Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Meliora- schreef op 30 maart 2017 @ 11:42:

[...]

Nu weet ik precies wat mamalin schreef zonder het te lezen. Oepsie... zal het alsnog even wit maken!
Time spent with a cat is never wasted
quote:-catnip schreef op 30 maart 2017 @ 19:13:

[...]

Zoals anderen al zeiden: hij lijkt hier dikker dan normaal en hij kijkt oprecht geïrriteerd. Jammerrrr.

hij zal wel heel vaak op zijn spraakgebrek worden gewezen.

Carrrrrrl is ook een draak van een naam.
Het lijkt ook erg op Carol
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Carol is tenminste normaal uit te spreken.

Gelukkig ken ik geen Carls, maar ik maak daar dan Carrul van. En Andy dus Coral
Gelukkig ken ik ook geen carls..

Ik vraag me af hoe zeggen jullie Negan?

Ik kijk vaak te zeggen

Niegan met de nadruk Ne (nie)
Ik zeg Niegun (gewoon Engelse uitspraak) en Carrrrul. Echt een draak van een naam, vind dat net zo lastig uit te spreken als bijvoorbeeld Paul.

Ik heb over JDM gedroomd haha. Hij was ergens bij een winkelcentrum en ik stond heel kort met hem te praten. Vervolgens kwam er een hele groep hysterische vrouwelijke fans en toen ben ik weggedaan, want ik wilde daar niet mee geassocieerd worden Vervolgens was ik aan het klagen bij familie dat ik het zo jammer vond dat ik hem maar zo kort gesproken had. Iemand zei toen dat hij zo en zo laat daar en daar zou zijn en dat ik daar heen moest gaan. Dat durfde ik niet want ik sprak geen Engels Ineens was hij er weer, herkende me en sprak me aan. Toen kon ik ineens wel Engels en heb ik weer met hem staan praten, alleen ik heb geen idee meer waar over. Spannende droom hoor
Uhm... stuff... and things
Heel spannend idd..
Ik zeg nieg'n geloof ik, ik slik de a in, of anders zeg ik nieg'un met een hele korte halfingeslikte u.

Carl geen probleem mee, Carol spreek ik uit als kerrul met een Engelse r, daryl hetzelfde maar dan met een D. Derrul en Kerrul dus

Aaron spreek ik uit als Errun, Tara als terra, michonne als miesjon (ja ik weet:-P het zou miesjoon moeten zijn). Ezekiel spreek ik uit als Kang.
You like icecream? We have icecream.

Er zijn hier ook AHS kijkers toch? Ik ben net begonnen met Hotel en vind het erg gaaf!!!! De verhaallijnen zijn fantastisch Misschien net zo goed als Asylum. En Lady Gaga is goed!

Wat vinden AHS-kijkers van Hotel?
quote:Stofmuis schreef op 30 maart 2017 @ 22:31:

[...]

Oepsie... zal het alsnog even wit maken!Oh, het maakt mij niks uit hoor.
quote:Lovestar schreef op 31 maart 2017 @ 11:49:

Er zijn hier ook AHS kijkers toch? Ik ben net begonnen met Hotel en vind het erg gaaf!!!! De verhaallijnen zijn fantastisch Misschien net zo goed als Asylum. En Lady Gaga is goed!

Wat vinden AHS-kijkers van Hotel?Dit is complete abracadabra voor mij!
You like icecream? We have icecream.
Ik moet er nog steeds eens aan beginnen.
quote:Lovestar schreef op 31 maart 2017 @ 11:49:

Wat vinden AHS-kijkers van Hotel?

Mega fan van AHS hier

Hotel is mijn favoriete seizoen op een gedeelde eerste plek met Coven.

Jammer genoeg viel Roanoke behoorlijk tegen.
Hier ook nog nooit begonnen aan AHS. Trekt me niet echt...
quote:Mysterymoustache schreef op 31 maart 2017 @ 12:13:

[...]

Dit is complete abracadabra voor mij!American horror story. Je hebt geloof ik seizoenen die een naam hebben. Een heel seizoen gaat over een hotel met lady gaga als eigenaresse geloof ik. Zoiets was het toch dames?
Ja. Elk seizoen staat op zichzelf, maar dezelfde acteurs komen elk seizoen terug in een andere rol. Je kan dus bij wijze van bij seizoen 3 beginnen.

Er zijn nu 6 seizoenen:

Murder House: een gezin dat in de hedendaagse tijd verhuist naar een huis met een flinke geschiedenis

Asylum: Speelt zich af in een psychiatrische instelling in 1960

Coven: Een heksengenootschap in New Orleans

Freak Show: Een circusgemeenschap van "freaks" wat zich af speelt in 1950

Hotel: Een vrije interpretatie rondom het waargebeurde moordhotel Cecil, waar in 1920 honderden lijken werden gevonden, verborgen in muren, gangen en geheime kelders.

Roanoke: Vrije interpretatie rondom de roanoke legende, een eiland waar ooit een hele gemeenschap spoorloos is verdwenen.

Het is een heel uniek genre, je houdt er van of niet.
Ik ben wel net begonnen met Black mirror.

Losse verhalen van 45-60 minuten. Een beetje a la twilight zone.

Ik hou ervan. Jammer dat de seizoenen heel kort zijn.
quote:Lucylucille schreef op 31 maart 2017 @ 12:31:

[...]

Mega fan van AHS hier

Hotel is mijn favoriete seizoen op een gedeelde eerste plek met Coven.

Jammer genoeg viel Roanoke behoorlijk tegen.

jeej! Ik vond Freak show ook goed, wat veel mensen verschrikkelijk vonden en afhaken. Maar men, er wordt ZO goed geacteerd. Niet normaal gewoon! Ben echt fan van Sarah Paulson (die Lana Winters speelt in Asylum, Cordelia Foxx in Coven), Dennis O'Hare (die de rol van Liz Taylor vertolkt in Hotel, ronduit GE-NI-AAL) en Jessica Lange (Elsa Mars in Freak show, Fiona Goode in Coven). Je moet ervan houden, maar wat is het een goede serie!!!

Voor mij is Asylum en Hotel favo. Ik vind Coven leuk qua thema, maar matig verhaallijn. Kon vele malen beter.

Volgens mij is Dolfje ook een grote fan toch?

Jummie!!!

AHS is een anthology en al die terugkerende acteurs. Fantastisch!
Ik heb AHS ook gekeken! Murder House, Asylum en Coven. Ik vond Coven het leukst en Asylum het meest creepy/fucked up. Bij Freak Show ben ik afgehaakt en toen zijn vriend en ik Hotel gaan kijken. Echter begonnen we na een tijdje aan een andere serie dus verviel dit een beetje. Binnenkort Hotel maar weer eens verder kijken.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Denis O'Hare in Hotel is echt mijn spirit animal.

Werkelijk een geniaal vertolkte rol.

Asylum vond ik qua verhaal juist minder. Te veel losse eindjes.

Lose ends make my ass itch :p
Ik heb de eerste drie seizoenen van AHS gezien. Het is er daarna gewoon niet meer van gekomen, maar ik hou ook van dit genre.
verdwaald op het nieuwe forum
Ik heb seizoen 1 van AHS gekeken, halverwege seizoen 2 gestopt. Geen idee eigenlijk waarom, dus ik ga het binnenkort weer oppakken!
Time spent with a cat is never wasted
Ow heeeeeeeeeeeerlijk. Ik zit alleen dus ik heb de dvd van de Titanic na jaaaaaaaren weer eens opgezet

Oeh ik ga even popcorn poffen!

Van een ZA naar een zwijmelfilm

Haha mama_lin! Blijft leuk hè? Veel plezier!
Uhm... stuff... and things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven