Topchef 2012
maandag 24 oktober 2011 om 10:56
quote:iceforce schreef op 23 oktober 2011 @ 21:17:
Wat heeft Sytze toch een mazzel gehad
Nou, inderdaad.
Hij mag Roelof (die was het toch...?) wel dankbaar zijn dat die het net zo slecht deed.
Wel een superleuke gast hoor, die Sytze. Beetje jammer van dat vloeken, maar de frustratie spatte er dan ook vanaf.
Wat heeft Sytze toch een mazzel gehad
Nou, inderdaad.
Hij mag Roelof (die was het toch...?) wel dankbaar zijn dat die het net zo slecht deed.
Wel een superleuke gast hoor, die Sytze. Beetje jammer van dat vloeken, maar de frustratie spatte er dan ook vanaf.
donderdag 27 oktober 2011 om 10:57
zaterdag 29 oktober 2011 om 22:04
De Israëlische Moshik Roth is een barbaar, Rémonde kreeg er in begin behoorlijk van langs en was knap pissig en als ze haar natuurlijk was opgevolgd, had ze gelijk de benen genomen.
Ze moesten een Truffel capuccino maken, het zal allemaal wel..
Julius en Robert, je blijft met ze lachen... MOORDENAARS haha
We gaan naar Utrecht
Ze moesten een Truffel capuccino maken, het zal allemaal wel..
Julius en Robert, je blijft met ze lachen... MOORDENAARS haha
We gaan naar Utrecht
dinsdag 1 november 2011 om 04:35
Wat een nare man die Roth, hoop dat ze daar niet vaker naar toe gaan.
Vandaag Utrecht. Veel studenten, weinig koks.
Dat dominante irritante pukkelige Wesley mag er van mij snel uit.
Wat ik irritant van mijzelf vind, ik kan die Anton niet normaal zien, de hele tijd moet ik aan dit trolletje denken;
Het leidt heel erg af zijn gezicht.
De rest vond ik wel aardig.
Wat een leuk gerecht met die ui en tempura. Ik ken het hele gerecht niet hoor maar als ik een frituurpan had gehad, dan had ik die ui wel eens willen namaken, erg leuk en mooi.
Vandaag Utrecht. Veel studenten, weinig koks.
Dat dominante irritante pukkelige Wesley mag er van mij snel uit.
Wat ik irritant van mijzelf vind, ik kan die Anton niet normaal zien, de hele tijd moet ik aan dit trolletje denken;
Het leidt heel erg af zijn gezicht.
De rest vond ik wel aardig.
Wat een leuk gerecht met die ui en tempura. Ik ken het hele gerecht niet hoor maar als ik een frituurpan had gehad, dan had ik die ui wel eens willen namaken, erg leuk en mooi.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 november 2011 om 13:51
dinsdag 1 november 2011 om 16:47
dinsdag 1 november 2011 om 18:19
Ja lijkt me een leuke dame die Christina. Nou ben ik sowieso wel voor dat de dames doorgaan, ja mits ze goed kunnen koken uiteraard. Maar er zitten volgens mij een paar leuke in de finale, ook een paar afgevallen die ik het zeer had gegund.
Christine staat alleen met de andere dame onderaan dus ze moeten er even aan trekken.
Christine staat alleen met de andere dame onderaan dus ze moeten er even aan trekken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 2 november 2011 om 09:05
Wat een leuke aflevering en wat een vieze gerechten. Die bouillon met al die ketjab erin, meesterlijk. En wat waren ze aan het kibbelen die Anton en Dimitri . Morgen zitten ze weer bij elkaar en krijgen ze ruzie. Hahahahah.
En mijn maag draaide zich om bij die chocolade pizza's, vooral die waar een vloeibare chocoladesaus overheen ging. Brrrrr.
Wel sneu voor Christina, die gaat het denk ik niet meer inhalen qua punten.
En mijn maag draaide zich om bij die chocolade pizza's, vooral die waar een vloeibare chocoladesaus overheen ging. Brrrrr.
Wel sneu voor Christina, die gaat het denk ik niet meer inhalen qua punten.