Ticketmaster / topticket / tickets4u.....???
woensdag 2 december 2015 om 09:25
Ik boek wel met enige regelmaat kaarten voor concerten of voorstellingen; maar eigenlijk nooit voor mega populaire 'binnen 5 minuten uitverkochte' concerten.
Als kado voor een vriendin wil ik proberen kaarten voor Adèle te kopen voor volgend jaar in Amsterdam.
Ik weet dat de officiële verkoop via ticketmaster gaat en aanstaande vrijdag start.
Nu zie ik echter andere sites opduiken waar kaarten worden aangeboden; waarbij bij sommige rangen al staat dat ze niet meer beschikbaar zijn.
Komen er dan uberhaupt nog wel kaarten beschikbaar via de 'normale' weg; of wordt alles al vooraf opgekocht?
Ik heb helemaal geen zin om woekerprijzen te gaan betalen via bijvoorbeeld tickets4u; of ben je daar haast wel toe gedwongen wil je kans maken op kaarten??
Als kado voor een vriendin wil ik proberen kaarten voor Adèle te kopen voor volgend jaar in Amsterdam.
Ik weet dat de officiële verkoop via ticketmaster gaat en aanstaande vrijdag start.
Nu zie ik echter andere sites opduiken waar kaarten worden aangeboden; waarbij bij sommige rangen al staat dat ze niet meer beschikbaar zijn.
Komen er dan uberhaupt nog wel kaarten beschikbaar via de 'normale' weg; of wordt alles al vooraf opgekocht?
Ik heb helemaal geen zin om woekerprijzen te gaan betalen via bijvoorbeeld tickets4u; of ben je daar haast wel toe gedwongen wil je kans maken op kaarten??
woensdag 2 december 2015 om 13:58
quote:atjuuh schreef op 02 december 2015 @ 10:01:
Gewoon via ticketmaster doen. Ruim op tijd inloggen (ik was 1,5 voor begin vrijdag) , geduld, geluk en duimen!
Zo ben ik er afgelopen vrijdag doorheen gekomen bij Coldplay!
Succes!
Ik log om half 9 in en hoop er dan maar het beste van!
Is het nog gelukt Olivia?
Gewoon via ticketmaster doen. Ruim op tijd inloggen (ik was 1,5 voor begin vrijdag) , geduld, geluk en duimen!
Zo ben ik er afgelopen vrijdag doorheen gekomen bij Coldplay!
Succes!
Ik log om half 9 in en hoop er dan maar het beste van!
Is het nog gelukt Olivia?
woensdag 2 december 2015 om 14:00
woensdag 2 december 2015 om 14:00
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2015 @ 10:54:
[...]
Ik wel, bijna iedereen om mij heen omdat je ze nog graag kwijt wil kunnen voor een normale prijs als er wat gebeurt binnen nu en 3 kwart jaar voordat het concert of festival echt is.
Misschien is komt dat door de wat duurdere kaartjes voor festivals.De meeste dingen waar ik heen ga hebben de mogelijkheid voor hardcopy niet eens meer, alleen digitaal. Dat is denk ik het verschil.
[...]
Ik wel, bijna iedereen om mij heen omdat je ze nog graag kwijt wil kunnen voor een normale prijs als er wat gebeurt binnen nu en 3 kwart jaar voordat het concert of festival echt is.
Misschien is komt dat door de wat duurdere kaartjes voor festivals.De meeste dingen waar ik heen ga hebben de mogelijkheid voor hardcopy niet eens meer, alleen digitaal. Dat is denk ik het verschil.
woensdag 2 december 2015 om 16:07
Kaarten kopen ALTIJD via officiele websites.. nooit via ticketbureaus. Die boden GISTER al kaarten voor adele.. dat was godsonmogelijk, want ze waren nog niet in de verkoop.
Verder ben ik lid van fanclubs o.i.d van mijn favoriete artiesten, dan heb je dus altijd wel een pre sale mogelijkheid.. Ik vis dus zelden of nooit achter het net en ga dus altijd naar concerten van mijn favorieten. Pre-sale voor Adele had ik , zoals zovelen, ook. Ik heb hem weggegeven omdat ik de prijzen echt idioot vind.. Diegene heeft iig kaarten kunnen kopen.. Zat op tijd met meerdere schermen open ..
Verder ben ik lid van fanclubs o.i.d van mijn favoriete artiesten, dan heb je dus altijd wel een pre sale mogelijkheid.. Ik vis dus zelden of nooit achter het net en ga dus altijd naar concerten van mijn favorieten. Pre-sale voor Adele had ik , zoals zovelen, ook. Ik heb hem weggegeven omdat ik de prijzen echt idioot vind.. Diegene heeft iig kaarten kunnen kopen.. Zat op tijd met meerdere schermen open ..
woensdag 2 december 2015 om 17:47
quote:Goede-Fee schreef op 02 december 2015 @ 16:17:
[...]
Vind wel meevallen 59 euro excl. voor de Ziggodome.
59 euro is helemaal bovenin.. is te duur voor wat je ziet..
leuke kaarten vind je in vak 109 110 104 105.. zie je echt heel goed en geluid is super..
goedkoopste kaarten zit je bovenin.. zie je mini poppetje ..
[...]
Vind wel meevallen 59 euro excl. voor de Ziggodome.
59 euro is helemaal bovenin.. is te duur voor wat je ziet..
leuke kaarten vind je in vak 109 110 104 105.. zie je echt heel goed en geluid is super..
goedkoopste kaarten zit je bovenin.. zie je mini poppetje ..
woensdag 2 december 2015 om 17:48
quote:girasole3 schreef op 02 december 2015 @ 16:59:
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel meevallen.
Twee weken geleden kaarten gekocht voor Les Miserables in Londen; die waren stukken duurder.
1e rang 124
1e rang 1e ring 97
noem dat maar meevallen..
Musical in London (Lion King ) was idd duur.. maar daar staat een podium vol mensen .. is wel ietsje anders dan een concert.. decors etc..
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel meevallen.
Twee weken geleden kaarten gekocht voor Les Miserables in Londen; die waren stukken duurder.
1e rang 124
1e rang 1e ring 97
Musical in London (Lion King ) was idd duur.. maar daar staat een podium vol mensen .. is wel ietsje anders dan een concert.. decors etc..
woensdag 2 december 2015 om 17:51
https://pbs.twimg.com/media/CVEdVi2U4AAWAiB.png:large
plattegrond ziggo..
Zoals gezegd vakken 104 105 109 110 zijn echt TOP
64 is goedkoopst.. maar daar zou ik niet willen zitten ..
plattegrond ziggo..
Zoals gezegd vakken 104 105 109 110 zijn echt TOP
64 is goedkoopst.. maar daar zou ik niet willen zitten ..
woensdag 2 december 2015 om 17:54
quote:AnAppleADay schreef op 02 december 2015 @ 17:06:
Oh dat valt heel erg mee, als je het vergelijkt met Coldplay...
Bij Coldplay waren de verste kaarten ook rond de 60 Euro, toch? Tweede ring bovenin.
Veldkaarten waren 89. En dat was meteen t duurste, geloof ik.
Ik heb 72 betaald voor precies in t midden eerste ring. Dat leek me juist goedkoper dan Adele?
Oh dat valt heel erg mee, als je het vergelijkt met Coldplay...
Bij Coldplay waren de verste kaarten ook rond de 60 Euro, toch? Tweede ring bovenin.
Veldkaarten waren 89. En dat was meteen t duurste, geloof ik.
Ik heb 72 betaald voor precies in t midden eerste ring. Dat leek me juist goedkoper dan Adele?
woensdag 2 december 2015 om 17:58
quote:poldervrouw schreef op 02 december 2015 @ 17:48:
[...]
1e rang 124
1e rang 1e ring 97
Dat is waar.
Maar dit is zo'n mega gehyped iets; dat de prijzen automatisch stijgen.
Robbie Williams was in elk geval stukken duurder.
[...]
1e rang 124
1e rang 1e ring 97
Dat is waar.
Maar dit is zo'n mega gehyped iets; dat de prijzen automatisch stijgen.
Robbie Williams was in elk geval stukken duurder.