The Voice Of Holland seizoen 9
vrijdag 25 januari 2019 om 21:39
Vast dezelfde tandarts als Jorik.charlottew88 schreef: ↑25-01-2019 21:39Deze zangeres heeft haar tanden laten bleken denk ik ze zijn zo wit.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 25 januari 2019 om 21:40
Ja, ik vind hem vaak echt vriendelijk en aardig en met veel minder kapsones dan hij wel een kon laten zien.fashionvictim schreef: ↑25-01-2019 21:37Ik ook, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind hem zelfs wel leuk.
Zijn Engels is enorm slecht, maar ook wel weer lachwekkend
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 25 januari 2019 om 21:40

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 25 januari 2019 om 21:41
Kleine is inderdaad absoluut niet arrogant, zelfs als hij het over zijn volgers op Insta heeft, ik denk echt dat hij dat gewoon oprecht als een vaststelling bedoelt. Maar hij is ook een beetje onnozel.
vrijdag 25 januari 2019 om 21:42
Ja, eens. Ik heb tot nu toe elke aflevering wel een keer om hem gelachen (en dan niet uitlachen, maar gewoon dat ik hem grappig vond.)
Am Yisrael Chai!
vrijdag 25 januari 2019 om 21:43
Heel netjes verwoordBetty_Slocombe schreef: ↑25-01-2019 21:41Kleine is inderdaad absoluut niet arrogant, zelfs als hij het over zijn volgers op Insta heeft, ik denk echt dat hij dat gewoon oprecht als een vaststelling bedoelt. Maar hij is ook een beetje onnozel.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 25 januari 2019 om 21:44
Dat valt me niet eens meer op, vermoedelijk door beroepsdeformatie.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 25 januari 2019 om 21:47