Entertainment alle pijlers

Ticketmaster / topticket / tickets4u.....???

02-12-2015 09:25 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik boek wel met enige regelmaat kaarten voor concerten of voorstellingen; maar eigenlijk nooit voor mega populaire 'binnen 5 minuten uitverkochte' concerten.

Als kado voor een vriendin wil ik proberen kaarten voor Adèle te kopen voor volgend jaar in Amsterdam.

Ik weet dat de officiële verkoop via ticketmaster gaat en aanstaande vrijdag start.

Nu zie ik echter andere sites opduiken waar kaarten worden aangeboden; waarbij bij sommige rangen al staat dat ze niet meer beschikbaar zijn.

Komen er dan uberhaupt nog wel kaarten beschikbaar via de 'normale' weg; of wordt alles al vooraf opgekocht?

Ik heb helemaal geen zin om woekerprijzen te gaan betalen via bijvoorbeeld tickets4u; of ben je daar haast wel toe gedwongen wil je kans maken op kaarten??
iemand een pre sale registration code voor me ajb, het betekent heel veel voor me...
quote:Olivia1990 schreef op 02 december 2015 @ 10:17:

Ik sta al 17 minuten in de wachtrij voor de presale. Zie het niet meer gebeuren :(Ik stond afgelopen vrijdag bijna 2 uur in de wachtrij maar missie geslaagd! Geduld..,èn succes!
quote:atjuuh schreef op 02 december 2015 @ 10:59:

[...]

Ik stond afgelopen vrijdag bijna 2 uur in de wachtrij maar missie geslaagd! Geduld..,èn succes!Hmm, sta er al langer dan een uur in. Net stond er de hele tijd: still available, nu staat er limited.
Hoe registreer je je dan
quote:Yggdrasil- schreef op 02 december 2015 @ 11:08:

Hoe registreer je je danKan niet meer.
En? Hoe is het afgelopen? Nog gelukt?
quote:atjuuh schreef op 02 december 2015 @ 10:01:

Gewoon via ticketmaster doen. Ruim op tijd inloggen (ik was 1,5 voor begin vrijdag) , geduld, geluk en duimen!

Zo ben ik er afgelopen vrijdag doorheen gekomen bij Coldplay!

Succes!

Ik log om half 9 in en hoop er dan maar het beste van!

Is het nog gelukt Olivia?
quote:Yggdrasil- schreef op 02 december 2015 @ 10:56:

iemand een pre sale registration code voor me ajb, het betekent heel veel voor me...Je had er toch niets meer aan gehad, want dan had je gewoon om 10 binnen moeten zijn. Voor de volgende keer: meldt je altijd aan voor de nieuwsbrief.
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2015 @ 10:54:

[...]

Ik wel, bijna iedereen om mij heen omdat je ze nog graag kwijt wil kunnen voor een normale prijs als er wat gebeurt binnen nu en 3 kwart jaar voordat het concert of festival echt is.

Misschien is komt dat door de wat duurdere kaartjes voor festivals.De meeste dingen waar ik heen ga hebben de mogelijkheid voor hardcopy niet eens meer, alleen digitaal. Dat is denk ik het verschil.
Kaarten kopen ALTIJD via officiele websites.. nooit via ticketbureaus. Die boden GISTER al kaarten voor adele.. dat was godsonmogelijk, want ze waren nog niet in de verkoop.

Verder ben ik lid van fanclubs o.i.d van mijn favoriete artiesten, dan heb je dus altijd wel een pre sale mogelijkheid.. Ik vis dus zelden of nooit achter het net en ga dus altijd naar concerten van mijn favorieten. Pre-sale voor Adele had ik , zoals zovelen, ook. Ik heb hem weggegeven omdat ik de prijzen echt idioot vind.. Diegene heeft iig kaarten kunnen kopen.. Zat op tijd met meerdere schermen open ..
Wat zijn de prijzen? Als het echt idioot duur is, ga ik er geen moeite insteken.
quote:girasole3 schreef op 02 december 2015 @ 16:10:

Wat zijn de prijzen? Als het echt idioot duur is, ga ik er geen moeite insteken.Misschien kan jezelf even kijken op ticketmaster?
O, staan ze daar al op. Ga ik dat gelijk even doen!
quote:rosaaaa schreef op 02 december 2015 @ 14:00:

[...]

De meeste dingen waar ik heen ga hebben de mogelijkheid voor hardcopy niet eens meer, alleen digitaal. Dat is denk ik het verschil.Op ticketmaster mojo kan je altijd nog een hardcopy nemen.
quote:girasole3 schreef op 02 december 2015 @ 16:16:

O, staan ze daar al op. Ga ik dat gelijk even doen!Vind wel meevallen 59 euro excl. voor de Ziggodome.
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel meevallen.

Twee weken geleden kaarten gekocht voor Les Miserables in Londen; die waren stukken duurder.
Oh dat valt heel erg mee, als je het vergelijkt met Coldplay...
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2015 @ 16:17:

[...]

Vind wel meevallen 59 euro excl. voor de Ziggodome.

59 euro is helemaal bovenin.. is te duur voor wat je ziet..

leuke kaarten vind je in vak 109 110 104 105.. zie je echt heel goed en geluid is super..

goedkoopste kaarten zit je bovenin.. zie je mini poppetje ..
quote:girasole3 schreef op 02 december 2015 @ 16:59:

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel meevallen.

Twee weken geleden kaarten gekocht voor Les Miserables in Londen; die waren stukken duurder.

1e rang 124

1e rang 1e ring 97

noem dat maar meevallen..

Musical in London (Lion King ) was idd duur.. maar daar staat een podium vol mensen .. is wel ietsje anders dan een concert.. decors etc..
https://pbs.twimg.com/media/CVEdVi2U4AAWAiB.png:large

plattegrond ziggo..

Zoals gezegd vakken 104 105 109 110 zijn echt TOP

64 is goedkoopst.. maar daar zou ik niet willen zitten ..
quote:AnAppleADay schreef op 02 december 2015 @ 17:06:

Oh dat valt heel erg mee, als je het vergelijkt met Coldplay...

Bij Coldplay waren de verste kaarten ook rond de 60 Euro, toch? Tweede ring bovenin.

Veldkaarten waren 89. En dat was meteen t duurste, geloof ik.

Ik heb 72 betaald voor precies in t midden eerste ring. Dat leek me juist goedkoper dan Adele?
quote:poldervrouw schreef op 02 december 2015 @ 17:48:

[...]

1e rang 124

1e rang 1e ring 97

noem dat maar meevallen..

Musical in London (Lion King ) was idd duur.. maar daar staat een podium vol mensen .. is wel ietsje anders dan een concert.. decors etc..

Dat is waar.

Maar dit is zo'n mega gehyped iets; dat de prijzen automatisch stijgen.

Robbie Williams was in elk geval stukken duurder.
Het kan me niks schelen, al kostte het 300 euro
quote:girasole3 schreef op 02 december 2015 @ 17:58:

[...]

Dat is waar.

Maar dit is zo'n mega gehyped iets; dat de prijzen automatisch stijgen.

Robbie Williams was in elk geval stukken duurder.Ik denk niet gehypen iets met kosten van een concert te maken hebben.
Ik zou er helemaal niet willen zitten maar rang 1 is best prijzig ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven