Entertainment alle pijlers

The Masked Singer 2025

14-11-2025 20:26 152 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het nieuwe seizoen is weer begonnen. Wie raadt er weer mee?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Dan Karaty zou wel leuk zijn!
Ik vind hier dingen van.
charly Luske kan het niet maken om nu wél mee te doen hoor. Loretta draait zich om!
Ik vind hier dingen van.
Teeejamo schreef:
05-12-2025 21:17
Waylon in de cowboyleeuw?
Dat denk ik dus ook, Trijntje en hij allebei coach bij The voice. De hint This is it, had Waylon een show en zong hij alleen nummers van Michael Jackson, was een samenwerking met Timo Steffens.
Marcha01 schreef:
05-12-2025 21:32
Dat denk ik dus ook, Trijntje en hij allebei coach bij The voice. De hint This is it, had Waylon een show en zong hij alleen nummers van Michael Jackson, was een samenwerking met Timo Steffens.
Ja ik denk ook Waylon.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Beunhaas Koen van Heest?
Sabeltandcavia schreef:
05-12-2025 21:21
charly Luske kan het niet maken om nu wél mee te doen hoor. Loretta draait zich om!
Jaaa ohhh dat zat ik ook te denken.
Wie is dat nou weer?
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
05-12-2025 21:40
Wie is dat nou weer?
Geen idee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sabeltandcavia schreef:
05-12-2025 21:40
Wie is dat nou weer?
Geen idee.
mirthemanon schreef:
05-12-2025 21:35
Beunhaas Koen van Heest?
Ja, mijn puber denkt dat ook.
Jammer de beer niet door.
Geen idee wie die rups was maar ik vond haar wel goed en het pak is prachtig.
Dus wel jammer dat ze eruit is.
Toch Angela! Wat jammer dat ze eruit is. Die had ik nog vaker willen horen.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
05-12-2025 21:59
Toch Angela! Wat jammer dat ze eruit is. Die had ik nog vaker willen horen.
Ik ook. De klompen hadden wat mij betreft eruit gemogen.
Ik dacht het al, Angela Groothuizen heeft zo een herkenbare stem. Jammer dat ze eruit is, ik vind haar zo leuk!
Sorry, maar die jury, die slaat toch echt helemaal nergens op? Ik denk dat iedereen wist dat dit Angela Groothuizen was. Ga anders op basis van Sinterklaas switchen naar Merel Westrik. Ik snap dat het niet leuk is als ze alles altijd goed hebben en dat een unanieme jury niet zo leuk is om te zien, maar doe dan een serieus te nemen nep-gok 🙈
Marcha01 schreef:
05-12-2025 21:32
Ik vind dit er wel heel dik bovenop liggen. En dan laten ze hem ook nog eens country zingen. Lijkt mij dat ze willen dat wij denken dat het Waylon is en dat hij het dus niet is.
Sabine schreef:
06-12-2025 19:23
Ik vind dit er wel heel dik bovenop liggen. En dan laten ze hem ook nog eens country zingen. Lijkt mij dat ze willen dat wij denken dat het Waylon is en dat hij het dus niet is.
Ja dat denk ik ook, ligt er te dik bovenop en dan is het hem juist niet denk ik.
Nee, Waylon is het niet, die kan echt absoluut niet dansen.
Kijkt er iemand?
Ja, ik :yes:
MissUnderstood schreef:
09-12-2025 08:37
Nee, Waylon is het niet, die kan echt absoluut niet dansen.

Echt wel.

https://youtu.be/FVqr84GB4-Q?si=zuHtHLQS8iDRmDP9
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
13-12-2025 19:02
Echt wel.

https://youtu.be/FVqr84GB4-Q?si=zuHtHLQS8iDRmDP9

O, dit is eigenlijk wat ik bedoelde: hij kan op de maat wat springen, maar echt goed kunnen dansen is een ander verhaal. Maar misschien overschat ik de danskwaliteiten van de cowboy, hoor, en is het wel gewoon Waylon.
Het is Waylon. Hij heeft het liedje van Harry de Hengst ingezongen vroeger. En ik hoor het ook.
Ik hoor bij de pauw Nick Schilder maar zal het wel fout hebben 😄

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven