The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 8 april 2012 om 20:54
zondag 8 april 2012 om 20:56
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 april 2012 @ 20:54:
Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag? Ik had ook geen verplichtingen en heb heerlijk aan mijn jas genaaid. En toen hield mijn strijkbout er mee op . Nu heb ik die van de buurvrouw te leen. Alleen de knopen nog, dan is hij af.
Ik zou heel leuk gaan eten bij mijn zusje en zwager
Helemaal leuke taart gebakken
http://dieetnooitmelk.wor ... oladetaart-met-frambozen/
Uurtje voordat ik wegga dacht ik, wat heb ik een buikkramp ik ga even naar het toilet
En halverwege kots ik zo mijn hele paas ontbijt en lunch er weer uit....
Dus in joggingsbroek onder een dekentje op de bank
En ik wil mijn taart zo graag proberen..
Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag? Ik had ook geen verplichtingen en heb heerlijk aan mijn jas genaaid. En toen hield mijn strijkbout er mee op . Nu heb ik die van de buurvrouw te leen. Alleen de knopen nog, dan is hij af.
Ik zou heel leuk gaan eten bij mijn zusje en zwager
Helemaal leuke taart gebakken
http://dieetnooitmelk.wor ... oladetaart-met-frambozen/
Uurtje voordat ik wegga dacht ik, wat heb ik een buikkramp ik ga even naar het toilet
En halverwege kots ik zo mijn hele paas ontbijt en lunch er weer uit....
Dus in joggingsbroek onder een dekentje op de bank
En ik wil mijn taart zo graag proberen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 8 april 2012 om 20:58
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 april 2012 @ 20:54:
Ik heb heeeeeel lang uitgeslapen, toen uitgebreid ontbeten en koffie gedronken, toen op de bank geploft met laptop en telefoon en toen heb ik wat geklust in huis. Daarna wat uitgebreider gekookt dan normaal en nu zit ik weer voor de tv.
Wat voor jas ben je aan het maken?
Ik heb heeeeeel lang uitgeslapen, toen uitgebreid ontbeten en koffie gedronken, toen op de bank geploft met laptop en telefoon en toen heb ik wat geklust in huis. Daarna wat uitgebreider gekookt dan normaal en nu zit ik weer voor de tv.
Wat voor jas ben je aan het maken?