben zo benieuwd hoe het gemaakt wordt.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 8 augustus 2025 om 23:38
ingelke_kepringelke schreef: ↑08-08-2025 23:16(...)
Ja! Vond ik ook!
Kennelijk had Gil een leuke band opgebouwd met die cameraman.
Christiaan in de finale.

zaterdag 9 augustus 2025 om 09:38
Ik zou het ook leuk vinden, maar dan heb je ook weer extra cameramensen nodig om dat te filmen. Ik heb even bij tv gewerkt, en weet dat er een heleboel mensen werken bij een tv programma, zij bouwen ook een band op met de kandidaten, die zich ook op hun gemak moeten voelen.ingelke_kepringelke schreef: ↑08-08-2025 23:16Bijzonder dat er deze keer op 3 dagen gebakken werd (de eerste dag het deeg maken). Maar wat een anticlimax toen iedereen er zoveel werk in had gestoken maar niemand het echt goed had gedaan.
Het mandje van Georgie![]()
vrijdag 15 augustus 2025 om 23:47
Wat ik me tijdens deze aflevering bedacht; krijgen de kandidaten een onkostenvergoeding? Als ik hoor dat ze 14 uur per dag, meerdere dagen per week aan het bakken zijn; hoeveel boodschappen moeten ze daar niet voor doen?
Er was ooit een forummer wiens kind aan HHB had meegedaan dacht ik. Wellicht weet zij het?
Jammer dat het af is. Gezien de in het verleden behaalde resultaten had ik gedacht dat Dylan zou winnen. Maar ik hoopte stiekem op Christiaan.
Nog een paar maanden en dan begint HHB weer !
Er was ooit een forummer wiens kind aan HHB had meegedaan dacht ik. Wellicht weet zij het?
Jammer dat het af is. Gezien de in het verleden behaalde resultaten had ik gedacht dat Dylan zou winnen. Maar ik hoopte stiekem op Christiaan.
Nog een paar maanden en dan begint HHB weer !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 16 augustus 2025 om 00:25
Christiaan heeft er wel veel aan over gehouden
staat een leuk stuk over hem in de Linda :
https://www.linda.nl/lifestyle/cultuur- ... -afvaller/
Ik dacht alleen dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland was verhuisd. Blijkbaar verkeerd begrepen bij de uitzending.

https://www.linda.nl/lifestyle/cultuur- ... -afvaller/
Ik dacht alleen dat hij al op jonge leeftijd naar Engeland was verhuisd. Blijkbaar verkeerd begrepen bij de uitzending.
zaterdag 16 augustus 2025 om 09:10
Ze krijgen een vergoeding ja. Maar ik meen ooit over de Engelse versie gelezen te hebben dat de deelnemers vaak zelf bijleggen door onbetaald verlof op te nemen en idd hele dagen te oefenen. Als je dat niet doet lig je er zo uit omdat je concurrenten dat wel doen..
Vond het een leuke serie, gunde het iedereen ook om te winnen. Sneu dat bij Dylan niets meer volgens plan lukte, maar Georgië is de terechte winnares.
Vond het een leuke serie, gunde het iedereen ook om te winnen. Sneu dat bij Dylan niets meer volgens plan lukte, maar Georgië is de terechte winnares.
Life is too short to waste time matching socks
zaterdag 16 augustus 2025 om 20:07
Ik had stiekem toch gehoopt dat Christiaan zou winnen. Het was in deze finale eigenlijk de keuze tussen heel goed traditioneel Brits bakken en buiten de lijntjes kleuren (bakken). Ze kozen duidelijk voor het eerste. Dat vond ik jammer. Maar overall had Georgie het wel beter gedaan, dus in die zin prima. Vond het heel sneu voor Dylan, dat hij zijn zenuwen niet de baas was. Maar die is gelukkig ook goed terecht gekomen en nog zó jong, dit komt er sowieso ook wel.
zaterdag 16 augustus 2025 om 21:46
Ik vond de finale opdracht echt tegenvallen. Normaal gesproken zijn de finale opdrachten echt spectaculair.
De hangende taart van Dylan, vond ik gewoon totaal niet mooi ogen. Van de hangende taart van Christian, vond ik alleen het bovenste gedeelte erg mooi gelukt. Het zelfde gold voor Georgië.
Als Christiaan zijn taart qua smaken niet te overheersend was geweest, had hij wellicht kunnen winnen.
Ik vond het zo sneu voor Dylan, het lijkt alsof hij totaal onder de druk bezweken is. Ik keek er echt vanop dat hij nog maar 20 jaar is. In de afsluiting werd er gezegd, dat hij een plek bij een sterrenrestaurant had bemachtigd en dat vond ik echt heel erg leuk om te horen!
Georgië is de terecht winnaar wat mij betreft!
De hangende taart van Dylan, vond ik gewoon totaal niet mooi ogen. Van de hangende taart van Christian, vond ik alleen het bovenste gedeelte erg mooi gelukt. Het zelfde gold voor Georgië.
Als Christiaan zijn taart qua smaken niet te overheersend was geweest, had hij wellicht kunnen winnen.
Ik vond het zo sneu voor Dylan, het lijkt alsof hij totaal onder de druk bezweken is. Ik keek er echt vanop dat hij nog maar 20 jaar is. In de afsluiting werd er gezegd, dat hij een plek bij een sterrenrestaurant had bemachtigd en dat vond ik echt heel erg leuk om te horen!
Georgië is de terecht winnaar wat mij betreft!
dinsdag 19 augustus 2025 om 11:25
Ik zag net pas dat mijn autocorrect Georgië maakt, dus ja op jouw vraag!

Ik vond de finale niet zo spectaculair, maar het ging wel om bakken, dat vond ik er leuk aan. En ik vond alle deelnemers leuk, dat is soms ook wel anders.
Ik ben nu over naar de Oosterburen trouwens, das gro§e Backen is daar afgelopen woensdag begonnen op Sat. 1. Ook daar een deelnemer die op dag 1 telkens op de grond zat te werken. Denk dat er wat van is gezegd, op dag 2 gelukkig niet meer gezien!
Life is too short to waste time matching socks

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in