the voiz 2013
vrijdag 13 september 2013 om 22:00
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 september 2013 @ 21:59:
Ik dacht even dat ze geschminkt was als zwarte piet. Wat een laag plamuur zit er op zeg!
Ik dacht even dat ze geschminkt was als zwarte piet. Wat een laag plamuur zit er op zeg!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 13 september 2013 om 22:03
Ik vind het echt flauw van de jury, ze komen erachter dat ze 'backing vocal' is van iemand en ze hebben spijt, spijt, spijt. Het was 'heus heel goed'. Nou ik vond het gewoon niet goed. Sow.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
vrijdag 13 september 2013 om 22:04
quote:Tickel schreef op 13 september 2013 @ 22:00:
Ik vind dat nieuwe nummer en bijbehorende clip van Miley Cyrus trouwens geweldig!Heb je DWDD gekeken? Dat ze naakt op een dolfijn zit, op de eiffeltoren etc.heel leuk!
Ik vind dat nieuwe nummer en bijbehorende clip van Miley Cyrus trouwens geweldig!Heb je DWDD gekeken? Dat ze naakt op een dolfijn zit, op de eiffeltoren etc.heel leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!