Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Nog een dagje wachten en dan weer TWD! In de tussentijd zit ik helemaal in het eerste deel van de Outlander boeken gedoken, heerlijk om weer zo te lezen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Onderweg in de trein na mijn weekend bij mijn moeder..

Ik stap op bij Schiphol er stapt een leuk Amerikaanse gezin in..

Zoon van tegen de 10 praat over zombies en daarna zei vader .. Nee ze heten walkers..

En ze zeiden iets van NO NO Rick doesnt die.. Well Negan (ook niet) vrouw maakt een zucht.. O Negan i like him he (ik maak haar zin af HE IS TOTALLY BADASS)

And handsome too zei ze ..

We gaven elkaar nog net geen high five

Ze liet me wel foto van hem en haar zien bij Londen.

Hihihi

Zo leuk om mede fans tegen te komen en ze maakte een grapje toen ik zei voor mijn slechte Engels met nou ik kan ook geen Dutch
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Het stuitert hier een end weg. Ik ben zo benieuwd naar de laatste aflevering!!!

BTW ik geloof echt niet dat Rick en Negan ooit in het begin hadden kunnen samenwerken! Ik vind ze zo verschillend. Beiden hebben inderdaad wat op hun kerfstok maar ik vind hier toch erg veel verschillen in zitten.

Ik vind dat bij Rick heel andere belangen meespelen. Hij gaat toch nog altijd voor zijn mensen. Dat hij doorslaat is niet zo vreemd. Het zou je maar overkomen en ja, wij weten niet hoe het is om na traumatische ervaringen toch moeten proberen om te overleven.

Negan deelt niets met anderen. Hij is degene die de touwtjes in handen wil hebben en zijn straffen om de zaak onder controle te houden hebben een zeer sadistisch trekje. Hij lijkt er plezier in te hebben terwijl ik bij Rick toch echt zie dat hij er veel meer onder lijdt.

Alles bij elkaar opgeteld zou ik liever in Alexandria zitten dan bij de saviors!

Maar goed, morgen!!! Ik ben zoooooo benieuwd hoet het af gaat lopen!!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
BTW voor degene die het nog niet wisten.......ik ben Rick fan
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:MacTrees schreef op 02 april 2017 @ 19:37:

BTW voor degene die het nog niet wisten.......ik ben Rick fan Ik ook! Ben het dan ook helemaal eens met je vorige post
Uhm... stuff... and things
quote:kruidentheetje schreef op 02 april 2017 @ 19:41:

[...]

Ik ook! Ben het dan ook helemaal eens met je vorige post I'm not alone...gelukkig!
Ik zie toch echt bij Rick dat er ook van geniet hoor

Die slachtpartij in de kerk met die terminus figuren had niet op die manier gehoeven.. Daar genoot hij echt van..

De man van jessie doden genoot hij ook van..

Ik ga niet ontkennen dat hij het voor zijn familie doet.

Maar hij geniet er wel degelijk van..
Af en toe steekt de sadist in hem de kop op vind ik wel ja.

Maar eens dat rick betekenisvolle relaties met anderen heeft. Bij Negan zie ik dat (nog) niet echt.
quote:Starshine-2 schreef op 02 april 2017 @ 21:07:

Af en toe steekt de sadist in hem de kop op vind ik wel ja.

Maar eens dat rick betekenisvolle relaties met anderen heeft. Bij Negan zie ik dat (nog) niet echt.

Eens

Hij had er eentje, van voor de apocalyps ( is dit een spoiler? Volgens mij niet, maar voor de zekerheid:) wit : zijn vrouw

Daarna ging het snel mis.

Ook dat is een overlevingsmechanisme, je niet meer hechten aan mensen omdat ze toch dood gaan.

Carol heeft dat nu ook geprobeerd.

Werkt natuurlijk niet, het haalt je altijd in.
The governor deed dat in feite ook

Die was alleen gehecht aan zijn walker dochter en daarna aan niemand meer..

Alhoewel die nog minder ver was dan Negan

Maar Negan heeft dan weer geen walker hoofden in sterk water
quote:mamsvan schreef op 02 april 2017 @ 21:03:

Ik zie toch echt bij Rick dat er ook van geniet hoor

Die slachtpartij in de kerk met die terminus figuren had niet op die manier gehoeven.. Daar genoot hij echt van..

De man van jessie doden genoot hij ook van..

Ik ga niet ontkennen dat hij het voor zijn familie doet.

Maar hij geniet er wel degelijk van..Dat vind ik dus niet. Ik zie dat niet als genieten maar meer als een rekening vereffenen. Frustraties ja maar niet het koudbloedig genieten als Negan doet.
quote:MacTrees schreef op 02 april 2017 @ 22:40:

[...]

Dat vind ik dus niet. Ik zie dat niet als genieten maar meer als een rekening vereffenen. Frustraties ja maar niet het koudbloedig genieten als Negan doet.

Negan deed net zo goed een rekening vereffenen.

Team Family had 30 van zijn mensen in hun slaap (!) doodgestoken, en 6 mensen opgeblazen. Dus Negan vermoorde er 2 van hen.

Ik zal niet zeggen dat Rick er van genoot.

Wel dat hij er verdomd weinig moeite mee heeft om te moorden.
Phoeeee vorig topic niet meer bijgelezen maar deze wel! Bami!

Floflo: gaat goed! Elke dag beter. In huis kan ik nu zonder rollator 'lopen'. Het ziet er een beetje raar uit maar het lukt!! (Vrijdag thuis gekomen trouwens) rondjes buiten doe ik met de rollator omdat dat toch wat sneller gaat en ik niet overal de kans heb me aan vast te pakken als ik om dreig te vallen hahaha. Heb niet zoveel pijn meer, de wond begint nu te jeuken en dat is veel erger.. pffff

Wie kreeg er een kitten? Zo leuk!! Veel plezier er mee!!

Mijn vriendin vindt ook dat Rick een kinderlichaampje heeft, vind dat wel meevallen, denk dan idd dat zijn hoofd wat groter is dan gemiddeld maar dat maakt me nog steeds niet uit.

Ik heb net helaas al een spoiler gezien, shit! Moet even wachten tot mijn moeder wakker is, die helpt me met douchen en dan kan ik naar beneden en de volgende aflevering downloaden.. spannend! Denk wel dat we een cliffhanger krijgen als einde.. niet zo'n grote als na seizoen 6 maar wel een waar we weer 6 maanden over na kunnen denken.
Fijn dat het voorspoedig gaat coda!

Ik ga straks kijken als iedereen hier de deur uit is.

Zal dan mijn reactie in wit typen.

Zin in, maar ben ook bedroefd dat het alweer de finale is.

Ik heb wel iets gelezen dat een spoiler zou kunnen zijn. Ik weet alleen niet of het een spoiler was. Er werd ergens heel vastberaden gezegd .... gaat dood.

Maar ja, je kan wel alles beweren.
Ik hoop dat ik hem kan kijken voordat ik straks naar mijn werk moet...

Inderdaad zin in, maar boeee alweer de finale!
Time spent with a cat is never wasted
Hehe! Ik had een twd droom...zoiets.

Ik liep een dierenwinkel in en daar zat, aan een lange tafel, de cast klaar voor een interview. Ik gelijk een blanco A4-tje pakken en langs de tafel voor de handtekeningen en een knuffel van NR.

En ik helemaal hyper natuurlijk.

Toen gelijk jullie een bericht sturen dat ik een verrassing had, maar dat ik dat zou laten zien als ik thuis was.

Toen werd ik wakker. Het baalmoment, toen ik besefte dat het een droom was, was best groot.
Hier wordt er toch vanavond gekeken..

Vriend heeft afl 14 en 15 inmiddels ook gezien en wilt het graag met mij kijken..

Dus ik vermijdt Facebook en ook deze topic vandaag even. ik wordt 100% verleidt door witte teksten en ik wil er zover het nog kan echt blanco ingaan..

Coda fijn om je ook hier weer te lezen..

Ik was degene met een nieuw kitten

Inmiddels al halve dag in ons huis ! Heeft de kattenbak gevonden en voelt zich bij ons in elk geval genoeg op zijn gemak om heerlijk te slapen.

Zoon vindt hem heel lief en laat hem mooi met rust.. Dochter nog niet maar haar broer let goed op haar. Haha..

De andere 2 katten reageren zoals verwacht..

De vrouwtje boos en nieuwsgierig en de mannetje vriendelijk en enorm nieuwsgierig..

Ze gaven elkaar gister avond al een kopje
O moeilijk dit.. Normaal ga ik als ik hier heb gelezen na Facebook switchen via mijn telefoon en nu kan en wil ik dat niet

Ik heb ook een joepie finale gedoe maar ook de mijn serie is voorbij voor nu gevoel..

Maar kijk ook stiekem uit na Fear

En ik kan andere series weer volop kijken..

Heb sowieso nog een marathon Cordon.. Nog paar aflevering van hoe kom je weg met moord .. Greys Anatomy en L&O SVU en outlanders te kijken tot FEAR komt..

Wel grappig dat ik al uit kijk na FEAR
quote:mama_lin schreef op 03 april 2017 @ 08:26:

Hehe! Ik had een twd droom...zoiets.

Ik liep een dierenwinkel in en daar zat, aan een lange tafel, de cast klaar voor een interview. Ik gelijk een blanco A4-tje pakken en langs de tafel voor de handtekeningen en een knuffel van NR.

En ik helemaal hyper natuurlijk.

Toen gelijk jullie een bericht sturen dat ik een verrassing had, maar dat ik dat zou laten zien als ik thuis was.

Toen werd ik wakker. Het baalmoment, toen ik besefte dat het een droom was, was best groot.
Nooit leuk walker worden na zo een droom..

Ik zat gister in mijn trein rit van 2u steeds aan jullie te denken.. Weet niet waarom..

Ik miste de topic wat stom is want kon gewoon via mijn tablet of telefoon hier lezen
omg op mijn telefoon staat walker nog eerder aangegeven dan wakker
quote:mamsvan schreef op 03 april 2017 @ 08:51:

Gezien, maar even geen tijd om een uitgebreide reactie in het wit te zetten, dus...:

Wit:

Shiva for president!!

Einde wit
quote:mamsvan schreef op 03 april 2017 @ 08:52:

omg op mijn telefoon staat walker nog eerder aangegeven dan wakker
quote:mamsvan schreef op 03 april 2017 @ 08:51:

Ik zat gister in mijn trein rit van 2u steeds aan jullie te denken.. Weet niet waarom..

Ik miste de topic wat stom is want kon gewoon via mijn tablet of telefoon hier lezen Sowieso nooit leuk om Walker te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven