Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat heeft Sytze toch een mazzel gehad, hij is goed, maar kan nog niet met de druk omgaan. Een mooie week is het geweest. Nu naar Drenthe, mijn geboorte provincie
quote:iceforce schreef op 23 oktober 2011 @ 21:17:

Wat heeft Sytze toch een mazzel gehad

Nou, inderdaad.

Hij mag Roelof (die was het toch...?) wel dankbaar zijn dat die het net zo slecht deed.

Wel een superleuke gast hoor, die Sytze. Beetje jammer van dat vloeken, maar de frustratie spatte er dan ook vanaf.
Ongelofelijk dat niemand een goede Ceasar salad konden maken.

Ik vind die dame met die moeilijke naam het wel leuk doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je bedoeld Rémonde uit Emmen ?

Mark mag nog wel een tandje bijzetten, als student aan de hogere hotelschool en met een bijbaantje in de bediening bij Librije’s Zusje moet er toch wel meer inzitten!

Mijn conclusie: Drenthe moet zich schamen..
Oja Rémonde, die vind ik het nog wel leuk doen.

We hebben hele goeie provincies gehad dus dan valt het extra op dat deze groep het minder doet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat is Julius toch een wereldvent!

Dat hele gedoe met die houten snijplank in de oven...

Kandidaat: 'Ja, maar de ovenplaat paste er niet in'.

Julius: 'Nee, de deur van de ijskast past er ook niet in, er is zoveel wat er niet inpast'.

Ja hoe verzin je het een houten plank. Ze hebben daar tig pannen die in de oven kunnen. Maar juist dat bladerdeeg moet rijzen.
Ja, die Julius, goed he!

Deze week is Ronald mijn favoriet.

Eerder Erik, maar ja, die ligt eruit.

Die Mark maar benadrukken dat hij amateur is.....

Hij zit toch op de hotelschool?

Is dan toch niet echt amateur?
Kijken jullie weleens GTST?

Ik vond Greta eruitzien als Rosa
Ja nu je het zegt Lotte, ze lijkt er wel op.
Julius, nadat de kandidaten te horen hadden gekregen wat ze vrijdag in de sterrenzaak moesten maken:

'Nou, brei daar maar meteen een dwangbuis van'

Ik heb de vrijdagaflevering trouwens nog niet gezien, maar die chef lijkt me niet zo leuk. Misschien heb ik het mis.
De Israëlische Moshik Roth is een barbaar, Rémonde kreeg er in begin behoorlijk van langs en was knap pissig en als ze haar natuurlijk was opgevolgd, had ze gelijk de benen genomen.

Ze moesten een Truffel capuccino maken, het zal allemaal wel..

Julius en Robert, je blijft met ze lachen... MOORDENAARS haha

We gaan naar Utrecht
Wat een onsympathieke vent zeg, die Roth.

Als hij zich niet met Rémonde had bemoeid, was het volgens mij veel beter gegaan bij haar. Hij sprak haar inderdaad toe als een klein kind, bah.
Wat een nare man die Roth, hoop dat ze daar niet vaker naar toe gaan.

Vandaag Utrecht. Veel studenten, weinig koks.

Dat dominante irritante pukkelige Wesley mag er van mij snel uit.

Wat ik irritant van mijzelf vind, ik kan die Anton niet normaal zien, de hele tijd moet ik aan dit trolletje denken;

Het leidt heel erg af zijn gezicht.

De rest vond ik wel aardig.

Wat een leuk gerecht met die ui en tempura. Ik ken het hele gerecht niet hoor maar als ik een frituurpan had gehad, dan had ik die ui wel eens willen namaken, erg leuk en mooi.
Dit topic ging toch over het koken en niet over het beoordelen van het uiterlijk van de deelnemers?
quote:bankje schreef op 01 november 2011 @ 09:01:

Dit topic ging toch over het koken en niet over het beoordelen van het uiterlijk van de deelnemers?Waar staat dan dat je niet iets mag zeggen erover?
Er zit een groot verschil tussen een opmerking maken over iemand of het plaatje wat je geplakt hebt.
Tsja, jouw mening, dat mag.
@Mylene, ik heb de foto van Anton er even bijgezocht

Wesley 23jaar en heeft de wereld al veroverd

Christina, die is aardig, ze blijft lachen, vriendelijk...

Het koken... vanavond weer

Robert: A haaaaa, die gore soep van jullie, geen respect !!
Ja lijkt me een leuke dame die Christina. Nou ben ik sowieso wel voor dat de dames doorgaan, ja mits ze goed kunnen koken uiteraard. Maar er zitten volgens mij een paar leuke in de finale, ook een paar afgevallen die ik het zeer had gegund.

Christine staat alleen met de andere dame onderaan dus ze moeten er even aan trekken.
Bah, wat is die Dimitri toch een eigengereide kwal.
@Mylene; je wordt bedankt, als ik nu Anton zie, dan zie ik steeds jou troll

Maar vandaag ging Anton goed op zijn bek

Einde was leuk, morgen wordt er weer twee goed door de slijk gehaald met hun ketjap...
Wat een leuke aflevering en wat een vieze gerechten. Die bouillon met al die ketjab erin, meesterlijk. En wat waren ze aan het kibbelen die Anton en Dimitri . Morgen zitten ze weer bij elkaar en krijgen ze ruzie. Hahahahah.

En mijn maag draaide zich om bij die chocolade pizza's, vooral die waar een vloeibare chocoladesaus overheen ging. Brrrrr.

Wel sneu voor Christina, die gaat het denk ik niet meer inhalen qua punten.
De dames eruit, jammer maar was te verwachten.
De pizza vond ik er ook niet erg smakelijk uitzien, zelfs die van hun eigen voorbeeld niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven