Entertainment alle pijlers

the voiz 2013

30-08-2013 20:39 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja het is weer zover

ze voiz of Holland is weer begonnen

Zonder Nick en Simon maar met Ali B en Candy Ilse

Het zal mij benieuwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
verstand op nul en doorgaan :D

Hij kwam dan 1x voor drinken. daarna niet meer. Maar dat was soms oo kwel es 3x per nacht. Nu gelukkig hoogstens 1x.

Update van VV op fb.
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:10:

[...]

Lief van je Liezze.. Voor zolang het duurt. Hij heeft afgelopen nacht voor het eerst sinds 1,5 jaar doorgeslapen

Hij moet nog 2 hoektanden en 4 kiezen dus het is nog niet voorbij maar momenteel eventjes wat rustiger.

Hoe is het met jou? :-)Jeetje Pip 1,5 jaar arme kleine en arme jij
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
t is hier heul koud. Al een week of twee. Wij hebben een huis dat slecht geisoleerd is. Jaren 50 woningbouwhuis... geen vloerisolatie, slecht dubbel glas etc.
Ali is gewoon een meeloper.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat is Marco een vadsig vies mannetje geworden zeg.
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:18:

Wat is Marco een vadsig vies mannetje geworden zeg.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb liever t origineel
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:10:

[...]

Lief van je Liezze.. Voor zolang het duurt. Hij heeft afgelopen nacht voor het eerst sinds 1,5 jaar doorgeslapen

Hij moet nog 2 hoektanden en 4 kiezen dus het is nog niet voorbij maar momenteel eventjes wat rustiger.

Hoe is het met jou? :-)

Dat is wel een waard! Maar 1,5 jaar?! Mijn god meid en jij functioneert nog enzo?

Met mij is alles goed! Alles lijkt gezeur in vergelijking met 1,5 geen fatsoenlijke nacht slaap
quote:Tickel schreef op 27 september 2013 @ 22:18:

Ali is gewoon O.A. een meeloper.Blegh.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind haar erg goed zingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik houd helemaal niet van dit soort stemmen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ohjee. Marco de sloopkogel.
Ik vond haar vorig jaar al super en nu nog
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:18:

t is hier heul koud. Al een week of twee. Wij hebben een huis dat slecht geisoleerd is. Jaren 50 woningbouwhuis... geen vloerisolatie, slecht dubbel glas etc.
Ja, ze is goed. Ze moet alleen niet praten
Wat doet die Borsato irritant
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:20:

Ja, ze is goed. Ze moet alleen niet praten +1
Ha Enn
Mooie stem, echt een heel lelijk jasje!
quote:Phoolan schreef op 27 september 2013 @ 22:20:

[...]

Maar we gaan een huis kopen. Ergens. Over niet al te lange tijd. Dus dat is een troost. Maar de kaarsjes wapperen. Hier in huis zelfs waait de wind. Het hele jaar door
Ze is wel goed, maar toch vind ik het niks.
Marco heeft wel een goed geheugen voor namen en gezichten..

Maar heten die broer en zus echt Gerard en Gerrie?... tss..
Wat zit trein nou de hele tijd te knipogen, zo irritant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:21:

[...]

Maar we gaan een huis kopen. Ergens. Over niet al te lange tijd. Dus dat is een troost. Maar de kaarsjes wapperen. Hier in huis zelfs waait de wind. Het hele jaar door Ik heb ook nog een huis te koop. Kopen?
quote:Nouschi schreef op 27 september 2013 @ 22:19:

Ik houd helemaal niet van dit soort stemmen.

Deze stem doet me denken aan die muts van een of andere talentenjacht die alleen maar Nederlandstalig zong. Marjet, kan dat?

Edit: dat was ook The Voice.
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven