Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heerlijk nummer ook van Lie to Me
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 21:37:

Ik vind die bijnamen wel een beetje lullig eigenlijk.... Sorry

Ik mag haar niet, maar kan ze geen bijnaam krijgen die niet wijst richting haar uiterlijk?

Ja misschien heb je wel gelijk (hoewel, het blijft een trashtopic natuurlijk hè )

Ik zou zeggen: verzin een goede andere en we nemen hem zo van je over!
Ik ben een man, daarmee heb ik alles verklaard.
Tot volgende week!
quote:badeentje schreef op 25 maart 2012 @ 21:41:

Ik ben een man, daarmee heb ik alles verklaard.Nee hoor, nog langer niet
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 21:40:

[...]

Ja misschien heb je wel gelijk (hoewel, het blijft een trashtopic natuurlijk hè )

Ik zou zeggen: verzin een goede andere en we nemen hem zo van je over!Ja, dat is het voor mij ook wel een beetje. En dat wat Sum zei. Het is een insider-grapje geworden. Ik bedoel er iig niets discriminerends mee.
IK duik eens in de wereld van liegende mensen en daarna in bed lekker Nikita kijken

Tot volgende week, want ik weet nu al dat ik jullie toch niet kan missen en dus gewoon weer om 20.00 voor de buis zit
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 21:37:

Ik vind die bijnamen wel een beetje lullig eigenlijk.... Sorry

Ik mag haar niet, maar kan ze geen bijnaam krijgen die niet wijst richting haar uiterlijk?Ik noem d'r steevast Jee Min Hee. Jeminee dus.
Ja het is ook een trashtopic natuurlijk, schrijf ook vooral wat je wil, ik hou het wel bij jee-min-hee en geile troela.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 21:45:

Tot volgende week, want ik weet nu al dat ik jullie toch niet kan missen en dus gewoon weer om 20.00 voor de buis zit
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 21:49:

[...]

Of jij moet live aan het bevallen zijn, dan zit ik op jouw topic natuurlijk
Gama ik bedoel t ook niet verkeerd, maar ik heb nu eenmaal soms 'harde' humor. Net zo goed tegen mezelf overigens sorry als het jou kwetst maar kan niet beloven t niet meer te doen, ik word soms meegesleept door het getrash
ik kijk nog even naar Obese en dan naar kwestie van kiezen op rtl 4
Het kwetst me niet hoor fantastissima, en ik ben ook fan van harde humor, alleen als het om etniciteit gaat ben ik een beetje gevoelig zeg maar . Niet omdat het me persoonlijk raakt maar iets met politiek correct en zo...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Hoi!!!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jammer eigenlijk, dat Dan zichzelf zo weinig inspraak geeft bij het jureren.
Ik weet niet hoelang ik nu ga kijken met alle terugkijken en evt intriges.
Hé, die wekker lijkt me wel iets. Misschien word ik dan eens wakker 's ochtends

De rest van het gebouw waarschijnlijk ook, maar een kniesoor die daar op let
quote:steph schreef op 01 april 2012 @ 20:05:

Ik weet niet hoelang ik nu ga kijken met alle terugkijken en evt intriges.Ik vond het wel best, lekker veel Dan in beeld
Pfff, wat vind ik Jeeminee toch irritant zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven