The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 21:56
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:54:
Die is haar hielen vergeten aan te doen
Heb ik ook wel eens, vergeet ik mijn ellebogen aan te doen!
Die is haar hielen vergeten aan te doen
Heb ik ook wel eens, vergeet ik mijn ellebogen aan te doen!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 21:56
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 21:49:
Ik ga morgenochtend voordat ik met m'n zus heb afgesproken eerst weer hardlopen. Heb Start to Run gedownload
Vind je lopen met Renate Wennemars niet veel lekkerderder
Ik trek haar stem, en de muziek beter dan Evy
Ok lijstje
* Thom
* Vincent
* Nummer 26
Nummer 26 dus naar huis!
Ik ga morgenochtend voordat ik met m'n zus heb afgesproken eerst weer hardlopen. Heb Start to Run gedownload
Ok lijstje
* Thom
* Vincent
* Nummer 26
Nummer 26 dus naar huis!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 21:58
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:56:
[...]
Ok lijstje
* Thom
* Vincent
* Nummer 26
Nummer 26 dus naar huis ! Zo eens
[...]
Ok lijstje
* Thom
* Vincent
* Nummer 26
Nummer 26 dus naar huis ! Zo eens
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 21:58
zondag 29 april 2012 om 21:59
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 21:56:
[...]
Ok lijstje
* Thom
* Vincent
* Nummer 26
Nummer 26 dus naar huis!
Die ken ik niet... Is daar ook een app voor mijn Aaivoon voor dan? Voor start to run wel in ieder geval en die geeft ook een route mee in de omgeving waar je bent. Vind ik wel prettig, loop ik niet elke keer hetzelfde rondje...
Nou ja... Eerste keer op eigen kracht gedaan, maar morgen via start to run... Denk dat dat toch verstandiger is... Ik was na 5 minuten lopen al kapot... Iets te snel van start gegaan Ik ben kruipend naar huis gegaan hahaha
[...]
Ok lijstje
* Thom
* Vincent
* Nummer 26
Nummer 26 dus naar huis!
Die ken ik niet... Is daar ook een app voor mijn Aaivoon voor dan? Voor start to run wel in ieder geval en die geeft ook een route mee in de omgeving waar je bent. Vind ik wel prettig, loop ik niet elke keer hetzelfde rondje...
Nou ja... Eerste keer op eigen kracht gedaan, maar morgen via start to run... Denk dat dat toch verstandiger is... Ik was na 5 minuten lopen al kapot... Iets te snel van start gegaan Ik ben kruipend naar huis gegaan hahaha
zondag 29 april 2012 om 21:59
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 21:58:
Hadden jullie nou wel gelezen dat ik vroeger ook een voorstelling heb gedaan met van die kleding als Vincent had en blacklight? Maar wij waren veel spannenderder Nee dat heb ik gemist en natuurlijk waren jullie veel spannender
Hadden jullie nou wel gelezen dat ik vroeger ook een voorstelling heb gedaan met van die kleding als Vincent had en blacklight? Maar wij waren veel spannenderder Nee dat heb ik gemist en natuurlijk waren jullie veel spannender