Entertainment alle pijlers

The Walking Dead; Not Cool!

05-04-2016 02:13 3007 berichten
You got no fucking idea how not fucking cool that shit is.

En zo is het. Wat een fucking kutfinale, dat mag ik wel zeggen in true Negan fashion.

Anyway, bij deze het nieuwe topic om na te praten/huilen/schelden over S6 en te speculeren over S7.

GEEN SPOILERS!! (voor regels zie onderaan)

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comic spoilers en casting nieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt!

Het vorige topic: The Walking Dead: This Topic Now Belongs To Negan

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Links naar de comics: Link 1 link 2 link 3

Wie kust Lucille?

Totaal aantal stemmen: 145

Rick Geen stemmen
Carl (5%)
Abraham (29%)
Daryl (1%)
Glenn (25%)
Sasha (5%)
Michonne (4%)
Rosita (3%)
Aaron (5%)
Maggie (1%)
Eugene (22%)
quote:mama_lin schreef op 08 april 2016 @ 12:35:

Lost begon heel sterk, maar werd per seizoen vreemder en vager. Ik vond vooral het laatste seizoen een bijeen geraapt zooitje van nutteloze ideeën. Ze hadden er veel eerder een eind aan moeten breien!Idd, ze hebben dat veel te lang uitgemolken. Maar volgens mij wisten de schrijvers ook niet hoe ze het moesten eindigen
quote:tulpje1977 schreef op 08 april 2016 @ 12:38:

[...]

Idd, ze hebben dat veel te lang uitgemolken. Maar volgens mij wisten de schrijvers ook niet hoe ze het moesten eindigenKlopt. Ze hadden er eigenlijk een strijd van kunnen maken van die lui die er in huisjes woonden. En dat uiteindelijk die reddingsploeg kwamen ze naar huis konden, maar daar nog gewoon last van hun ervaringen hadden ofzo. Maar dat was genoeg geweest.
quote:Starshine schreef op 08 april 2016 @ 12:31:

Mannen die dat ook waarderen dan?

Ja is ook goed mogelijk natuurlijk!

Bij Lost ben ik afgehaakt rond seizoen drie ofzo, teveel mysteries die erbij kwamen en te weinig die opgelost werden (en een paar keer een aflevering missen, dan was het meteen niet meer te volgen)
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 08 april 2016 @ 13:13:

[...]

Klopt. Ze hadden er eigenlijk een strijd van kunnen maken van die lui die er in huisjes woonden. En dat uiteindelijk die reddingsploeg kwamen ze naar huis konden, maar daar nog gewoon last van hun ervaringen hadden ofzo. Maar dat was genoeg geweest.

De schrijvers hadden van tevoren geen enkel idee hoe ze er een eind aan moesten breien. Maar dat lijkt me sowieso echt ontzettend lastig!

Stel.... heel hypothetisch dan he? , er komt over een paar seizoenen een einde aan The Walking Dead. Wat vinden jullie dan een bevredigend einde? Wat zou geen einde zijn waar de fans boos of teleurgesteld van zou worden? Ik denk dat het hééél lastig is!

Scenario: er wordt een medicijn ontwikkeld zodat mensen die dood gaan niet meer veranderen in walkers. In de laatste scènes zie je mensen samenwerken om te bouwen aan een nieuwe toekomst. Einde.
Hier bespreken ze ook kort de POV theorie maar zij neigen naar Michonne

http://www.popsugar.com/e ... n-40810133#photo-40810558

edit: beginnen bij foto 1 voor volledige tekst. Ik ben inmiddels full onboard de POV theory
quote:eloise_hawking schreef op 08 april 2016 @ 13:25:

[...]

De schrijvers hadden van tevoren geen enkel idee hoe ze er een eind aan moesten breien. Maar dat lijkt me sowieso echt ontzettend lastig!

Stel.... heel hypothetisch dan he? , er komt over een paar seizoenen een einde aan The Walking Dead. Wat vinden jullie dan een bevredigend einde? Wat zou geen einde zijn waar de fans boos of teleurgesteld van zou worden? Ik denk dat het hééél lastig is!

Scenario: er wordt een medicijn ontwikkeld zodat mensen die dood gaan niet meer veranderen in walkers. In de laatste scènes zie je mensen samenwerken om te bouwen aan een nieuwe toekomst. Einde.

Ik denk dat ik en bevredigend einde voor twd zou vinden:

* Ze gaan allemaal dood, doordat het virus de overhand krijgt. Dat ze gewoon nog de laatste dagen met elkaar doorbrengen in weemoedigheid of strijdend ten onder gaan. T is maar net wie het is. Daryl zou vechten/vluchten tot het eind bijvoorbeeld.

* ze komen ergens een hele grote gemeenschap tegen met het leger nog intact en dat hun strijd daar ophoudt (beetje I am legend idee).

Zoiets. Maar ga er geen vaag verhaal van maken van tijdreizen, verdwijnende eilanden (dat idee van lost zeg maar).
En nu ik deze foto zie, ik eigenlijk ook. Glenn zat meer rechts

quote:mama_lin schreef op 08 april 2016 @ 13:32:

[...]

Ik denk dat ik en bevredigend winde voor twd zou vinden:

* Ze gaan allemaal dood, doordat het virus de overhand krijgt. Dat ze gewoon nog de laatste dagen met elkaar doorbrengen in weemoedigheid.

* ze komen ergens een hele grote gemeenschap tegen met het leger nog intact en dat hun strijd daar ophoudt (beetje I am legend idee).

Zoiets. Maar ga er geen vaag verhaal van maken van tijdreizen, verdwijnende eilanden (dat idee van lost zeg maar).Haha, nee inderdaad, geen magische eilanden, tijdreizen en geen 'it was all a dream'. Dat pikken de fans echt niet.
quote:mama_lin schreef op 08 april 2016 @ 13:32:

[...]

Ik denk dat ik en bevredigend einde voor twd zou vinden:

* Ze gaan allemaal dood, doordat het virus de overhand krijgt. Dat ze gewoon nog de laatste dagen met elkaar doorbrengen in weemoedigheid.

Zoiets. Maar ga er geen vaag verhaal van maken van tijdreizen, verdwijnende eilanden (dat idee van lost zeg maar).Jouw eerste scenario is wel heel treurig, maar zou heel goed kunnen....
quote:eloise_hawking schreef op 08 april 2016 @ 13:34:

[...]

Jouw eerste scenario is wel heel treurig, maar zou heel goed kunnen....Het muteert wel elke keer. Eerst gingen mensen die niet gebeten werden gewoon dood en daarna begonnen dode mensen die niet gebeten waren ook te veranderen. Dus ik denk best dat het mogelijk is dat het virus zo muteert dat je levend en niet gebeten al verandert.
quote:mama_lin schreef op 08 april 2016 @ 13:37:

[...]

Het muteert wel elke keer. Eerst gingen mensen die niet gebeten werden gewoon dood en daarna begonnen dode mensen die niet gebeten waren ook te veranderen. Dus ik denk best dat het mogelijk is dat het virus zo muteert dat je levend en niet gebeten al verandert.Is dat zo? Is het niet al vanaf het begin dat iedereen het virus heeft? Dus dat iedereen die dood gaat, uiteindelijk een walker wordt?
quote:eloise_hawking schreef op 08 april 2016 @ 13:41:

[...]

Is dat zo? Is het niet al vanaf het begin dat iedereen het virus heeft? Dus dat iedereen die dood gaat, uiteindelijk een walker wordt?In het hele begin niet. Het begon toen ze bij het CDC kwamen en hij kwam er toen achter met Shane. Maar volgens mij veranderden de 'gewoon gestorven' mensen toen nog niet.
Jawel, is vanaf het begin zo geweest, ze wisten het alleen pas toen Jenner het vertelde. Het virus is niet gemuteerd
quote:Dragisa schreef op 08 april 2016 @ 13:44:

Jawel, is vanaf het begin zo geweest, ze wisten het alleen pas toen Jenner het vertelde. Het virus is niet gemuteerdOw dan had ik het verkeerd begrepen, maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog kan gaan muteren zodat het eerste scenario nog kan
Ik vind dat Rick wakker moet worden in een vliegtuig, op vakantie met Lori en Carl. Alle andere passagiers zijn de castleden van TWD. En dan... stort het vliegtuig neer op een mysterieus eiland!

Nee, ik zou op dit moment niet weten wat ik een bevredigend einde zou vinden. Het zou wel spectaculair moeten zijn voor mij, ik zou ze niet graag weemoedig en hopeloos hun laatste dagen willen zien doorbrengen. Tenzij dat dan weer heel snel gefilmd wordt zeg maar, zodat het geen drie afleveringen duurt. Hop, actie in de tent
anoniem_112718 wijzigde dit bericht op 08-04-2016 14:03
Reden: Briljant plot-idee
% gewijzigd
Time spent with a cat is never wasted
Misschien zijn nieuwgeborenen wel resistent? Dat weten we eigenlijk niet. Judith, de baby van Maggie en Glenn. Misschien zoiets?
quote:Stofmuis schreef op 08 april 2016 @ 14:00:

Ik vind dat Rick wakker moet worden op een magisch eiland, waar blijkt dat iedereen al lang dood was

Nee, ik zou op dit moment niet weten wat ik een bevredigend einde zou vinden. Het zou wel spectaculair moeten zijn voor mij, ik zou ze niet graag weemoedig en hopeloos hun laatste dagen willen zien doorbrengen. Tenzij dat dan weer heel snel gefilmd wordt zeg maar, zodat het geen drie afleveringen duurt. Hop, actie in de tent In het laatste shot zie je dan 'onze' helden als walker en dan zoomt de camera tot boven de stad uit en dan stikt het van de walkers en gaan zij op in de menigte.
Denk dat het meer een open einde moet worden, beetje zoals I am legend.

Hoorde pas nog een theorie van vriendin dat ze misschien achter een oplossing komen door Carl. Misschien heeft hij nog steeds een kogel ergens in zijn hoofd en dat ze erachter komen dat hij niet verandert, mocht hij ooit dood gaan.
quote:Stofmuis schreef op 08 april 2016 @ 14:00:

Ik vind dat Rick wakker moet worden in een vliegtuig, op vakantie met Lori en Carl. Alle andere passagiers zijn de castleden van TWD. En dan... stort het vliegtuig neer op een mysterieus eiland!

Nee, ik zou op dit moment niet weten wat ik een bevredigend einde zou vinden. Het zou wel spectaculair moeten zijn voor mij, ik zou ze niet graag weemoedig en hopeloos hun laatste dagen willen zien doorbrengen. Tenzij dat dan weer heel snel gefilmd wordt zeg maar, zodat het geen drie afleveringen duurt. Hop, actie in de tent Jaaaaah en dan hebben we meteen een nieuwe serie en we noemen het Lost2.0 .
quote:Stofmuis schreef op 08 april 2016 @ 09:11:

Straks denk ik iedere keer dat Father Gabriel in beeld is 'ik heb jouw piemel gezien' Ik heb ook nog een leuk gifje gevonden trouwens van JDM, ik zal alleen de link plakken ^^.

http://38.media.tumblr.com/tumblr_m2hzn6UyYZ1r0uwdo.gif

Kunnen we het daar weer de hele dag over hebben
quote:tattou schreef op 08 april 2016 @ 14:19:

[...]

Ik heb ook nog een leuk gifje gevonden trouwens van JDM, ik zal alleen de link plakken ^^.

[...]

Ik heb ook nog een leuk gifje gevonden trouwens van JDM, ik zal alleen de link plakken ^^.

Kunnen we het daar weer de hele dag over hebben Wat doe je me aan!! Alle goden, wat een man.
Ohhh die ken ik! Is uit deze film:

http://m.imdb.com/title/tt1334102/

Staat op Netflix Nederland.

[...]

Oeps
En wat betreft het einde van TWD, misschien dat uiteindelijk de nieuwe generatie immuun wordt voor het virus en een nieuwe samenleving gaat beginnen.

In ieder geval hopelijk geen vaag lost einde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven