The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 25 maart 2012 om 21:40
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 21:37:
Ik vind die bijnamen wel een beetje lullig eigenlijk.... Sorry
Ik mag haar niet, maar kan ze geen bijnaam krijgen die niet wijst richting haar uiterlijk?
Ja misschien heb je wel gelijk (hoewel, het blijft een trashtopic natuurlijk hè )
Ik zou zeggen: verzin een goede andere en we nemen hem zo van je over!
Ik vind die bijnamen wel een beetje lullig eigenlijk.... Sorry
Ik mag haar niet, maar kan ze geen bijnaam krijgen die niet wijst richting haar uiterlijk?
Ja misschien heb je wel gelijk (hoewel, het blijft een trashtopic natuurlijk hè )
Ik zou zeggen: verzin een goede andere en we nemen hem zo van je over!
zondag 25 maart 2012 om 21:44
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 21:40:
[...]
Ik zou zeggen: verzin een goede andere en we nemen hem zo van je over!Ja, dat is het voor mij ook wel een beetje. En dat wat Sum zei. Het is een insider-grapje geworden. Ik bedoel er iig niets discriminerends mee.
[...]
Ik zou zeggen: verzin een goede andere en we nemen hem zo van je over!Ja, dat is het voor mij ook wel een beetje. En dat wat Sum zei. Het is een insider-grapje geworden. Ik bedoel er iig niets discriminerends mee.
zondag 25 maart 2012 om 21:45
zondag 25 maart 2012 om 21:46
zondag 25 maart 2012 om 22:04
Het kwetst me niet hoor fantastissima, en ik ben ook fan van harde humor, alleen als het om etniciteit gaat ben ik een beetje gevoelig zeg maar . Niet omdat het me persoonlijk raakt maar iets met politiek correct en zo...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson