Entertainment alle pijlers

Ticketprijs madame Tussauds

17-02-2016 11:13 7 berichten
Wie weet hoeveel een ticket voor madame Tussauds is als je het aan de deur koopt?

Ik internet staan alleen de prijzen als je het online koopt en dan krijg je korting. Maar ik ben dus op zoek naar de deurprijzen.
Ik zou bij groupon of vakantieveilingen ofzo kijken. Volgens mij betalen zelfs toeristen niet de normale prijs. Ik denk dat die is vastgesteld op 6000 euro ofzo. Voor de vorm.
Alle reacties Link kopieren
D'r staat bespaar 3 euro bij aankoop ticket online.

Dus lijkt me niet zo moeilijk hé (pak desnoods een rekenmachine erbij...)

19,50 + 3

Je hebt ook kaartjes online voor na 15.00 uur, daarbij bespaar de 5 euro van de deurprijs.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
3 tot 5 euro duurder, afhankelijk van het soort ticket

Maar er zijn veel aanbiedingen
Je bent zelf een theepot
Er is nu een groupon voor madame toussaud. Voordeel is dat je niet in de rij hoeft
Het komt niet bij je op om Madame Tussauds even te bellen?

Het is maar een idee hoor.
Ik zit inderdaad ook op Groupon en VakantieVeilingen te kijken. Maar heb ook nog een kortingsbon liggen die alleen aan de kassa geldig is. Dus ben een beetje aan het oriënteren wat het voordeligst is.

@marover, ik kon nergens vinden van 3 euro korting. Alleen tot 25%. Maar daar werd ik dus nog niet heel veel wijzer van..

@Noah, nee dat is inderdaad niet in me opgekomen. Mag ik m'n blonde haarkleur de schuld geven? Maar dat is wel een goed idee.

Iedereen brengt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven