Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 21:06:

[...]

Hier kun je de gemeenstelijke belastingen ook per maand betalen, dan is het beter te doen.Ja, dat kan hier ook, maar ik vergeet dat steeds aan te vragen. Dan kan het alleen maar in 1 of 2 termijnen. Heb het een paar maanden geleden dus al betaald, ik dacht dan ben ik er tenminste vanaf
Ik vond de eerste live dans van Vincent heel goed, daarna ging het bergafwaarts.

Goedzo thom en minhee lekker veel kritiek.
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 21:07:

[...]

Was dat hier ook maar zo, maar goed... Ik schijn 'op stand' te wonen.. Althans, op stand in de achterbuurt van de rijke mensen Huh, ligt het aan je wijk of je in termijnen mag betalen? Bijzonder.....
ik vond het ook niet zo spannend. Ben het eens met Thom.

Ik vind 't wel es een beetje lastig afzeiken tussen al dat Dan-gekwijl ;-p Sjon heeft dat ook een beetje aan z'n kont hangen, maar minder erg... of het moet zijn dat ik het op Sjon nog wel zou kunnen (als-ie niet z'n moeilijke stem de hele tijd opzet )
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 21:07:

[...]

Was dat hier ook maar zo, maar goed... Ik schijn 'op stand' te wonen.. Althans, op stand in de achterbuurt van de rijke mensen Volgens mij moet elke gemeente die mogelijkheid bieden hoor.
ik vind ook dat Thom gelijk heeft

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 21:07:

Idd komt goed IM!!!

Haha tickel je kan t toch niet laten hè Nah, ik had mijn FB al volgekladderd, en alle (leuke) topics gelezen, te mooi om waar te zijn al gezien en geen zin om te strijken. Tja, dan blijft dit over
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2012 @ 21:08:

ik vond het ook niet zo spannend. Ben het eens met Thom.

Ik vind 't wel es een beetje lastig afzeiken tussen al dat Dan-gekwijl ;-p Sjon heeft dat ook een beetje aan z'n kont hangen, maar minder erg... of het moet zijn dat ik het op Sjon nog wel zou kunnen (als-ie niet z'n moeilijke stem de hele tijd opzet )

Je mag hier gewoon alles afzeiken hoor. Behalve Dan

Nou vooruit, zelf Dan, want dan blijft er meer van hem over voor Char en mij
quote:S0LEIL schreef op 06 mei 2012 @ 21:07:

[...]

Zullen we gewoon samen zuinig gaan doen?

We hebben hier sinds vorige week eindelijk een Lidl! Dus mijn boodschappen doe ik daar. Heb sinds 1 maand weer 60 euro contant in m'n spaarpotje!

Erg blij mee, want die was leeg!!! Nu m'n spaarrekening weer aanvullen, want auto moet volgende maand voor APK en grote beurt. In 2014 kan ik auto eindelijk inruilen!!!

Besparen gaat me gek genoeg altijd wel goed af, maar als ik in m'n hoofd heb dat ik iets wil hebben, dan komen er nog allemaal andere dingen bij die vervangen moeten worden... En dan zie ik het even niet zitten, vooral niet als je dan ook nog een aanslag van belastingdienst krijgt van ruim 200 euro.. Of je dat ook nog even wilt betalen...

Alles komt goed, op aanbiedingen letten, en verwarming niet onnodig aan zetten. Douchen met koud water en 1 keer in de week mag het warm

Doe je mee met het koude douchen?
Mag ik jullie anders doorverwijzen naar het vrekkentopic, laten we het hier bij dansen houden

ik ben boos op de gemeente ivm een stomme parkeerboete terwijl ik betaald had en de kwijtschelding van m'n bijdragen wijzen ze ook telkens af
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 21:08:

[...]

Huh, ligt het aan je wijk of je in termijnen mag betalen? Bijzonder.....Ik woon in het Gooi.... Daar wonen in principe alleen rijke mensen Die kunnen het makkelijk in 1 keer betalen hahahaha
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 21:10:

Mag ik jullie anders doorverwijzen naar het vrekkentopic, laten we het hier bij dansen houden

ik ben boos op de gemeente ivm een stomme parkeerboete terwijl ik betaald had en de kwijtschelding van m'n bijdragen wijzen ze ook telkens af

Even een dikke voor jou

Hoe bevalt het verloofde leven? Heeft B. nog avances gemaakt..?
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 21:11:

[...]

Ik woon in het Gooi.... Daar wonen in principe alleen rijke mensen Die kunnen het makkelijk in 1 keer betalen hahahahaTja...... maar niet iedereen daar werkt in de media-wereld toch, met bijbehorende salarissen??
Ik vind het vanavond eigenlijk niet zo veel aan....teveel reclame en teveel twitter geneuzel!!!

En Lieke vind ik ook niks..

SYTYCD vind ik echt veel leuker....Ben benieuwd, volgende week SYTYCD USA.
Klopt helemaal c_estelle... Maar ik kon niet in termijnen betalen... Dacht dat dat misschien te maken had met het feit dat ik hier net woon ofzo?

Heb neit verder gevraagd, maar kwaad opgehangen... Ik had al zoveel hoge rekeningen liggen
hoi Steph
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 21:10:

[...]

We hebben hier sinds vorige week eindelijk een Lidl! Dus mijn boodschappen doe ik daar. Heb sinds 1 maand weer 60 euro contant in m'n spaarpotje!

Erg blij mee, want die was leeg!!! Nu m'n spaarrekening weer aanvullen, want auto moet volgende maand voor APK en grote beurt. In 2014 kan ik auto eindelijk inruilen!!!

Besparen gaat me gek genoeg altijd wel goed af, maar als ik in m'n hoofd heb dat ik iets wil hebben, dan komen er nog allemaal andere dingen bij die vervangen moeten worden... En dan zie ik het even niet zitten, vooral niet als je dan ook nog een aanslag van belastingdienst krijgt van ruim 200 euro.. Of je dat ook nog even wilt betalen...

Alles komt goed, op aanbiedingen letten, en verwarming niet onnodig aan zetten. Douchen met koud water en 1 keer in de week mag het warm

Doe je mee met het koude douchen? Da's het enige waar ik niet op bezuinig hoor, douchen. De verwarming staat hier al in geen eeuwen aan en die gaat 's winters nooit hoog, lampen zijn keurig uit in ruimtes waar ik niet ben. Lidl en Aldi zijn hier te ver en ik heb geen auto (dat is pas zuinig ), dus die sla ik ook over.
IM: Bevalt goed en vooral de ring hij glinstert zó mooi ik blijf er maar naar kijken met verbazing en verwondering, mompelend in mezelf dat ik ga trouwen ....

Oh de ring heeft trouwens 6 diamanten. Mijn armoedige bestaan is bijna over :-D
ik vindDenden wel errug lekker
Ok Soleil; jij wint het op bezuinigingen

Maar ik ga het verzoek van Fanta inwilligen, vanavond niet meer over bezuinigingen hebben
Is goed Leil, ik zal me een beetje inhouden, maar ik sta iig niet in de rij nee

Komt SYTYCD USA op rtl?
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 21:20:

IM: Bevalt goed en vooral de ring hij glinstert zó mooi ik blijf er maar naar kijken met verbazing en verwondering, mompelend in mezelf dat ik ga trouwen ....

Oh de ring heeft trouwens 6 diamanten. Mijn armoedige bestaan is bijna over :-DGa je je ring dan verkopen
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 21:10:

Sorry!

Ik ben het niet gewend om ontopic te moeten zijn op trashtopics, maar ik zal mijn best doen.

Een vrek ben ik niet, dus ik denk dat ik dat topic toch maar oversla.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven