Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waanzinnig dat Moniek gewonnen heeft!

Wat een stoer wijffie zeg, super.

Leuk ook, hoe die jongens reageerden.

Lief, hoe Yoeri zei dat hij het haar wel heel erg gunde. Kwam echt recht uit z'n hart.

Wat zal ik het missen zeg, volgende week.....
GEWELDIG.

Echt. Zeer verdient. Over het algemeen kookte ze gewoon goed. Erg leuk, hoewel ik het de andere ook erg gunde, vorig seizoen had ik echt favorieten en die gingen er stuk voor stuk uit. Nu had ik er 3 die ik het heel graag gunde en die zaten ook bij de laatste.

Ja wat gaan we volgende week krijgen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Masterchef Australië.
quote:Lotte35 schreef op 20 mei 2011 @ 22:01:

Lief, hoe Yoeri zei dat hij het haar wel heel erg gunde. Kwam echt recht uit z'n hart.

Nou, Yoeri stond anders erg zelfingenomen lachend te wachten op de uitslag. Hij wist zeker dat hij zou gaan winnen. Erg arrogant.
quote:VivaPepsi schreef op 21 mei 2011 @ 10:54:

Hij wist zeker dat hij zou gaan winnen.

Ik begrijp hieruit dat jij de gedachten van anderen kunt lezen?

Dat probeer ik nou ook al jaren, misschien kun jij 't me leren?

En dat 'zelfingenomen lachen' kwam misschien door de zenuwen?
Ben het met Lotte eens. Ik heb in het programma Youri niet als arrogant ervaren. Dat had ik meer bij Mark.

Maar ik denk dat als ik daar gestaan had misschien ook uit zenuwen een beetje lacherig had gedaan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat Yoeri in het programma arrogant was. Ik heb alleen gezegd dat hij tijdens het wachten op de uitslag zelfingenomen en arrogant aan het lachen was en ik weet voor 99% zeker dat ie dacht dat hij zou winnen, omdat ze daarvoor zijn toetje de hemel inprezen.

Sommige dingen zijn gewoon overduidelijk, daar hoef je geen gezichtswetenschap voor gestudeerd te hebben. (Weleens Lie To Me gezien?)
Goed nieuws!

Julius Jaspers twitterde dat 1 september de nieuwe uitzendingen weer beginnen.

'Topchef 12 provinciën' gaat het heten.

Leuk!
Moniek

zeer terechte winnares!

oh en kan iemand het de chefs de komende maanden afleren over alles te verkleinen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
MV, ik zag op de website van Topchef dat de recepten van de topclasses in de sterrenrestaurants geplaatst worden. Het is nog niet compleet, maar ik meen me te herinneren dat jij een bepaald recept graag wilde hebben?

En Moniek is de terechte en leuke winnaar!
Joehoe, maandag begint het weer, mensen!

Om 19:00 uur op RTL5: Topchef: De twaalf provincieën.

Oké, de eerste weken natuurlijk weer die tamelijk saaie voorrondes, maar daarna wordt het weer leuk.

Ik heb ze gemist, Robert en Juul.

Direct daarna, dus om 20:00 uur trouwens een nieuwe reeks van Wie is de chef? Het kan allemaal niet op!
He dat is balen!!!!!!!! ik kijk om 20u gtst. Flauw dat ze het niet ervoor doen.
quote:Lotte35 schreef op 20 augustus 2011 @ 12:33:

Joehoe, maandag begint het weer, mensen!

Om 19:00 uur op RTL5: Topchef: De twaalf provincieën.

Oké, de eerste weken natuurlijk weer die tamelijk saaie voorrondes, maar daarna wordt het weer leuk.

Ik heb ze gemist, Robert en Juul.

Direct daarna, dus om 20:00 uur trouwens een nieuwe reeks van Wie is de chef? Het kan allemaal niet op! Heerlijk, één nadeel. Op Net5 is dan Masterchef bezig, als er geen masterclass is kijk ik mee.
En nu kan ik dus kiezen

Topchef, of Masterchef Australie...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Absoluut Masterchef. Veel en veel leuker om naar te kijken.
Liever elitair dan een pauper!
Ik ga voor Topchef!

Ik keek andere afleveringen van MA, maar ik vond het eerste seizoen juist zo leuk door de deelnemers.

Ik moest zelfs huilen bij de finale aflevering

Moet misschien even wennen aan de nieuwe kandidaten.
Ik ga ook Topchef even proberen Stiek, ik zit niet helemaal in MCA
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar Ladies, we hebben ook nog uitzendinggemist he, dus we hoeven niet alles te missen
Inderdaad, sowieso keek ik altijd MCA op uitzending gemist omdat ik niet altijd thuis ben.

Ik heb een heimelijke liefde ontwikkeld voor George! Maar toch.. ook de deelnemers vond ik super leuk. Een van de eerste programma's waarbij ik echt een band zag ontstaan tussen deelnemers (en met de jury).

Ik werd er week van (nu huil ik sowieso nogal snel hoor )

Maarrr Robert Kranenborg is uiteraard ook een poepie!
elastiekje, jij vind Kranenborg een lieverdje???
Jaaaaa Kranenborg!!

Hij doet altijd alsof hij zo streng is, maar als je hem dan in close up ziet, zie je dat zijn lipjes omkrullen en zijn oogjes ontdeugend staan. Geweldige man Je ziet gewoon dat hij alles met een knipoog doet.

(Niet op de sexy manier uiteraard)

Ahhh

Aaaa!

Dubbel ahhh

Dubbel aaaa!
HAHAHAHHAA

Ja niets tipt natuurlijk aan Gary en George, laten we dat even voorop stellen Die hebben echt de schattigheidsfactor.

Maar ik vind Robert wel echt zo'n ondeugend vervelend ventje (doet me beetje denken aan mn opa haha!).

Met Julius heb ik dan weer totáál niks. Het enige wat hij doet is te korte sjaaltjes dragen en zijn onderkin bijvoeden.
quote:elastiekje schreef op 22 augustus 2011 @ 18:52:

Met Julius heb ik dan weer totáál niks. Het enige wat hij doet is te korte sjaaltjes dragen en zijn onderkin bijvoeden.

Er zijn mensen die dat doen en toch schattig zijn:

Jaaa ik vind Matt zo leuk praten haha, zijn lipjes doen zo gek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven