Entertainment alle pijlers

tja en wat nu?

06-12-2009 15:50 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boer zoekt vrouw is afgelopen.....

Wat ga je nu vanavond doen/kijken op tv?
Witse, maar dat deed ik toch al, heb die boeren + vrouwen nooit gevolgd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Manlief blij; wegmisbruikers en peter rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 december 2009 @ 17:21:

Hoi Erwt

*gaat op zoek naar een MaryPoppins-topic*
Peas on earth!
quote:MiNouTje schreef op 06 december 2009 @ 17:55:

Geen TV, maar lekker lang en uitgebreid tafelen met vrienden. Maar jammer dat BZV is afgelopen...GEzellig!! Als ik die optie had zou ik daar ook voor kiezen, maar dit weekend heb ik Geen Leven. Iedereen drukdrukdruk... Toch fijn als we dan Mary hebben. Maar misschien pak ik ook wel een boek (of ga ik wat Nuttigs doen), want ik kan de vorige aflevering niet bekijken en ik wil die toch wel eerst gezien hebben. Zat er net helemaal klaar voor. Pfff. En nee hoor, geen pms
Op zoek naar Marry Poppins!

Of lekker forummen.
Marry Poppins!
quote:friezinnetje schreef op 06 december 2009 @ 15:53:

vanavond kijk ik maar naar het schaatsen op NL3 maar wordt wel even afkickenIk zou zeggen: zoek een leven.
jeeezz weer zo;n zoekprogramma. Ik vraag me dan altijd af of ze niet even de toneel- en musicalopleidingen af kunnen en daar serieuze artiesten in opleiding auditie laten doen??
ben nog een beetje van slag na het stoppen van BZV dus ga mezelf vanavond maar verwennen met avondje bios... vanaf volgende week zal het Mary Poppins worden!
@emaille: een heleboel staan er al met opleiding op het toneel hoor! zijn echt wel goed.
Ik ben al zo sentimenteel geweest om de laatste BZV aflevering nog een keer te kijken. Daarom is er nu niets meer over
quote:emaille schreef op 06 december 2009 @ 20:11:

jeeezz weer zo;n zoekprogramma. Ik vraag me dan altijd af of ze niet even de toneel- en musicalopleidingen af kunnen en daar serieuze artiesten in opleiding auditie laten doen??Deze vrouwen hebben al een opleiding gedaan hoor. Meestal conservatorium of musicalopleiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven