Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren
quote:Smaug schreef op 27 oktober 2015 @ 21:11:

Ik heb de themesong als beltoon op mijn telefoon en iedere keer wacht ik weer hoopvol op iemand die opspringt en roept: 'HEEEEEE'. Maar nee..Goed idee
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 27 oktober 2015 @ 21:14:

Oh, maar fans in je omgeving is ook niet altijd tof hoor.

Ik had vorig jaar op het werk een stagiaire die keek, maar die snapte er ook geen ene hout van.

Die shipte ook nog eens Daryl en Beth, dus je snapt dat wij geen vrienden zijn geworden.

Ik kan veel hebben, niemand hoeft Caryl te shippen van mij. Al ship je Rickyl of Dichonne, allemaal goed, maar Bethyl, Kreeg stagiaire een onvoldoende voor haar stage?
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 27 oktober 2015 @ 21:14:

Mijn man en ik kijken gezellig samen 😊

Hij kan de theorieën die ik hier lees en bij hem aandraag ook wel waarderen.

Verder kijken we samen waar voorraden te halen zijn, hij bedacht vandaag dat we naar de slager moeten voor scherpe wapens (na ZA). Puber vindt ons gestoord en peuter heeft het soms zelfs over det wokkers. Oh, daar speculeert mijn man wel leuk over mee. Hij heeft al helemaal bedacht waar hij vuurwapens gaat halen en zo.
Alle reacties Link kopieren
Haha Lulu, jouw avatar is toepasselijk!
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 27 oktober 2015 @ 21:16:

[...]





Kreeg stagiaire een onvoldoende voor haar stage? haha, ik beoordeelde haar niet. Ze deed haar werk trouwens goed, dus daar heb ik netjes goede feedback op gegeven.
quote:floflo schreef op 27 oktober 2015 @ 21:09:

Nog een variant op Glenn:

Hij is nog niet dood, wordt gered door een wonder (Enid steekt een lichtkogel af en de horde loopt de andere kant op?) en wij blij natuurlijk, maar dan blijkt hij toch wel gebeten te zijn en koorts te krijgen



Ik vind alle theorieën die ik hier lees mooi, ik denk zelf dat Glenn wel dood is.



Ik dacht ook even dat Michone dood ging op dat hek.



Vanavond heb ik trouwens de aflevering gezien dat Glenn en Maggie in woodbury onder druk worden gezet door Merle en de governor.

Michone is daar net bij de gevangenis aangekomen.Of Glenn doet dat gewoon zelf, geen idee wat hij daar aan zou hebben haha maar toch, hij heeft dat ding nog als het goed is:

Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 27 oktober 2015 @ 21:18:

[...]



haha, ik beoordeelde haar niet. Ze deed haar werk trouwens goed, dus daar heb ik netjes goede feedback op gegeven.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Haha moest ff kijken wat voor avatar ik had. Maar idd, best toepasselijk!
Alle reacties Link kopieren
Ja, wie weet schiet hij die lichtkogel nog af, die schijnt dan toch verder weg en dan draaien de walkers zich toch om.

Geen idee of hij bij zijn rugzak kan.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 27 oktober 2015 @ 21:19:

[...]





Of Glenn doet dat gewoon zelf, geen idee wat hij daar aan zou hebben haha maar toch, hij heeft dat ding nog als het goed is:

[afbeelding]Ik zat tegen de tv al te roepen dat hij dat ding af moest schieten toen ze die steeg in renden en ik die trap zag.
quote:tattou schreef op 27 oktober 2015 @ 21:15:

Over de wond aan Rick's hand zegt Scott M. Gimple (producer van TWD) in een interview dit:



TVLINE | A few non-Glenn questions. What is the significance of the cut on Rick’s hand? It seemed to be bothering him a lot. Can you get infected by getting walker guts in an open wound?

It’s entirely possible, but we haven’t really gotten into it on the show.

ja maar, iedereen is al infected.



Kan je een lelijke infectie krijgen door een wond door een vies bebloed mes: ja.
Even ook aandacht voor Rick, zo zien we hem niet vaak, die wanhoop:





quote:Starshine schreef op 27 oktober 2015 @ 21:23:

[...]



ja maar, iedereen is al infected.



Kan je een lelijke infectie krijgen door een wond door een vies bebloed mes: ja.Tja ik weet het verder ook niet hoor, ik deed alleen maar copy paste
Alle reacties Link kopieren
Nee *snik* Daarom ben ik ook zo bang dat dit niet goed af gaat lopen..



Maar ik hou mezelf voor dat TWD zonder Rick geen TWD is.
Oeps
quote:tattou schreef op 27 oktober 2015 @ 21:26:

[...]





Tja ik weet het verder ook niet hoor, ik deed alleen maar copy paste snap ik, maar als de producers het al verwarrend vinden...
Die doen alsof ze alles verwarrend vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 27 oktober 2015 @ 21:24:

Even ook aandacht voor Rick, zo zien we hem niet vaak, die wanhoop:



[afbeelding]

[afbeelding]Echt heel overtuigend! Tranen kreeg ik er van..
quote:Smaug schreef op 27 oktober 2015 @ 21:27:

Nee *snik* Daarom ben ik ook zo bang dat dit niet goed af gaat lopen..



Maar ik hou mezelf voor dat TWD zonder Rick geen TWD is.



Jawel joh, Rick komt gewoon terug in Alexandria en dan krijgt ie daar een pleister met wat jodium van nieuwe dokter Denise ^^.



Over dat hoe komt Rick daar weg als de RV niet start, dat huis op dit plaatje, is dat geen ontsnappings mogelijkheid?

Alle reacties Link kopieren
Dat huis wordt niet voor niks zo duidelijk in beeld gebracht,daar komt gewoon een superheld uit
quote:dolfje schreef op 27 oktober 2015 @ 21:00:

[...]



Mijn man kijkt ook maar is volgens mij 1 minuut nadat het afgelopen is alweer met iets anders bezig en dan kom ik 3 uur later met alle theorieën van jullie en internet en heeft hij geen idee waar ik het over heb Kunnen we geen partnerruil doen in de tijden dat TWD seizoenen lopen? Dan kom ik bij jou wonen en komt jouw man bij mijn man wonen. En dan doen we na de aflevering onze pyjama aan en gaan we de hele nacht over de aflevering praten bij kaarslicht.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Matroesjka dat zou wel gezellig zijn ja!
Dat is nog eens het toppunt van romantiek matroesjka
quote:tattou schreef op 27 oktober 2015 @ 21:29:

Die doen alsof ze alles verwarrend vinden

is ook weer waar.

Ik vind het hilarisch dat ze blijkbaar dingen doen als de gedode acteur op de set houden om fans te misleiden.

En ze zijn allemaal meesters in het niks zeggen terwijl ze een heel verhaal houden.

'Ja Glenn, we zullen zeker nog veel van hem gaan zien. Zijn verhaal is nog niet voorbij.'

Dat zegt geen reet dus, we kunnen flashbacks zien of een hallucinatie die Rick van Lori had. Hij kan zich half opengebeten naar Maggie slepen en gedag zeggen voordat hij ineenzakt en sterft etc etc.



Ze kunnen na TWD allemaal zo de politiek in.
quote:dolfje schreef op 27 oktober 2015 @ 21:31:

[...]





Echt heel overtuigend! Tranen kreeg ik er van..Ja, dat mag gezegd. Topacteur!
Ik heb trouwens nog wel een mooie man die mee gaat spelen in deel 2 van dit seizoen Starshine voor in de OP. Onee niet zoveel plaatjes meer in de OP... hmm jammer



Mag ik 'm hier spoileren dan? De acteur niet het personage?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven