Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Miertje83 schreef op 03 april 2017 @ 23:51:

Mooie seizoensfinale! Wordt lang wachten tot oktober Morgen maar re-run vanaf seizoen 1.

Is fear the walking dead trouwens de moeite waard?Je moet het wel los van elkaar zien. Zelfde ZA, ander verhaal. Je moet in dàt verhaal meegaan en niet vergelijken met twd. Dan is het echt heel leuk en ook spannend.

quote:mama_lin schreef op 04 april 2017 @ 00:02:

[...]

Je moet het wel los van elkaar zien. Zelfde ZA, ander verhaal. Je moet in dàt verhaal meegaan en niet vergelijken met twd. Dan is het echt heel leuk en ook spannend.En zeker niet vergelijken met hoe ver ze qua skills en mindset zijn in TWD, anders erger je je rot.
Liadan, ik zie ze! Vond ik een comisch moment in de aflevering. die gezichten van Michonne en Rick! Achteraf minder leuk want blijkbaar zat ze gewoon te stangen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

Is wel een mooie voor een topictitel. The Walking Dead: (A Topic About) The Stupid Little Prick Named Rick.
Rick had gewoon ja tegen die heapster moeten zeggen met het rollebollen...blijkbaar was dat de dealbreaker
quote:Liadan schreef op 03 april 2017 @ 23:43:

[...]

Heb je dat van dit topic geleerd of gewoon van TWD kijken? Van jullie natuurlijk
quote:MacTrees schreef op 04 april 2017 @ 00:05:

Liadan, ik zie ze! Vond ik een comisch moment in de aflevering. die gezichten van Michonne en Rick! Achteraf minder leuk want blijkbaar zat ze gewoon te stangen.Ik vond het gewoon jammer dat dat stomme kreng Negan niet verder onder druk zette om die 12 mensen.

Ondanks dat ik weet dat ze ze zat te stangen, vind ik het nog steeds heel grappig.
quote:zusvanmijnbroer schreef op 04 april 2017 @ 00:09:

[...]

Van jullie natuurlijk Goed geantwoord. Probeer je soms je lurkerschap en je Walkerbait-status te ontlopen?
Even Maggie 's speech opgeduikeld.

"Rick: Do you think Sasha did that herself?

Maggie: I don’t know how, but I know she did.

Rick: She gave us a chance; you did - you made the right decision to come.

Maggie: The decision was made a long time ago. Before any of us knew each other. We were all strangers who would have just passed each other on the street before the world ended. But now we mean everything to each other. You were in trouble. You were trapped. Glenn didn’t know you but he helped you. He put himself in danger for you. And that started it all. From Atlanta, to my daddy’s farm, to the prison, to here. To this moment now - not as strangers; as family - because Glenn chose to be there for you, that day a long time ago - that was the decision that changed everything. It started with both of you and it just grew, all of this: to sacrifice for each other, to suffer and stand, to grieve, to give, to love, to live, to fight for each other. Glenn made the decision, Rick. I was just following his lead."
Wat een slechte seizoensfinale zeg!

Die gesprekken tussen Sasha en Abraham waren dodelijk saai en de actiescène aan het eind.... mijn hemel, wat slecht geregisseerd! Ze waren zeker 3:1 overmeesterd en alleen omdat Sasha als walker Negan aanvalt, is iedere vijand aan de grond genageld en schieten ze niet?

En iedereen schoot de hele tijd maar wat in de lucht, met z'n allen op een rijtje door het open veld lopen en met z'n tienen op Negan in de truck mikken die het raampje opengedraaid heeft en dan allemaal missen.

Enorme tegenvaller dat je het hele seizoen naar een grande finale toewerkt en dan een beetje naar slechte dialogen luisteren en kijken naar een korte, slechte actiescène waarin geen enkele 'big shot' van de slechteriken het loodje legt.

Ben benieuwd of seizoen 8 weer eens over zombies gaat. Wel zo leuk in een zombie apocolypse.
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Of je kijkt gewoon niet.
quote:Liadan schreef op 04 april 2017 @ 00:11:

[...]

Goed geantwoord. Probeer je soms je lurkerschap en je Walkerbait-status te ontlopen? Ik doe af en toe een poging
Goh, ieder z'n mening hoor, maar volgens mij begrijp je niet zo veel van de serie.
quote:Sidhe1 schreef op 04 april 2017 @ 00:20:

Wat een slechte seizoensfinale zeg!

Die gesprekken tussen Sasha en Abraham waren dodelijk saai en de actiescène aan het eind.... mijn hemel, wat slecht geregisseerd! Ze waren zeker 3:1 overmeesterd en alleen omdat Sasha als walker Negan aanvalt, is iedere vijand aan de grond genageld en schieten ze niet?

En iedereen schoot de hele tijd maar wat in de lucht, met z'n allen op een rijtje door het open veld lopen en met z'n tienen op Negan in de truck mikken die het raampje opengedraaid heeft en dan allemaal missen.

Enorme tegenvaller dat je het hele seizoen naar een grande finale toewerkt en dan een beetje naar slechte dialogen luisteren en kijken naar een korte, slechte actiescène waarin geen enkele 'big shot' van de slechteriken het loodje legt.

Ben benieuwd of seizoen 8 weer eens over zombies gaat. Wel zo leuk in een zombie apocolypse.Dus je dacht: ik ga even mijn gal spuien in een topic waar ik niemand ken en waar iedereen wèl snapt waar het over gaat?
quote:zusvanmijnbroer schreef op 04 april 2017 @ 00:24:

[...]

Ik doe af en toe een poging
Jammer dat je het vond tegenvallen, Sidhe. We kijken duidelijk met een andere visie en verwachtingen.

Ik vond de scenes tussen Sasha en Abraham juist heel mooi verdiepend. O.a met betrekking tot de keuze die ze maakte om die pil te nemen. Maar ook omdat je zag dat ze hem heeft willen tegenhouden omdat ze een slecht voorgevoel had en dat dit niet gelukt is met desastreuze gevolgen.

Dat Negan er niet aan ging vond ik een must, want een villain van Negans formaat kan niet met 1 seizoen en 1 poging meteen van tafel geveegd worden. Misschien hadden ze dan de nummer 2 moeten laten gaan, maar wat had dit uiteindelijk toegevoegd? Simon heeft nog unfinished business met Gregory. De andere Saviors zijn geen 'big shots'. Er is eigenlijk maar 1 echte big shot in mijn ogen en die kon niet dood.
quote:Liadan schreef op 04 april 2017 @ 00:35:

Jammer dat je het vond tegenvallen, Sidhe. We kijken duidelijk met een andere visie en verwachtingen.

Ik vond de scenes tussen Sasha en Abraham juist heel mooi verdiepend. O.a met betrekking tot de keuze die ze maakte om die pil te nemen. Maar ook omdat je zag dat ze hem heeft willen tegenhouden omdat ze een slecht voorgevoel had en dat dit niet gelukt is met desastreuze gevolgen.

Dat Negan er niet aan ging vond ik een must, want een villain van Negans formaat kan niet met 1 seizoen en 1 poging meteen van tafel geveegd worden. Misschien hadden ze dan de nummer 2 moeten laten gaan, maar wat had dit uiteindelijk toegevoegd? Simon heeft nog unfinished business met Gregory. De andere Saviors zijn geen 'big shots'. Er is eigenlijk maar 1 echte big shot in mijn ogen en die kon niet dood.

Eens. Als negan nu dood was gegaan wan was de hele opbouw voor niks geweest en was negan net als de wolves als een nachtkaars uitgegaan.

Nee en nu trommelt hij ook zijn outposts op zodat dit in seizoen 8 een grote clash wordt. Er gaan aan beide kanten slachtoffers vallen.

Deze aflevering stond vol van de symboliek. Hoe Sasha stierf en ook hoe alles ineens mee zit en dat negan de grip verliest die hij aan het begin van het seizoen heeft afgedwongen.

Deze finale stond symbool voor de strijd die komen gaat, de kop is eraf. Nu gaat de oorlog beginnen.
quote:Liadan schreef op 03 april 2017 @ 23:16:

En Ricks beachball sized NUTS toen Negan hem vertelde dat hij Carl zou vermoorden. Wow...

En Carl heeft de nuts van zijn vader geërfd. Tering hé, wat een joch.

Nou precies dit. Ik moest gewoon lachen om wat Rick zei, een soort van zenuwachtig lachje van ''damn''.

Ik vond het trouwens ook heel fijn om Abe weer te zien, ik heb hem wel een beetje gemist.
quote:Lucylucille schreef op 03 april 2017 @ 23:34:

Dit is Shiva. Een stuntman in een blauw pak die van een trampoline springt

Volgens Chandler Riggs was het bijzonder moeilijk om niet in lachen uit te barsten tijdens de opnames.

[afbeelding]

Staarwedstrijdje

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding] Die stuntman!
quote:MacTrees schreef op 03 april 2017 @ 23:48:

Dwight probeert iets goed te maken! En ik geloof inderdaad dat hij niks wist van die deal. Negan deelt zoiets niet zo maar.

Ben nog echt onder de indruk van de aflevering. Ik vond hem echt goed! Ik vond het een mooi einde van Sascha. Vooral omdat haar actie de Saviors en Negan echt even van hun stuk bracht en omdat daardoor het gevecht begon.

Ik ben alleen verbaasd dat the King zijn tijger meen neemt en daar los laat. Weet zo'n beest nu wie die moet hebben. Voor hetzelfde geld pakt hij iemand van Alexandria.

Die vuilnismensen begrijp ik echt niet en ja....ontzettend stom om hun te vertrouwen en hun toe te laten met een hoop geweren. Zelfs geweren afgeven...dom.

Ben wel blij dat Maggie zo snel van begrip is en weet dat ze naar Alexandria moeten gaan! Geldt ook voor the Kingdom.

Weinig gezien van Carol's comeback! Zal volgende keer wel zijn.

Wie is trouwens Benny! Deze aflevering is aan hem opgedragen?Hij had hem wel nog beter mogen conditioneren zodat hij Negan had aangevallen.
En Liadan, die gifjes.
quote:-catnip schreef op 03 april 2017 @ 21:06:

Gezien! Ik denk dat dit tot nu toe mijn favo episode is, wat was het gaaf! Ik heb me weer kunnen vermaken om Negan (), daarnaast wist ik pas 2 seconden voordat Sascha de pil nam dat ze dat ging doen. Eerst dacht ik even dat ze van de fles water een wapen had gemaakt, maar toen schoot de pil me te binnen. Op andere momenten zat ik ook echt op het puntje van de bank, in spanning. Kussen tegen me aangedrukt. Mooi die speech van Maggie op het einde en iedereen united. Daarnaast ook mooi die terugblikken van Sasha, al vond ik het er soms wel een beetje uitzien alsof ze heel emotioneel aan het klaarkomen was.

En Shivaaaa! Vond het er een beetje gek uitzien, maar the surprise element was wel leuk. Ezekiel deed wel een beetje cool maar ach, ik vergeef het hem. Daarnaast vond ik het heel cool dat Carl de eerste was die ging schieten, stupid garbage people. Zag het niet aankomen dat ze hen zouden verraden, maar had wel verwacht dat ze niet echt zouden gaan vechten. Oh en dat aanbod van Jadis om even met Rick te rollebollen na afloop.

Vonden jullie trouwens ook dat Negan er een beetje anders uit zag? Zijn haar en wenkbrauwen, heel donker ofzo.

Ik wist trouwens ook wel zeker dat Michonne niet dood was, ze hadden dat niet eens laten zien dus ik geloofde het niet. Wel vond ik het heel erg dat Negan op het punt stond om Carl te killen, ik snap waarom maar hij is nog steeds maar een kind.

Ik was ook heel verbaasd dat ze Eugene wilden gaan opblazen, had dat niet verwacht.

En was dat soldier poppetje op het einde met 'didn't know' erop van Dwight denken jullie?

Aanvulling: LL heeft al confirmed dat het indd van Dwight was. Zo leuk.
quote:Liadan schreef op 04 april 2017 @ 00:07:

[afbeelding]

Is wel een mooie voor een topictitel. The Walking Dead: (A Topic About) The Stupid Little Prick Named Rick. Ik stem voor!
Ik vond de dialogen tussen Sasha en Abe ook niets hoor.. Veel te langdradig en Sasha keek inderdaad alsof ze klaarkwam of probeerde te poepen met mega obstipatie.

Gregory weg? Wat heb ik gemist?

Ik begreep het begin eigenlijk ook niet zo goed, waren ze nu echt van plan om the Saviors op te blazen en ging het echt mis of...?

Rick's speech tegen Negan.. wauw! Heb even terug gespoeld ook! YEAH! Je ziet Negan ook echt boos worden.

Einde was idd mooi, ergerde me alleen aan Maggie's manier van praten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven