Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Het zou ook wel een beetje too much worden als ze Glenn ook hadden laten zien. Deze was inderdaad echt voor Sasha. Ik ben wel blij dat ze een 'goed' einde heeft gekregen, dat ze TF met haar dood een stapje vooruit heeft kunnen helpen.

Glenn heeft een mooi tribuut gekregen aan het einde van de aflevering, met Maggie's speech. Ik vind het nog steeds zo erg dat hij er niet meer is. Wat heb ik gejankt bij de season premiere... Niet normaal.

(en ja, Abe mis ik ook, zijn humor is ZO leuk!)
Dit is Shiva. Een stuntman in een blauw pak die van een trampoline springt

Volgens Chandler Riggs was het bijzonder moeilijk om niet in lachen uit te barsten tijdens de opnames.

Staarwedstrijdje

quote:mamsvan schreef op 03 april 2017 @ 23:30:

Maar is Gregory echt weg?

Judith was bij Maggie blijkbaar

Maar heb de plaats hilltop niet gezien... Greg is wel vertrokken uit Hilltop, ja. Die zullen we in seizoen 8's eerste aflevering wel zien. En dan hoop ik dat er meteen even met die klootviool wordt afgerekend. Met zijn peanut sized nuts (als ie uberhaupt al ballen heeft).
Die stuntman...
Ik mag hopen dat Negan hem idd dood maakt..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Nou sasha is dood
Die stuntman! Hahahaha!

JDM kijkt een beetje benauwd bij WalkerSasha
Oeps
quote:Lucylucille schreef op 03 april 2017 @ 23:18:

Voor de mensen die het in het wit er over hadden.

Dat poppetje is van Dwight ja, Daryl had die van hem gejat na hun eerste ontmoeting, later kreeg dwight hem weer terug.

Met 'did'nt know' bedoelde hij die deal met de vuilniszakkenYep. Vind het vooral mooi dat dat poppetje echt voor Daryl bedoeld is. Alleen hij weet dat Dwight die dingen maakt.
Ik wil eigenlijk graag TD kijken, maar ik het komt zo laat
Oeps
quote:zusvanmijnbroer schreef op 03 april 2017 @ 10:05:

[...]

Nee joh, mijn survival skills bij een ZA zijn enorm toegenomen sinds dat ik hier regelmatig mee lurk

Ik weet namelijk gelijk wat ik moet doen.

- Rustig en vooral niet gillend weglopen bij de eerste de beste walker die je tegen komt.

-Fijn groepje mensen vinden en die als family gaan beschouwen.

-De leukste van het stel versieren dmv extra veel belangstelling in de coole kruisboog.

-Zorgen dat hij me ten alle tijden beschermd natuurlijk

Dat was alles Heb je dat van dit topic geleerd of gewoon van TWD kijken?
quote:Lucylucille schreef op 03 april 2017 @ 23:34:

Dit is Shiva. Een stuntman in een blauw pak die van een trampoline springt

Volgens Chandler Riggs was het bijzonder moeilijk om niet in lachen uit te barsten tijdens de opnames.

[afbeelding]

Staarwedstrijdje

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
quote:Liadan schreef op 03 april 2017 @ 23:43:

[...]

Heb je dat van dit topic geleerd of gewoon van TWD kijken? Goede vraag
Dwight probeert iets goed te maken! En ik geloof inderdaad dat hij niks wist van die deal. Negan deelt zoiets niet zo maar.

Ben nog echt onder de indruk van de aflevering. Ik vond hem echt goed! Ik vond het een mooi einde van Sascha. Vooral omdat haar actie de Saviors en Negan echt even van hun stuk bracht en omdat daardoor het gevecht begon.

Ik ben alleen verbaasd dat the King zijn tijger meen neemt en daar los laat. Weet zo'n beest nu wie die moet hebben. Voor hetzelfde geld pakt hij iemand van Alexandria.

Die vuilnismensen begrijp ik echt niet en ja....ontzettend stom om hun te vertrouwen en hun toe te laten met een hoop geweren. Zelfs geweren afgeven...dom.

Ben wel blij dat Maggie zo snel van begrip is en weet dat ze naar Alexandria moeten gaan! Geldt ook voor the Kingdom.

Weinig gezien van Carol's comeback! Zal volgende keer wel zijn.

Wie is trouwens Benny! Deze aflevering is aan hem opgedragen?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Mijn review van vanmorgen:quote:Starshine-2 schreef op 03 april 2017 @ 12:45:

Gezien!

[...]

Nou ja, de wel/niet spoiler die ik gezien had is niet uitgekomen. Verder zal ik niks leesbaars schrijven. Vanaf hier in het wit dus. Ook geen smileys.

Start:

[fgcolor=#ffffff

Ik vond het intens. Mooi begin met die extreme close-up van Sasha en haar flashbacks naar Abraham. Arme meid, wat moet zij zich klote hebben gevoeld. Dat ze Abe gewaarschuwd had en thuis wilde blijven en dat ze zich toch om heeft laten praten.

Geinig die Negan, met zijn luxe ontbijt met een smiley-pannenkoek en stukjes Kingdom-meloen.

Rick en co moeten wel heel wanhopig zijn dat ze Dwight zo gemakkelijk vertrouwen schenken. Ja okay, ze twijfelen zichtbaar, maar toch laten ze hem gaan. Als hij liegt is alles compleet verloren.

Ik snapte Tara wel met haar Do It!, maar ik dacht ook: 'hou je kop nou mens, Dwight staat aan jullie kant!'

Judith is in Hilltop. Good call, op dit moment is het daar het veiligst. Maggie for president! Dus Gregs vertrek is opgemerkt maar niemand weet waarheen. Ik denk niet dat hij ook nog terug hoeft te komen. En dan te bedenken dat Rick zich aan het hele saviorsgebeuren gebrand heeft, omdat Negan Gregs hoofd wilde hebben. HIj had moeten zeggen dat ze dat konden krijgen. Lafaard, mensen steken hun nek voor je uit en dan laat je ze in de steek.

Godchristus Sasha!!! dit had ik niet aan zien komen. Gewoon koelbloedig die pil genomen om Negan als walker aan te kunnen vallen. Ik dacht even een fractie van een seconde dat ze deed alsof ze een walker was, maar toen dacht ik aan die pil! Dapper hoor.

En fuck zie je wel....klote vuilnisbakkies. Gewoon verraders. Dat zagen we al aankomen he. Dat ze zo opportunistisch als de pest zijn en net zo makkelijk een deal met Negan maken als die beter is. Wat bedoelde ze nou met people are resources? Krijgen ze werkers van Negan?

Ik was echt even bang voor Michonne, maar toen je alleen die gil hoorde (die al niet als Michonne klonk) wist ik eigenlijk al dat ze niet dood zou zijn. Wellicht dat ze ons in het ongewisse zouden laten tot s8 maar ook dat hebben ze niet gedaan. Ik had nu serieus prikkende ogen hoor, toen Rick en Carl bij Michonne kwamen.

Het was trouwens wel saved by the bell hoor. Dacht echt dat Carl er geweest was, maar daar was Shiva en ook meteen de hilltop.

Lijkt me trouwens vet moeilijk om met een aantal onbekenden tegen een groep te vechten die je ook niet allemaal van gezicht kent. Hoe weet je nou dat je de juiste afmaakt?

Zo hop Alexandria weer leeggeveegd. Het was me even niet duidelijk of die heapsters nog binnen zaten of niet. Zat bijna tegen DAryl te schreeuwen dat hij niet zo open en bloot op die truck moest gaan staan. Wil je soms een kogel in je hoofd jongen?

Oh jeetje die dialoog van Rick en Maggie, weer prikkende ogen. Een heel mooi einde van het seizoen. Ik ben blij dat dit seizoen een redelijk afgerond geheel is. Geen open einde zoals vorig jaar. Tuurlijk, er zit van alles aan te komen, maar geen grote vraag wie er dood is of zo. Ik ben er blij mee!

ps: de wel/niet spoiler ging erover dat Gregory dood zou gaan. Blijkbaar gebeurd dat in de comics op dit punt ergens. Nou ja, dara kun je op gaan zitten wachten natuurlijk.

[/fgcolor]

einde

echt niet gaan lezen hoor als je nog niet gekeken hebt. Het staat vol spoilers uiteraard. Geloof me dat het echt veel beter is als je ongespoilerd erin gaat.
quote:Smaug schreef op 03 april 2017 @ 23:41:

Ik wil eigenlijk graag TD kijken, maar ik het komt zo laat Ik ben weer met de Ikea-kast bezig, dus zo maar ff talking dead kijken
Mooie seizoensfinale! Wordt lang wachten tot oktober Morgen maar re-run vanaf seizoen 1.

Is fear the walking dead trouwens de moeite waard?
Ik vind fear ook erg goed.

Td kijk ik morgen wel.
quote:Miertje83 schreef op 03 april 2017 @ 23:51:

Mooie seizoensfinale! Wordt lang wachten tot oktober Morgen maar re-run vanaf seizoen 1.

Is fear the walking dead trouwens de moeite waard?

Het kan voor mij niet tippen aan TWD, maar ik vind het best vermakelijk.

Ik heb onlangs pas de tweede helft van seizoen 2 gekeken. Ik heb niet, zoals bij TWD, dat ik het meteen de volgende dag MOET zien. Ik kan rustig een half jaar wachten.
Ik vind van wel mier..

Ik ga mijn bed opzoeken... Welterusten iedereen..

Ricks smoel was ook echt fantastisch!!!! Eigenlijk nog meer dan die van Michonne.

Nou ben ik heel nieuwsgierig naar jouw link Liadan. Krijg 'm niet open!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:MacTrees schreef op 04 april 2017 @ 00:00:

Nou ben ik heel nieuwsgierig naar jouw link Liadan. Krijg 'm niet open!

Link? Ik ben gifjes aan het plakken, maar er ging er zojuist even 1 fout. Heb 'm gefixt.

Of zie jij ze niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven