Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Roos, Jazz is gebaseerd op klassiek bal;let, maar heft invloeden van de moderne tijd en muziek, dus bijv. rock of jazzmuziek. Er zitten ook invloeden in van andere dansstijlen.
Ik vond de dames de show stelen , heb alleen naar hun gekeken. Vooral die lange was heel sexy.
niet weer reclame toch?
Oefenen Step, thuis beginnen. Uurtje per dag ofzo. En dan elke keer wat meer opbouwen en elke keer wat hogere hakken nemen.

Ik loop nu weer 7 dagen in de week op hakken... Mijn collega's waren vrijdag helemaal verbaasd omdat ik gympen aan had...
quote:newimprovedkitty schreef op 06 mei 2012 @ 21:26:

[...]

oefenenOw, dat is het. Alleen waar kan ik dat leren?
geweldig onderschrift trouwens Steph!
Dan zei toch net 'Team Thom is wel klaar' oid? VOnd ik ook wel veelzeggend.
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 21:24:

Ik heb Raoul gemist... Of heb ik gewoon neit goed gekeken?Ik heb hem ook gemist, ik gok dat ik druk was met typen
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 21:27:

Oefenen Step, thuis beginnen. Uurtje per dag ofzo. En dan elke keer wat meer opbouwen en elke keer wat hogere hakken nemen.

Ik loop nu weer 7 dagen in de week op hakken... Mijn collega's waren vrijdag helemaal verbaasd omdat ik gympen aan had... Ow, Steph op hakken is net als Steph met autorijden. Ik raak alles.
quote:steph schreef op 06 mei 2012 @ 21:28:

[...]

Ow, dat is het. Alleen waar kan ik dat leren?

Thuis!

Lees onze tips.

Enne, je motto... je weet dat het niet waar is... jij bent juist zoveel afgevallen!
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2012 @ 21:28:

Dan zei toch net 'Team Thom is wel klaar' oid? VOnd ik ook wel veelzeggend.hoe bedoel je?
quote:newimprovedkitty schreef op 06 mei 2012 @ 21:28:

geweldig onderschrift trouwens Steph!Is nieuw. Bedacht door mijn vriend overigens. Randje vet mag best zegt hij.
Thuis oefenen steph. Voor de spiegel. Elke dag een half uurtje ofzo en dan uitbouwen (qua tijd) en opbouwen (qua hakhoogte)

Niet de deur uit voordat je er echt op kunt lopen anders loop je echt wel voor lul.... Ik zie ze dagelijks zo jammer die meiden. Hebben ze t zelf moet door ofzo?

Tickel, volgend jaar pas. Geld is op na diamanten verhuizing
ja, ben je veel afgevallen Steph: gefeliciteerd!

en ook gefeliciteerd voor de trouwende Fanta
quote:c_estelle schreef op 06 mei 2012 @ 21:29:

[...]

Thuis!

Lees onze tips.

Enne, je motto... je weet dat het niet waar is... jij bent juist zoveel afgevallen!Weet ik lieverd maar er zit nog plaatselijk babyvet.
Wat is je onderschrift ?? (ik zit mobiel)
Wat zingen eigenlijk? Ik hoor steeds "dead pussy, dead pussy..."
Ik vind hier dingen van.
Thx voor jullie feli's
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 21:30:

Ik zie ze dagelijks zo jammer die meiden. Hebben ze t zelf moet door ofzo?

Tickel, volgend jaar pas. Geld is op na diamanten verhuizing ja, precies, net of ze pas opde avond bedenken dat ze hakken aanwillen en dan er niet op kunnen lopen.
quote:steph schreef op 06 mei 2012 @ 21:30:

[...]

Weet ik lieverd maar er zit nog plaatselijk babyvet.

Babyvet, op jouw leeftijd?

Fanta, gefeliciteerd! You (have a) rock!
"that pussy "
quote:S0LEIL schreef op 06 mei 2012 @ 21:27:

Roos, Jazz is gebaseerd op klassiek bal;let, maar heft invloeden van de moderne tijd en muziek, dus bijv. rock of jazzmuziek. Er zitten ook invloeden in van andere dansstijlen. ah ok en het verschil tussen modern en klassiek ballet?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 21:30:

Thuis oefenen steph. Voor de spiegel. Elke dag een half uurtje ofzo en dan uitbouwen (qua tijd) en opbouwen (qua hakhoogte)

Niet de deur uit voordat je er echt op kunt lopen anders loop je echt wel voor lul.... Ik zie ze dagelijks zo jammer die meiden. Hebben ze t zelf moet door ofzo?

Tickel, volgend jaar pas. Geld is op na diamanten verhuizing Leuk! En gefeliciteerd! Oh ja, en doe je voordeel met al die topics over familie en trouwen op dit forum
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 21:31:

Wat is je onderschrift ?? (ik zit mobiel)Mijn vet heeft last van verlatingsangst.
quote:S0LEIL schreef op 06 mei 2012 @ 21:29:

[...]

hoe bedoel je?

Ik dacht dat Dan zoiets zei na de tweede choreografie. Dat interpreteerde ik als 'ik weet genoeg (jij bent de winnaar)'. Maar zal het wel verkeerd hebben, haha.

Steph, ik ga ook weer oefenen met hogere hakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven