Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!

Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:ZeezoutCaramel schreef op 27 april 2016 @ 22:34:

[...]

Is wel duidelijker .

Maareh waar koopt men zo'n dekbedovertrek?

Gewoon een paar stippen op je matrashoes naaien, en dan daarna nog een keer naaien.

Sorry, ik ben een beetje melig. Ik hang lekker in de wijn na een ongelofelijk kutte dag.
Het telefoonhoesje don't dead, open inside hebben ze daar niet voor mijn telefoon
quote:ZombieQueen schreef op 27 april 2016 @ 22:38:

[...]

Gewoon een paar stippen op je matrashoes naaien, en dan daarna nog een keer naaien.

[afbeelding]

Sorry, ik ben een beetje melig. Ik hang lekker in de wijn na een ongelofelijk kutte dag. en een vanwege je kutdag
quote:ZombieQueen schreef op 27 april 2016 @ 22:38:

[...]

[img]http://41.media.tumblr.com/tumblr_m0hxb ... r1_500.png[/img]

Sorry, ik ben een beetje melig. Ik hang lekker in de wijn na een ongelofelijk kutte dag. en
gelukkig is de dag bijna voorbij.
quote:tulpje1977 schreef op 27 april 2016 @ 22:41:

[...]

en een vanwege je kutdag

Ik begon me meteen beter te voelen na het teruglezen hier.

Lekkere bakvissen van me.
Speciaal voor ZombieQueen;

quote:Lulu_ schreef op 27 april 2016 @ 22:50:

Speciaal voor ZombieQueen;

[afbeelding]
And now for something completely different:

Opgelet, spoilery castingnieuws in het wit en een spoiler/speculatie over Daryl:

Exciting Stuff - Season 7 Pacing Clues

The first thing I posted you see the casting call for presumably Ezekiel who is the leader of the Kingdom which is presumably the place that Carol and Morgan are going.

Ezekiel is set to start filming/working 5/25/16 as you see in the casting call and that aligns with episode 3.

The second thing I posted is that Norman Reedus had to cancel Megacon. Megacon is a convention in Orlando. As you see in the tweet it says he cancelled because he will have an extended filming schedule.

Now this could be something not Walking Dead related. BUT if it IS Walking Dead related MegaCon is May 26-29 so if this is true it aligns with episode 3.

This could mean Daryl will end up at the Kingdom in episode 3.

De plaatjes die erbij horen dus alleen maar als link (zijn screenshots van twitter e.d hoor, geen foto's)

https://40.media.tumblr.c ... at2vOCw61vr36sko1_540.png

https://65.media.tumblr.c ... at2vOCw61vr36sko2_540.png
WHuahahahaha okee ik dacht dat mijn bakvis dromen erg waren maar nee dus.

Ik droomde dat ik Norman 'toevallig' tegen kwam op straat, dat liep uit tot een date, die date duurde daaaagen. Maar toen moest ik terug naar Nederland (ik werkte en woonde in Amerika) vanwege een sterfgeval, en pardoes als verassing was hij mij achterna gereisd. En liet hij zijn zoontje nog overkomen en hielden wij twee weken vakantie in Nederland. :/ en alles wat je doet als je iemand leuk vindt whuahahah
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
quote:Lovestar schreef op 27 april 2016 @ 22:37:

Ik ben op Alie express aan het kijken en wordt hebberig

Ik zit ook even te kijken. Ik herken het gevoel! zie alleen geen hoesjes voor mijn telefoon maar die komen denk/hopelijk nog wel (toestel is nog niet zo heel lang uit ).

Even naar andere dingen kijken
quote:Starshine schreef op 27 april 2016 @ 22:55:

Opgelet, spoilery castingnieuws in het wit en een spoiler/speculatie over Daryl:

The first thing I posted you see the casting call for presumably Ezekiel who is the leader of the Kingdom which is presumably the place that Carol and Morgan are going.

Ezekiel is set to start filming/working 5/25/16 as you see in the casting call and that aligns with episode 3.

The second thing I posted is that Norman Reedus had to cancel Megacon. Megacon is a convention in Orlando. As you see in the tweet it says he cancelled because he will have an extended filming schedule.

Now this could be something not Walking Dead related. BUT if it IS Walking Dead related MegaCon is May 26-29 so if this is true it aligns with episode 3.

De plaatjes die erbij horen dus alleen maar als link (zijn screenshots van twitter e.d hoor, geen foto's)

https://65.media.tumblr.c ... at2vOCw61vr36sko2_540.pngWit:

Ooooh tof die koppeling had ik nog niet gezien!! Is de verwachting tot nu toe niet dat Carol en Morgan ook naar the Kingdom gaan? Hebben we btw al een casting call voor Shiva gezien...;)
quote:Starshine schreef op 27 april 2016 @ 22:55:

https://65.media.tumblr.c ... at2vOCw61vr36sko2_540.pngWaaaaaaah, ik word zo nieuwsgierig van zulke spoiler-achtige berichten!
Ooooh zal ik mijn echte dromen dan ook maar eens delen, als in slaapdromen dus. Ik was een keer in een soort Disneyland achtig iets, met NR blijkbaar, we waren ook een soort van nog net niet koppeltje, maar dat was iets wat je dan in de droom voelde en eigenlijk nergens aan merkte. Hij was wel lief en pakte op een gegeven moment mijn hand. En dat was het allerspectaculairste wat er gebeurde. Ik droom zelden over bekende mensen en ik was nu dus ook hevig teleurgesteld in mijzelf hierover.

Mijn bakvisdagdromen zijn wel leuker dan dat

Aan de andere kant...ooit in een heftige stressweek had ik een onrustige nacht, steeds wakker enzo, en ik heb toen geloof ik bedacht/gedroomd (ik weet dus niet welke van de twee, dat is het rare) dat NR zijn armen om mij heen had en vanaf dat moment heb ik nog een paar uur goed geslapen... Was ie een soort interventie ofzo .

Mijn zombiedromen zijn trouwens altijd heel leuk. Ik ben om een of andere reden dan wel bang maar echt wel badass en in control ofzo. Ik heb ze niet zo vaak, maar ze zijn altijd leuk .
quote:ZeezoutCaramel schreef op 27 april 2016 @ 22:58:

[...]

Wit:

Ooooh tof die koppeling had ik nog niet gezien!! Is de verwachting tot nu toe niet dat Carol en Morgan ook naar the Kingdom gaan? Hebben we btw al een casting call voor Shiva gezien...;)wit: Tot nu toe is de verwachting inderdaad dat Carol en Morgan naar de Kingdom gaan en dus hebben ze een Ezekiel nodig. Maar de koppeling dat Daryl daar ook heen gaat is uitsluitend gebaseerd op zijn annulering van Magiccon vanwege een 'extended film schedule' en dat MC tijdens E3 valt, de aflevring waarin men dus de Kingdom/Ezekiel verwacht. Dat Norman langer met filmen bezig is, hoeft natuurlijk geen klap te zeggen. Misschien is doet hij wat voorwerk omdat hij later in het jaar weer een andere klus ergens heeft (het liefst op een Noordhollands strand ), misschien zijn er onverwachts extra scenes bijgekomen die zich helemaal niet in het Kingdom afspelen. Het is echt pure speculatie gebaseerd op eigenlijk niks.
quote:Starshine schreef op 27 april 2016 @ 23:07:

[...]

wit: Tot nu toe is de verwachting inderdaad dat Carol en Morgan naar de Kingdom gaan en dus hebben ze een Ezekiel nodig. Maar de koppeling dat Daryl daar ook heen gaat is uitsluitend gebaseerd op zijn annulering van Magiccon vanwege een 'extended film schedule' en dat MC tijdens E3 valt, de aflevring waarin men dus de Kingdom/Ezekiel verwacht. Dat Norman langer met filmen bezig is, hoeft natuurlijk geen klap te zeggen. Misschien is doet hij wat voorwerk omdat hij later in het jaar weer een andere klus ergens heeft (het liefst op een Noordhollands strand ), misschien zijn er onverwachts extra scenes bijgekomen die zich helemaal niet in het Kingdom afspelen. Het is echt pure speculatie gebaseerd op eigenlijk niks.Wit:

Sowieso wel bijzonder toch, ze filmen bij voorkeur door de week, dat ze dit idd nu al weten... Maar goed, dat NR nog aan het filmen is tegen die tijd zegt in ieder geval genoeg over Daryl zn lot in de premiere. Al kan ie theoretisch gezien natuurlijk iets anders filmen...

Maareh, ik ga toch hopen op een Caryl reunion hihi.
wit: Ha ja, dat is waar ook. In principe is dit een best grote spoiler omdat het zegt dat Daryl dus niet doodgaat. Nou had ik dat ook niet verwacht, ook al omdat meerdere acteurs al hebben laten vallen dat ze uitkijken naar Daryls verhaal over dit of dat, maar toch.

Anyway, ik wil ook graag een reunionhug 2.0.

en omdat alles anders zo wit wordt, even een jeugdfoto van Bob Ross Michael Cudlitz.

ik weet niet waar ik meer over geshockeerd ben...dat kapsel of dat sexy overhemd.
Bob Ross
quote: Starshine schreef op 27 april 2016 @ 23:14:

wit: Ha ja, dat is waar ook. In principe is dit een best grote spoiler omdat het zegt dat Daryl dus niet doodgaat. Nou had ik dat ook niet verwacht, ook al omdat meerdere acteurs al hebben laten vallen dat ze uitkijken naar Daryls verhaal over dit of dat, maar toch.

Anyway, ik wil ook graag een reunionhug 2.0.

en omdat alles anders zo wit wordt, even een jeugdfoto van Bob Ross Michael Cudlitz.

[afbeelding]

ik weet niet waar ik meer over geshockeerd ben...dat kapsel of dat sexy overhemd.

Ik zie de strakke broek met wijde pijpen eronder
Wit: Reuniontwister please

Hahaha die foto! Dat haar...wow...

Edit: nog 106 posts weg van plaatjes plakken! Moet er 200 hebben om het te kunnen aanvragen toch?
dat ja

lieverds, ik ga naar bed. weer een vroege morgen.
Welterusten Starshine!

Ik ga ook maar eens die kant op, laters!

pleasant dreams, zal ik maar zeggen

Welterusten!
Die foto van Michael Cudlitz, geweldig!!

Ik ga lekker slapen, de wekker gaat morgen om 05.45. Fijne avond nog allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven