The voice UK
zaterdag 31 maart 2012 om 20:26
zaterdag 5 mei 2012 om 21:43
Aleks Josh. Was leuk zo te zien.
Die kale mevrouw, Toni Warne vond ik niet zo bijzonder.
Max Milner vind ik ook wel aardig in die 10 seconden
Ruth Ann Nee
Hannah Berney nee wat moeten al die handen achter haar?
Vince KIdd nee te hoog
Cassius nee
Nou aan die korte stukjes te zien heb ik niet heel veel gemist en toch alles gezien
Die kale mevrouw, Toni Warne vond ik niet zo bijzonder.
Max Milner vind ik ook wel aardig in die 10 seconden
Ruth Ann Nee
Hannah Berney nee wat moeten al die handen achter haar?
Vince KIdd nee te hoog
Cassius nee
Nou aan die korte stukjes te zien heb ik niet heel veel gemist en toch alles gezien
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 5 mei 2012 om 22:18
Ik vind die kale mevrouw echt zo irritant. Elke keer weer beginnen over dat ze kaal is en trauma en blablabla, als je er zo mee zit, koop dan een mooie pruik, niemand die het ziet Buiten dat vind ik haar mimiek echt vreselijk, en dat heeft niks met die kaalheid te maken.
Die griet met dat lange blonde haar, snel exit, arrogant mokkel, weg dermee.
Cassius mag er van mij ook wel uit, vond het niet echt bijzonder, als hij wel doorgaat moet hij het volgende jurycommentaar niet met zijn hoofd in de borsten gaan staan van de presentatrice, dat zag er een beetje vreemd uit
Die griet met dat lange blonde haar, snel exit, arrogant mokkel, weg dermee.
Cassius mag er van mij ook wel uit, vond het niet echt bijzonder, als hij wel doorgaat moet hij het volgende jurycommentaar niet met zijn hoofd in de borsten gaan staan van de presentatrice, dat zag er een beetje vreemd uit
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 5 mei 2012 om 22:23
quote:NymphadoraTonks schreef op 05 mei 2012 @ 22:19:
Waarom is ze eigenlijk kaal?
Die tieten van die presentatrice waren ook opvallender dan haar gezicht. Ik zou nu haar haarkleur niet meer kunnen vertellen maar ik weet nog wel dat ze een enorme tietengleuf had. Ik keek ook alleen maar naar haar tieten. Ik kwam niet meer bij met die Cassius, die close up shots
Waarom is ze eigenlijk kaal?
Die tieten van die presentatrice waren ook opvallender dan haar gezicht. Ik zou nu haar haarkleur niet meer kunnen vertellen maar ik weet nog wel dat ze een enorme tietengleuf had. Ik keek ook alleen maar naar haar tieten. Ik kwam niet meer bij met die Cassius, die close up shots