The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 15 april 2012 om 21:51
quote:S0LEIL schreef op 15 april 2012 @ 21:50:
[...]
Ik werk veel met Belgen en er is een enorm verschil met de Nederlanders. Nederlanders zijn direct, geven het aan als ze een probleem met een ander hebben, spreken het uit en lossen het zelf onderling op. De Belgen laten het broeien, praten achter elkaars rug om, halen er (stiekem) een meerdere bij en die moet het dan oplossen. En echt uitgesproken wordt iets zelden, het blijft altijd achter elkaars rug om een beetje broeien.Oké, dat maakt een hoop duidelijk ja.
[...]
Ik werk veel met Belgen en er is een enorm verschil met de Nederlanders. Nederlanders zijn direct, geven het aan als ze een probleem met een ander hebben, spreken het uit en lossen het zelf onderling op. De Belgen laten het broeien, praten achter elkaars rug om, halen er (stiekem) een meerdere bij en die moet het dan oplossen. En echt uitgesproken wordt iets zelden, het blijft altijd achter elkaars rug om een beetje broeien.Oké, dat maakt een hoop duidelijk ja.
zondag 15 april 2012 om 21:53
Ik loop ietsje achter weer (die pauze knop) en ben nog niet helemaal door 't dansje heen, maar wil wel alvast graag kwijt dat dat meisje met oranje haar (was dat nou lizzie? die lange) écht niet kan draaien...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 15 april 2012 om 21:56
zondag 15 april 2012 om 22:02