the voiz 2013
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:46
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:48
quote:Tickel schreef op 04 oktober 2013 @ 20:45:
Zat te wachten tot het zou beginnen................................op de verkeerde zender
Zat te wachten tot het zou beginnen................................op de verkeerde zender
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:49
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2013 @ 20:47:
Helleuwwwwwwwwwwwwww
Ik zat even de nieuwe cd van Justin Timberlake binnen te halen, wat heb ik gemist?Een voormalige idolskandidate voor wie ze niet hebben gedraaid.
Helleuwwwwwwwwwwwwww
Ik zat even de nieuwe cd van Justin Timberlake binnen te halen, wat heb ik gemist?Een voormalige idolskandidate voor wie ze niet hebben gedraaid.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:50
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:50
quote:coolpack2 schreef op 04 oktober 2013 @ 20:49:
Ik had gehoord ja, van Isabon. Triest Ik kende haar niet heel goed van hier, al had ik 'r waarschijnlijk wel herkend - sommige namen haal ik een beetje door elkaar.
Ik ook hoor. Maar Isabon herkende ik dan weer wel.
Ik schrok ervan; het is ontzettend snel gegaan.
Ik had gehoord ja, van Isabon. Triest Ik kende haar niet heel goed van hier, al had ik 'r waarschijnlijk wel herkend - sommige namen haal ik een beetje door elkaar.
Ik ook hoor. Maar Isabon herkende ik dan weer wel.
Ik schrok ervan; het is ontzettend snel gegaan.