Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!

Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:ZombieQueen schreef op 09 mei 2016 @ 22:21:

[...]

Thanks! Lief!

Niet overin zitten wanneer je per ongeluk iets rots zou schrijven hoor. Ik weet dat je het nooit zo zou bedoelen.

Ik leef met je mee. Het hele gebeuren is al zwaar en verdrietig genoeg en wil je niet teveel confronteren ermee.

Duimen voor een little asskicker
Zit nu outlander te kijken. De armen van Jamie kunnen wedijveren met die van Daryl.

Jemig mensen, wat een narigheid allemaal . Sterkte Hunnie gecondoleerd baami
Goedemorgen!

Best leuk als dit je baan is: met een roze hartenemmertje in je hand de acteurs met bloed insmeren.

verdwaald op het nieuwe forum
Ik vind TWD inmiddels zo realistisch dat dit surrealistisch lijkt

zo kijkt mijn dochter ook als ze haar zin niet krijgt!

Speciaal voor Starshine: niet overlopen he?
Hunnie en baami, sterkte allebei

Ik heb gisteren de aflevering gekeken waar Hershel gedood wordt. Ik geloof dat ik dat toch wel een van de heftigste afleveringen vond. Op het moment dat Rick en Carl elkaar weer vonden en Judith kwijt waren had ik het niet meer en moest ik janken. En dat terwijl ik weet hoe het verder gaat...

Nou ja, ik heb wel weer over TWD gedroomd. Ik was met een groep mensen in een gebouw met trappen en we moesten daar weg. Ik hielp een vrouw (dat was eigenlijk Rosita) met haar vader die in een rolstoel zat. We tilden de beste man zo met zijn tweeën van de trap Ineens vonden we een lift, maar we pasten er niet allemaal in, dus Daryl, Rick, ik en nog wat mensen (de sterke mensen ) besloten een andere uitweg te zoeken. Die vonden we, maar we moesten eerst langs een ruimte waar walkers waren. Uiteraard zagen ze ons en kwamen op ons af. De rest stond net in een lift, de deuren gingen al dicht en ik moest mezelf verdedigen. Ik schoot een walker door zijn hoofd met mijn zilveren pistool en toen waren mijn kogels op. Paniek natuurlijk, maar toen kwamen Daryl en Rick met een hoop geschreeuw de lift uit gerend om me te redden En toen ging mijn wekker, grrrrrr
Uhm... stuff... and things
quote:Starshine schreef op 09 mei 2016 @ 23:11:

Zit nu outlander te kijken. De armen van Jamie kunnen wedijveren met die van Daryl.

[afbeelding]Maar de rest niet

Hahahahaha permanentje bij Andy.
Daar wil ik foto's van, Andy in de roze krullers onder de droogkap!
Dan krijg je zoiets:

Volgende keer wel wat beter uitborstelen...

Sorry, ik kon niets beters vinden dan dit!

Haha, ik kan niet knutselen op de aaipet en mijn laptop ligt op mijn werk....
baami gecondoleerd, hunniebunnie sterkte en dragisa nogmaals beterschap, voor jullie alledrie en ZombieQueen een

Rick met een permanentje
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

komt heel even uit haar lurker status

Hallo !!! ben inmiddels alweer bij Seizoen 5 met mijn marathon.. heb expres de beth aflevering geskipt en degene waarin eugene geen scientist is en ga nu langzaam richting beth dood (gaap)....

handig die verbouwing... lekker op de bank twd afleveringen kijken.... zegt een van die bouwlui opeens... ik denk dat abraham gelucilled is en ik meteen

ben nu vooral de moe in de avond om alles te lezen...

dus iedereen die en nodig heeft.. hierzo en ook als niet nodig is

terug in lurker status
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:floflo schreef op 10 mei 2016 @ 08:24:

Goedemorgen!

Best leuk als dit je baan is: met een roze hartenemmertje in je hand de acteurs met bloed insmeren.

[afbeelding]

Iiiiiiiiiii !!!!! die emmer heb ik ook.. alleen geen bloed en ook niet de acteurs

heb duidelijk niet veel gemist !! Hihihi die plaatjes over Rick zijn permament.. hihi
oh ja Gecondoleerd Baami !!
quote:floflo schreef op 10 mei 2016 @ 08:35:

[afbeelding]

Speciaal voor Starshine: niet overlopen he? God nee zeg
Ik moest vandaag in Amsterdam werken dus ik dacht even langs een comic shop te gaan voor mijn daryl en carol funko pops. Mooi niet dat ze die hadden grrrr.
wat is dat dan Starshine
Geinige poppetjes. Je hebt ze van allerlei series, films of games.

Ze hebben van die wiebelhoofdjes, net als die hondjes voor in de auto.

die zijn super schattig en leuk

een (f)twd gecombineerd plaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven