Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ze waren van plan om negan op te blazen ja, of op zn minst een hoop saviors.

Het werkte niet omdat de heapsters de boel gesaboteerd hadden.
Dat opblazen enz vond ik nou ook niet zo strak plan, voor de rest deed dat sasha gedoe wel lang, vannacht dacht ik had het leuker gevonden als bob en T voorbij was gekomen.. Maar ook weer niet..

Maar goed ik vind het leuk finale.. Is ook weleens fijn om niet met 102 ? Over te blijven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Bij talking dead was er verassend bezoek voor sasha

Shit heb het niet opgenomen..
Was zeer onder de indruk van deze aflevering.

Zeer sterke opbouw en ergens voelde ik gaandeweg dat het verkeerd zou gaan.

Hmm, ik vind het ook een beetje een afknapper. Ja, tuurlijk, er zaten een paar fantastisch mooie scenes in. De dialoog tussen Sasha en Abraham vond ik heel mooi en Sasha in de doodskist, en natuurlijk zat ik te juichen op het moment dat Shiva aanviel. Maar de makers vragen wel heel veel van onze goedgelovigheid. De mensen van TF werden allemaal onder schot gehouden door die @%#$ heapsters en als ze dan gaan vechten, overleven ze het allemaal. Ik zou wel willen dat dat aan ongeloofwaardig grenst, maar het is er eigenlijk al ver over heen. En dat gevecht, het leek the a-team wel, met al dat schieten en al dat missen.

En ik had het veel bevredigender gevonden als Negan nu was uitgeschakeld. Met the Wolves was het heel anders, die werden een paar afleveringen lang opgebouwd, waarna ze ineens verschenen en binnen een halve aflevering waren uitgeschakeld. Negan speelt nu al meer dan een seizoen de slechterik.

Maar de vraag is natuurlijk, gaan ze nu wapens terugbrengen naar Oceanside? En gaan ze wraak nemen op de afvalmensen? Of gaat Negan die afvaleikels terroriseren, nu hij weet waar zij verblijven en zijn plan mislukt is.

Ik vond Shiva er nu wel heel mooi uitzien, heel echt!

Maar goed, ik snap dat het uiteindelijk allemaal komt omdat Negan zo populair is dat de makers hem nog een seizoen willen uitmelken. Daar begin je als karakter niets tegen . TF is nu wel in een moeilijke positie, ze hebben minder mensen, minder wapens en minder middelen. Dus gaan ze zeker winnen. Want Carol is terug! En ze is nu samen met Daryl en Morgan en Rick en Michonne en Maggie. De Saviors zijn dus ten dode opgeschreven. In seizoen 9.
Spreuken 18:2
quote:Starshine-2 schreef op 04 april 2017 @ 07:28:

Ze waren van plan om negan op te blazen ja, of op zn minst een hoop saviors.

Het werkte niet omdat de heapsters de boel gesaboteerd hadden.Ah dat saboteren heb ik even gemist.
quote:Liadan schreef op 03 april 2017 @ 23:56:

[afbeelding]

Ik vond dit wel heel gaaf.

En ook Sasha toen ze naar buiten kwam.

Die gesprekken tussen Sasha en Abe konden mij ook niet echt bekoren omdat ik echt zat te wachten op actie.
quote:Coda schreef op 04 april 2017 @ 07:18:

Ik vond de dialogen tussen Sasha en Abe ook niets hoor.. Veel te langdradig en Sasha keek inderdaad alsof ze klaarkwam of probeerde te poepen met mega obstipatie.

Gregory weg? Wat heb ik gemist?

Ik begreep het begin eigenlijk ook niet zo goed, waren ze nu echt van plan om the Saviors op te blazen en ging het echt mis of...?

Rick's speech tegen Negan.. wauw! Heb even terug gespoeld ook! YEAH! Je ziet Negan ook echt boos worden.

Einde was idd mooi, ergerde me alleen aan Maggie's manier van praten..

Dat was de vorige aflevering, toen wilde Gregory weggebracht worden naar de Sanctuary. Dus die was al vertrokken.

Ze waren idd van plan om de Saviors op te blazen. Vuilnis had alles gesaboteerd en dus gingen de bommen niet af. Gelukkig anders waren we Eugene kwijt

Ik ben wel benieuwd of Eugene nog terugkomt bij TF of dat hij voor die tijd al doodgaat. Negan vertrouwt hem niet meer.

En wat is JDM toch een fantastische acteur. Als je de bts-foto's ziet, dan is hij zo sympathiek en als Negan is hij zo'n creep. Echt fantastisch. Ik ben blij dat hij in s8 nog komt opdagen. En de eerste aflevering van s8 is de 100e aflevering. Laten we hopen op veel actie! Kan goed zijn trouwens dat we weer een time jump maken en dat Maggie haar baby krijgt. En dan komt Glenn in de 100e aflevering nog even kijken.
Wow. I wish I could speak whale.

Ik hoop niet op een zo een flinke time jump..

Ik elk geval niet tussen 7b en 8a..

En Negan uitmelken

Nou zeg..
Wat ik me ook nog afvraag, zou Sasha niet meer kans hebben gehad om Negan te vermoorden, als ze zichzelf niet gewalkerd had?
Nee ik zit nou te denken dat dat ook niet logisch is. Ze gaan echt geen 6 maanden wachten met oorlog voeren.
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 09:18:

Wat ik me ook nog afvraag, zou Sasha niet meer kans hebben gehad om Negan te vermoorden, als ze zichzelf niet gewalkerd had?Ze had geen wapens in die kist en er staan tig mensen om hun heen om te schieten. Nee dat denk ik niet.
quote:Dory_1 schreef op 04 april 2017 @ 09:20:

[...]

Ze had geen wapens in die kist en er staan tig mensen om hun heen om te schieten. Nee dat denk ik niet.

Hmm, met een snelle, gerichte, harde vuistslag. Op de neus of zo. En als ze had geweten hoe slecht iedereen in deze aflevering zou schieten.

Had Eugene nou toch maar gewoon een mes naar binnen gesmokkeld.
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 09:26:

[...]

Hmm, met een snelle, gerichte, harde vuistslag. Op de neus of zo. En als ze had geweten hoe slecht iedereen in deze aflevering zou schieten.

Had Eugene nou toch maar gewoon een mes naar binnen gesmokkeld.
Hoezo..

Negan moest niet dood hoor
Het leek wel alsof Rick het jammer vond dat die Eugène moest opblazen..
quote:mamsvan schreef op 04 april 2017 @ 09:32:

Hoezo..

Negan moest niet dood hoor Al die mislukte pogingen, dat wordt toch ook een beetje saai.
quote:mamsvan schreef op 04 april 2017 @ 09:36:

Het leek wel alsof Rick het jammer vond dat die Eugène moest opblazen..

Hij heeft een beetje hetzelfde als sommige mensen hier, dat hij niet kan geloven dat Eugene niet meer in hun team zit en gelukkiger is bij Negan.

Oh, ook dat zal veranderen, hij begrijpt nu vast dat hij wellicht toch niet zo veilig is bij Negan.
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 08:14:

Hmm, ik vind het ook een beetje een afknapper. Ja, tuurlijk, er zaten een paar fantastisch mooie scenes in. De dialoog tussen Sasha en Abraham vond ik heel mooi en Sasha in de doodskist, en natuurlijk zat ik te juichen op het moment dat Shiva aanviel. Maar de makers vragen wel heel veel van onze goedgelovigheid. De mensen van TF werden allemaal onder schot gehouden door die @%#$ heapsters en als ze dan gaan vechten, overleven ze het allemaal. Ik zou wel willen dat dat aan ongeloofwaardig grenst, maar het is er eigenlijk al ver over heen. En dat gevecht, het leek the a-team wel, met al dat schieten en al dat missen.

En ik had het veel bevredigender gevonden als Negan nu was uitgeschakeld. Met the Wolves was het heel anders, die werden een paar afleveringen lang opgebouwd, waarna ze ineens verschenen en binnen een halve aflevering waren uitgeschakeld. Negan speelt nu al meer dan een seizoen de slechterik.

Maar de vraag is natuurlijk, gaan ze nu wapens terugbrengen naar Oceanside? En gaan ze wraak nemen op de afvalmensen? Of gaat Negan die afvaleikels terroriseren, nu hij weet waar zij verblijven en zijn plan mislukt is.

Ik vond Shiva er nu wel heel mooi uitzien, heel echt!

Maar goed, ik snap dat het uiteindelijk allemaal komt omdat Negan zo populair is dat de makers hem nog een seizoen willen uitmelken. Daar begin je als karakter niets tegen . TF is nu wel in een moeilijke positie, ze hebben minder mensen, minder wapens en minder middelen. Dus gaan ze zeker winnen. Want Carol is terug! En ze is nu samen met Daryl en Morgan en Rick en Michonne en Maggie. De Saviors zijn dus ten dode opgeschreven. In seizoen 9.

Over ongeloofwaardig gesproken.

Elke slechterik die voorbij komt schuiven direct uitschakelen en altijd maar winnen is ook enorm ongeloofwaardig.

Uitmelken zou ik het ook niet noemen.

Ze volgen gewoon de comic. Gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven