the voiz 2013
vrijdag 27 september 2013 om 22:17
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:10:
[...]
Lief van je Liezze.. Voor zolang het duurt. Hij heeft afgelopen nacht voor het eerst sinds 1,5 jaar doorgeslapen
Hij moet nog 2 hoektanden en 4 kiezen dus het is nog niet voorbij maar momenteel eventjes wat rustiger.
Hoe is het met jou? :-)Jeetje Pip 1,5 jaar arme kleine en arme jij
[...]
Lief van je Liezze.. Voor zolang het duurt. Hij heeft afgelopen nacht voor het eerst sinds 1,5 jaar doorgeslapen
Hij moet nog 2 hoektanden en 4 kiezen dus het is nog niet voorbij maar momenteel eventjes wat rustiger.
Hoe is het met jou? :-)Jeetje Pip 1,5 jaar arme kleine en arme jij
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 27 september 2013 om 22:19
vrijdag 27 september 2013 om 22:19
quote:Pippin schreef op 27 september 2013 @ 22:10:
[...]
Hoe is het met jou?
Dat is wel een waard! Maar 1,5 jaar?! Mijn god meid en jij functioneert nog enzo?
Met mij is alles goed! Alles lijkt gezeur in vergelijking met 1,5 geen fatsoenlijke nacht slaap
[...]
Hoe is het met jou?
Dat is wel een waard! Maar 1,5 jaar?! Mijn god meid en jij functioneert nog enzo?
Met mij is alles goed! Alles lijkt gezeur in vergelijking met 1,5 geen fatsoenlijke nacht slaap
vrijdag 27 september 2013 om 22:21
vrijdag 27 september 2013 om 22:22
vrijdag 27 september 2013 om 22:23