Top 2000
woensdag 16 december 2015 om 08:30
Net de tot 10 van de tot 2000 gezien... wat een bagger lijst!!
1. John Lennon – ‘Imagine’
2. Queen – ‘Bohemian Rhapsody’
3. Eagles – ‘Hotel California’
4. Claudia de Breij – ‘Mag Ik Dan Bij Jou’
5. Led Zeppelin – ‘Stairway To Heaven’
6. Billy Joel – ‘Piano Man’
7. Boudewijn de Groot – ‘Avond’
8. Deep Purple – ‘Child In Time’
9. Pink Floyd – ‘Wish You Were Here’
10. Coldplay – ‘Fix You’
1, 2 en 3 oké maar 4?! Mag ik dan bij jou? WTF! En Coldplay nummer 10?! Pffff
Wat denken jullie over?
1. John Lennon – ‘Imagine’
2. Queen – ‘Bohemian Rhapsody’
3. Eagles – ‘Hotel California’
4. Claudia de Breij – ‘Mag Ik Dan Bij Jou’
5. Led Zeppelin – ‘Stairway To Heaven’
6. Billy Joel – ‘Piano Man’
7. Boudewijn de Groot – ‘Avond’
8. Deep Purple – ‘Child In Time’
9. Pink Floyd – ‘Wish You Were Here’
10. Coldplay – ‘Fix You’
1, 2 en 3 oké maar 4?! Mag ik dan bij jou? WTF! En Coldplay nummer 10?! Pffff
Wat denken jullie over?
donderdag 31 december 2015 om 14:59
donderdag 31 december 2015 om 15:08
Ik heb ook de hele week geluisterd, van het opstaan tot het weer naar bed gaan. Ik ben echt opgegroeid met Radio 2 en die 'ouwelullenmuziek' zoals de Moody Blues, Boudewijn de Groot, The Beatles en nog vele anderen. En nu ben ik er zelf gek op. Het wordt echt afkicken na deze week.
Vandaag voor het eerst in het Top 2000 café geweest, was erg leuk (wel wat kort helaas, we mochten langer blijven omdat er nog kaarten waren, maar ik had niet meer tijd omdat er ook nog oliebollen gebakken moeten worden).
Ik vrees dat ik de mooiste avond, vanavond, ga missen omdat ik oud & nieuw bij m'n schoonfamilie vier en ze daar niet zo fan zijn van de Top 2000. Ik ga proberen toch nog wat ervan te horen maar het zal niet veel zijn vrees ik.
Vandaag voor het eerst in het Top 2000 café geweest, was erg leuk (wel wat kort helaas, we mochten langer blijven omdat er nog kaarten waren, maar ik had niet meer tijd omdat er ook nog oliebollen gebakken moeten worden).
Ik vrees dat ik de mooiste avond, vanavond, ga missen omdat ik oud & nieuw bij m'n schoonfamilie vier en ze daar niet zo fan zijn van de Top 2000. Ik ga proberen toch nog wat ervan te horen maar het zal niet veel zijn vrees ik.