Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten

Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.

Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

ik ga naar bed. Morgen open ik het nieuwe topic. (tenzij jullie nu nog dik over de 3000 gaan, dan kan een ander het ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook slapen, tot bij het nieuwe topic allemaal
Nou mijn laatste bijdrage in dit draadje en als jullie het goed vinden ga ik mee naar het nieuwe draadje.

Heb trouwens het volgende bedacht. Ik denk (lees hoop) dat Glen overleeft. die vrachtwagen die er stond wordt door iemand over Glen heen gereden waardoor de walkers omkiepen en het even duurt voordat ze onder de vrachtauto kruipen. In die tijd is het luikje opengegaan en voila ....hij kan in de auto kruipen.

Nou, issie niet geniaal.......zucht! Ik wil gewoon dat hij leeft.

En verder heb ik vernomen dat we wel nog delen van hem terug zien met de twist dat je die delen ook nog heel letterlijk moet nemen. Ik wil niet dat Glen daar als walker gaat rondrennen

Verder begrijp ik ook niet dat ze gewoon toekijken wanneer iemand gegrepen wordt door de walkers. Verlos hem of haar dan uit hem / haar lijden.

Vanmiddag stond ik in onze kelder en heb eens goed rondgekeken. Mijn god, wat hebben we toch een aardige voorraad (not). zoiets van 3 pakken rosewijn, 1 pak rode wijn, 3 kratten bier, 1 fles cola en 1 fles spa rood, 2 blikken erwten, pakjes soep, potje maggipoeder rundvleessaus, 3 vliegenmeppers, oranje slingers en een grote hoe heet die ook al weer toeter, de vuvuzela??

bij een eventuele uitbraak kunnen we de walkers te lijf met onze vliegenmeppers, jagen we de wolves weg met de vuvuzelatoeter, versieren we de kelder oranje en get drunk !!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik ga niet op alles apart reageren, maar even deze dingen:

1. Ik heb ook de themesong van TWD als ringtone.

2. Er zijn in mijn omgeving ook geen mensen die fanatiek kijken. Bij wie wel kijkt is het meer van: ze kijken en klaar. Ik had maandag behoefte aan nazorg.

3. Ik krijg visioenen van een TWD-slumberparty. Met toepasselijk eten/drinken. In pyjama of allemaal in onze ZA-outfit is nog even de vraag.
4. Voor de OP graag een foto van TF, Daryl komt al genoeg aan bod.

de laatste misschien voor de OP?
quote:Liadan schreef op 28 oktober 2015 @ 00:07:

Ik ga niet op alles apart reageren, maar even deze dingen:

1. Ik heb ook de themesong van TWD als ringtone.

2. Er zijn in mijn omgeving ook geen mensen die fanatiek kijken. Bij wie wel kijkt is het meer van: ze kijken en klaar. Ik had maandag behoefte aan nazorg.

3. Ik krijg visioenen van een TWD-slumberparty. Met toepasselijk eten/drinken. In pyjama of allemaal in onze ZA-outfit is nog even de vraag.

Yes, een slumberparty...met allemaal TWD fans!!!! En dan kijken we gezamenlijk de afleveringen door waarbij stil staan bij alles wat wij belangrijk, vreemd, hartverscheurend, etc. vonden.

Ik neem de inhoud van onze kelder wel mee, een zooi zuip, oranje slingers etc.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Allemaal in dezelfde onesie. Bijvoorbeeld deze:

Inclusief sloffen!

Loopt ie zelf met een Daryl t-shirt.
Oh ja, zeker met die sloffen! Yes!
Of bebloede schildpadsloffen ter ere van Anthony.
quote:Starshine schreef op 27 oktober 2015 @ 22:51:

ik heb ook al 3 keer gekeken ofzo.

Verder ben ik erg goed in lullige feitjes onthouden.

Ik onthou niet alles precies hoor, maar ik weet wel waar ik mijn informatie kan vinden.

Walking dead wiki is een hele fijne site voor dit soort dingen.Er is ook een walking dead wiki app
Die foto met die handboeien, hebben die handboeien nut? Of is dat een connectie met de gevangenis? Of komt dit nog en speelt Glenn nog vrolijk mee?

Lijkt me gezellig, een TWD party.

In onze kelder liggen voornamelijk de kerstspullen en oud papier, MacTrees. Zal wel goed branden om walkers af te leiden.

lukt het Star, met de nieuwe OP?
verdwaald op het nieuwe forum
quote:googlette schreef op 28 oktober 2015 @ 03:41:

[...]

Er is ook een walking dead wiki app Ohh echt? Die wil ik oohook!!
Oeps
quote:MacTrees schreef op 27 oktober 2015 @ 23:32:

bij een eventuele uitbraak kunnen we de walkers te lijf met onze vliegenmeppers, jagen we de wolves weg met de vuvuzelatoeter, versieren we de kelder oranje en get drunk !!!

Als je in onze schuur vast komt te zitten heb je geen eten of drinken maar wel carnavalskleding en een tent en een kooktoestel op gas en verder heel veel rotzooi van mijn man's werk waar je als je als MacGyver bent vast wel wapens van kunt maken.
quote:floflo schreef op 28 oktober 2015 @ 08:40:

Die foto met die handboeien, hebben die handboeien nut? Of is dat een connectie met de gevangenis? Of komt dit nog en speelt Glenn nog vrolijk mee?

Op de foto speelt een deel nog niet mee in de gevangenis zou glenn dan toch leven?
Jemig lieve mensen, wat is er weer veel geschreven! Mat: top-analyse, ik had echt precies dezelfde vragen en opmerkingen! Bedacht vannacht dat ze zo'n vuurblaasgeweer zouden moeten hebben/fabriceren. Zo'n ding als ze in "Aliens" gebruiken. Dan steek je één walker in de fik (niet altijd handig om een heel gebouw of bos plat te branden, maar ook als dat moet, dan moet het), de rst van de walkers komen op dat vuur af en jij kunt je uit de voeten maken.

Je kunt beginnen met haarspray en een aansteker, maar je moet eigenlijk iets krachtigers maken. Denk "The A Team": die vonden in het kleinste schuurtje nog spullen om een hele legeruitrusting van te knutselen!
Enndan zit je in ons schuurtje goed: zo,op het oog een stapel rommel, maar werkelijk àlles vind je er!
quote:mama_lin schreef op 28 oktober 2015 @ 09:05:

[...]

Op de foto speelt een deel nog niet mee in de gevangenis zou glenn dan toch leven?Dat is de promofoto voor Terminus.
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 09:25:

[...]

Dat is de promofoto voor Terminus.Damn, de makers maken ook heen enkel foutje zodat je het eruit kunt halen of hij nog leeft of niet he....
Ok, ook om het topic vol te krijgen want zie nog geen nieuwe even een reactie.

Zit nu voor de tweede keer te kijken. En zie nu wat ze bedoelen met die container. Met uitzoomen zie je Glenn heel dicht bij die container liggen met zijn hoofd. Vreemd vind ik want zo is hij niet gevallen.

Pff... Ze zouden toch niet wachten tot januari voordat er duidelijkheid over komt?
Ik lig nog in bed een beetje fan fic te lezen en de nieuwe OP staat op de laptop dus nog even geduld.

Ga zo douchen en koffiezetten en me over het nieuwe topic buigen.
quote:Hunniebunnie schreef op 28 oktober 2015 @ 09:09:

Jemig lieve mensen, wat is er weer veel geschreven! Mat: top-analyse, ik had echt precies dezelfde vragen en opmerkingen! Bedacht vannacht dat ze zo'n vuurblaasgeweer zouden moeten hebben/fabriceren. Zo'n ding als ze in "Aliens" gebruiken. Dan steek je één walker in de fik (niet altijd handig om een heel gebouw of bos plat te branden, maar ook als dat moet, dan moet het), de rst van de walkers komen op dat vuur af en jij kunt je uit de voeten maken.

Je kunt beginnen met haarspray en een aansteker, maar je moet eigenlijk iets krachtigers maken. Denk "The A Team": die vonden in het kleinste schuurtje nog spullen om een hele legeruitrusting van te knutselen!Wat dacht je van MacGyver, die kon werkelijk álles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven